ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش حوله ۱۰۰% دستباف خراسان جنوبی

فروش حوله ۱۰۰% دستباف خراسان جنوبیفروش حوله ۱۰۰% دستباف خراسان جنوبی
   مشاهده شده: 447   |     |     |  

افرادی که برای بعد از دوش گرفتن، باشگاه، استخر، خشک کردن دست وصورت، آشپزخانه یا هنگام مسافرت دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا هستند، حوله استخری «دستباف خراشاد خراسان جنوبی» یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

حوله‌هایی که دست بافته زنان روستایی و متعهد به پیشرفت روستای خراشاد در خراسان جنوبی است. حوله‌های دست بافت خراسان جنوبی در پاییز ** در سازمان جهانی یونسکو ثبت شد و مورد استقبال توریست‌ها و مسافران خارجی قرار گرفت.

این حوله دستباف برخلاف اکثر محصولات، بدون هیچ‌گونه پرزی است. با توجه به سایز مناسب و حجم کم، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می‌گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کرد.

بافت حوله از جنس الیاف طبیعی پنبه است که از‌جمله ویژگی‌های آن، باید به جذب بالای رطوبت و آب اشاره کرد. این مدل در رنگ‌بندی بسیار متنوع بافته شده تا با توجه به سلیقه‌ی خود یا افراد خانواده، بهترین‌ها را انتخاب کرد. طراحی ساده، رنگ ثابت، لطافت و نرمی و طول عمر مطلوب با توجه به دستباف بودن، از دیگر ویژگی‌های حوله استخری دستباف هستند که آن را به محصولی منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌ است.

برای نگه داری بهتر حوله توصیه می‌شود از آب داغ برای شست و شوی آن استفاده نشود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید حوله‌های دستباف می‌توانند به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir/ مراجعه کنند



کارخانه تولیدی کشبافی و نساجی آذرآبادگان تبریز

کارخانه تولیدی کشبافی و نساجی آذرآبادگان تبریز

   تهران تبریز
  شماره تماس
۰۶ آذر ۱۴۰۲   ( 144 روز پیش )