ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فراخوان جذب همکار به صورت شریک در سود پروژه ها

فراخوان جذب همکار به صورت شریک در سود پروژه هافراخوان جذب همکار به صورت شریک در سود پروژه ها
   مشاهده شده: 222   |     |     |  

یک فرصت بزرگ و استثنایی در شرکت بین المللی افیتکو
فراخوان بزرگ همکاری با شرکت بین المللی افیتکو
سلام بر شما هم میهنان گرامی
شرکت بین المللی افیتکو، واقع در استان قم ، در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود و توسعه حوزه عملیاتی تجارت بین الملل، از جوانان علاقمند به کار بازرگانی به صورت های ذیل دعوت به همکاری می نماید.
عزیزانی که تخصصی در حوزه تجارت ( صادرات ، واردات، بازاریابی اینترنتی، شناخت بازار، ….. دارند ) می توانند به صورت شریک در سود پروژه ها و به صورت پورسانتی با شرکت همکاری نمایند.
عزیزانی که به کار بی زینس بین الملل علاقه دارند ولی تخصصی ندارند می توانند در دوره های آموزشی شرکت که به صورت خصوصی برگزار می شود شرکت کرده و پس از گذراندن دوره و اخذ گواهی موفقیت با مجموعه بزرگ شرکت افیتکو به صورت شریک در سود پروژه ها همکاری نمایند.
عزیزانی که مایل به سهامداری شرکت هستند می توانند تا ** درصد سهام شرکت را به صورت قانونی خریداری کرده و نسبت به آورده خود و تخصص خود از پروژه های شرکت سود ببرند.
عزیزانی که مایل به دور کاری هستند می توانند دوره های جامع تجارت بین الملل را گذرانده و در حوزه های صادرات ، واردات ، بازاریابی بین المللی ( با ارایه یک ضمانت نامه معتبر ) ، به عضویت کادر شرکت درآمده و پروژه هایی را که خودشان رصد می کنند با حمایت شرکت و تحت برند شرکت به انجام رسانده و سود واقعی خود را ببرند .
عزیزانی که مایل به سرمایه گذاری در پروژه های صادراتی و یا وارداتی شرکت هستند، می توانند درخواست یک جلسه حضوری با مدیر عامل شرکت را داشته باشند تا در خصوص این مورد نیز اطلاعات لازم را کسب نمایند.
عزیزانی که مایل هستند به صورت خصوصی کار کنند و تخصص کافی ( با تایید مدیر عامل شرکت ) در حیطه تجارت بین الملل دارند می توانند ، نسبت به اخذ نمایندگی شرکت اقدام نموده وشخصا کار خود را شروع نمایند ( نیاز به جلسه حضوری دارد )
عزیزانی که دارای روابط عمومی قوی هستند و می توانند با فعالین محترم اقتصادی ، صاحبین کارخانجات رایزنی داشته باشند می توانند با اخذ حکم معتبر از شرکت ، در این حیطه فعالیت نمایند ، و نسبت به معرفی افراد به شرکت و انجام شدن یک پروژه عملیاتی با درصد سود توافق شده در قرارداد ، سهیم باشند.
از آنجا شرکت بین المللی افیتکو اولین شرکت رسمی و معتبر مشاوره سرمایه گذاری و شغلی در ایران و اوراسیا با اخذ مجوز ده ساله از کانون مشاورین ایران می باشد، لذا عزیزان علاقمند می توانند نسبت به رصد کردن هم میهانی که نیاز به مشاوره سرمایه گذاری و شغلی دارند ، کرده و ضمن معرفی این عزیزان به دپارتمان مشاورین مجرب شرکت، پس از عملیاتی شدن پروژه ، با توجه به سود تخصیص یافته در قراداد شریک باشند
یک فرصت اشتغال زایی دیگر نیز این است که دپارتمان برون مرزی شرکت در نظر دارد که کلیه امور ستادی و تجاری کارخانجات، فعالین محترم اقتصادی ، با به صورت یک ساله عهده دار شود تا این عزیزان نیاز نباشد وقت خود را صرف این امور نمایند ، در این خصوص با عقد قرارداد یک ساله ، شرکت افیتکو می تواند کلیه امور برون مرزی شرکت ها به صورت استاندارد و تحت اینکوترمز جهانی و با مبلغی بسیار منطقی عهده دار شده و کاراین عزیزان را به صورت سیستماتیک به پیش ببرد. در این خصوص شما می توانید با شرکت ها رایزنی کرده و این خدمت منحصر به فرد شرکت را به فعالین محترم اقتصادی معرفی کرده و با ** درصد مبلغ قراداد شریک باشید.
توجه مهم: دفتر مرکزی شرکت بین المللی افیتکو در استان قم بوده و هیچگونه شعبه نماینده ای در ایران ندارد



جوشکاری آرگون

جوشکاری آرگون

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش فوری

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
قفس مرغ تخمگذار

قفس مرغ تخمگذار

   فارس داراب
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 244 روز پیش )