ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

واردات و تامین تجهیزات نفت گاز پتروشیمی پالایشگاه

واردات و تامین تجهیزات نفت گاز پتروشیمی پالایشگاهواردات و تامین تجهیزات نفت گاز پتروشیمی پالایشگاه
   مشاهده شده: 170   |     |     |  

به نام خدا
با سلا م
احتراماً به عرض می رساند که این مجموعه ضمن برخورداری بیش از ** سال سابقه فعالیت ، توانایی تهیه و توزیع نیازمندیهای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و کالای تاًسیسات پالایشگاهی، نیروگاهی، کارخانجات و نیز واردات انواع تجهیزات کارخانجات و اتصالات و شیرآلات ابزار دقیق در سایز های مختلف همراه با گواهینامه (CERTIFICATE ) کالا از کشورهای مختلف مطابق سفارشات ارسالی آن شرکت محترم در کوتاهترین زمان ممکنه را دارا می باشد.
ضمناً رزومه کاری این شرکت به شرح زیر تقدیم حضورتان می گردد.
همکاری با پتروشیمی های : شرکت پالایش نفت لاوان- پتروشیمی شهید سرتیپ رسولی- شرکت نفت فلات قاره- شرکت مپنا(توگا)- شرکت پمپ های صنعتی ایران-شرکت ایران خودرو دیزل- شرکت فن آوران (دفتر ماهشهر) شرکت پایانه صادرات مواد نفتی- شرکت توسعه شبکه های صنعتی ایران (دفتر ماهشهر) پتروشیمی مارون- پتروشیمی مبین- کالای پتروشیمی- پتروشیمی رجال- پتروشیمی زاگرس و همکاری گسترده با شرکت مپنا (توگا) در خصوص نیروگاههای شهید رجائی – منتظر قائم کرج – نیروگاه نکا- نیروگاه پاکدشت- نیروگاه شازند اراک – نیروگاه شهید هاشمی نژاد (خانگیران)- سیمان دورود- پالایش گاز ایلام- پتروشیمی تندگویان – پتروشیمی خراسان و شرکتهای پیمانکاری اعم از خصوصی و دولتی.
ضمناً این شرکت نمایندگی برند c-lok اتصالات و شیرآلات ابزار دقیق و برند sandvik لوله و تیوب های ابزاردقیق در ایران و وارد کننده اتصالات و شیرآلات ابزار دقیق پارکر (هند) می باشد.
لذا بدینوسیله آمادگی خود را در زمینه قبول سفارشات با تخفیف مناسب و تسهیلات زمانی با آن شرکت محترم اعلام می دارد.
ضمناً فهرست کالا و اقلام موجود در ذیل حضورتان ارائه می گردد. خواهشمند است این واحد بازرگانی را در لیست منابع خرید خود منظور فرمایید.
ضمنا قابل ذکر است که این شرکت با توجه به موضوع استعلام درخواست آن شرکت محترم مارکها و تجهیزات دیگر که مرتبط با زمینه فعالیت این شرکت می باشد را تامین می نماید .
به امید همکاریهای هرچه بیشتر .
تامین خواسته شما افتخار بزرگ ما
با سپاس فراوان
واحد بازرگانی شرکت پایدار صنعت



فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

فروش تجهیزات کهاب، بازیافت بخارات بنزین جایگاهی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ تیر ۱۴۰۲   ( 274 روز پیش )