ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید سولفات فلزی

خرید سولفات فلزیخرید سولفات فلزی
   مشاهده شده: 94   |     |     |  

این شرکت در سال ** به ثبت رسیده وبا هدف ایجاد طرحهای نو وبهینه سازی صنایع توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر تاسیس گردید. که بعد از فراز ونشیبهای فراوان وارد عرصه تولید کودهای شیمیایی گردید وموفق شد در سال ** کارخانه تولید سولفات آهن با ظرفیت ** تن در ماه را بصورت پایلوت راه اندازی نماید.
بعد از استقبال بی نظیر مشتریان برآن شدیم که در سال ** ظرفیت تولید را تا تیراژ ** تن در ماه برسانیم وتا یک سال این روند ادامه داشت. و درسال ** به ظرفیت *** تن در ماه دست یافتیم اما متاسفانه بر اثر انتشار گازهای فراوان وبا اخطارهای متعدد محیط زیست مجبور به ترک محل خود در قم شدیم و به سلفچگان کیلومتر * جاده اصفهان نقل مکان نمودیم .
در سال ** موفق به راه اندازی خط تولید *** تن در ماه شدیم اما متاسفانه بر اثر رکود شدید بازار در آن سال( خصوصا بازار جهانی) نتوانستیم به ظرفیت اصلی کارخانه دست پیداکنیم وتا سقف *** تن در ماه تولید نمودیم ولی در سالهای اخیر وبا رونق دوباره بازار توانستیم به تولید بالاتری دست پیداکنیم و در سال ** تلاش کردیم شرکت را از تک محصولی خارج کرده و به جهت رفاه حال مشتریان خود سبد محصولات شرکت را افزایش دهیم.
از این رو خط تولید سولفات مس **% را با ظرفیت ** تن در ماه وسولفات آلومینیوم **% را با ظرفیت *** تن در ماه را با مشارکت دیگر دوستان راه اندازی نمودیم امید است بتوانیم در سالها آینده با محصولات بیشتر گام مهمتری برای آبادانی کشورمان برداریم.
raetco.ir



تولیدی میز صندلی

تولیدی میز صندلی

   آذربایجان شرقی سردرود
  شماره تماس
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 46 روز پیش )
رول به رول یا نوار بر ورق با عرض برش ۴میلیمتربه بالا از۲هم تا ۱میلیمتر

رول به رول یا نوار بر ورق...

   تهران شهر قدس
  شماره تماس
۱۷ اسفند ۱۴۰۲   ( 115 روز پیش )