ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

دستگاه حضور و غیاب مدل ۲۸۱۵

  •    نام آگهی دهنده: فروزان رحمانی
  •    وب سایت: www.bamcomm.ir
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: اصفهان
  •    محله: خیابان صغیرمجتمع تجاری مهدی طبقه 3واحد11
دستگاه حضور و غیاب مدل ۲۸۱۵دستگاه حضور و غیاب مدل ۲۸۱۵
   مشاهده شده: 504   |     |     |  

دستگاه حضور و غیاب مدل NP2815

از جمله دستگاه های حضور و غیاب با رده متوسط شرکت نوین پرداز می باشد. این دستگاه با قابلیت ثبت ۱،۰۰۰ عدد اثر انگشت و ثبت ۱۰۰،۰۰۰ ترددامکان خوبی برای اصناف و مشاغل کوچک و متوسط (حداکثر با ۱۰۰ پرسنل) را مهیا می سازد . از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID اثرانگشت و رمز می باشد. همچنین به جهت بالا بردن ضریب امنیتی برای ثبت تردد میتوان ترکیبی از این حالات را استفاده نمود . بعنوان مثال پرسنل می توانند ابتدا کارت RFID مخصوص به خود را در مقابل دستگاه نگه داشته تا شناسایی مرحله اول آنان انجام شود. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. همچنین حالات ترکیبی دیگر نیز برای ثبت تردد می تواند انجام شود.سرعت بالای شناسایی تردد که کمتر از۱ ثانیه است نیز به سرعت در کار کمک میکنداین دستگاه با دارا بودن منوی فارسی و انگلیسی امکان ارتباط خوبی با کاربر را مهیا ساخته که میتوانید بسته به نیاز یکی از آنان را انتخاب نمایید.

دستگاه حضورو غیاب NP2815 قابلیت اتصال آنلاین به نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد نوین پرداز از طریق پورت های USB وLAN (شبکه) رادارا میباشد؛ این ارتباط آنلاین بین نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب به شما این امکان را می دهد تا به محض ثبت تردد توسط پرسنل در دستگاه حضور و غیاب و دریافت تردد در نرم افزار حضور و غیاب پیامکی مبنی بر اعلام تردد پرسنل برای مدیریت ارسال شود . این امکان باعث مدیریت بهتر بر تردد پرسنل و همچنین آگاهی از پرسنل حاضر و غایب مجموعه شما را فراهم می سازد. از نمونه کاربردهای این امکان می توان به ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموزان به والدین در مدارس می باشد. که به محض ورود و یا خروج دانش آموزان و ثبت تردد توسط آنان پیامکی برای والدین ارسال خواهد شد.

میتوان همچنین از دیگر امکانات این دستگاه اتصال به دربهای اتوماتیک و قفلهای برقی اشاره کرد که پس از پیاده سازی آن ، درب مجموعه و یا قفل برقی تنها برای پرسنلی باز خواهد شد که در دستگاه تعریف شده باشند و .ثبت تردد آنها با موفقیت انجام شود



کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی از خلوص ۹۹.۵ تا ۹۹.۹

کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی از خلوص...

   قم قم
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی فید گرید خلوص ۹۹.۹

کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی فید گرید...

   قم قم
  شماره تماس
۰۶ دی ۱۴۰۲   ( 120 روز پیش )
فروش دست اول گردو

فروش دست اول گردو

   همدان همدان
  شماره تماس
۲۴ آبان ۱۴۰۲   ( 161 روز پیش )
ژنراتور

ژنراتور

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ شهریور ۱۴۰۲   ( 221 روز پیش )