ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

شرکت تولیدی سهند صنعت

شرکت تولیدی سهند صنعتشرکت تولیدی سهند صنعت
   مشاهده شده: 88   |     |     |  

شرکت تولیدی سهند صنعت

شرکت صنعتی و تولیدی سهند صنعت در سال **** فعالیت تولیدی خود را با پشتوانه ای از علم و تجربه و به کارگیری نیروهای متخصص و آموزش دیده با استفاده از بهترین مواد اولیه در شهرک صنعتی ملارد در نزدیکی شهر تهران آغاز کرد و از آن زمان تاکنون همواره حضوری جدی و فعال در عرصه تولید مخازن زباله گالوانیزه در کشور داشته است .

ما براین باوریم که پیشرفت و توسعه هر صنعتی بیش از این که نیازمند سرمایه مادی باشد، نیازمند نیروی انسانی دانش محور و دلسوز است. لذا با بکارگیری نیروی های متخصص و کار آزموده، سعی نموده ایم، گام های مطمئن تری برداشته و نقش مهمی را در تولید و توسعه تجهیزات نظافتی ایفا نماییم.

اهداف و اندیشه های حاکم بر شرکت سهند صنعت در جهت دستیابی به شاخصه‌های ممتاز به عنوان تولید کننده مخازن زباله مکانیزه در سطح کشور و کسب جایگاهی ویژه در بازار رقابتی فروش مخازن تولیدی خود به شرح زیر می باشد :

> همگام بودن با فن آوری‌های پیشرفته روز دنیا.

> به کارگیری عناصر مجرب و متخصص.

> رعایت استانداردهای کیفیت خدمات و محصولات.

> اصل مشتری مداری و کسب رضایت مشتری و بالا بردن سطح خدمات پس از فروش.

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار و یا محیط شهری داشتن تجهیزات مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت سهند صنعت زمینه ی خرید مستقیم انواع مخازن زباله گالوانیزه را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .
صفحه-اصلی-سهند-صنعت
صفحه-اصلی-سهند-صنعت
صفحه اصلی



تولیدی فرغون

تولیدی فرغون

   کرمان منوجان
  شماره تماس
۰۲ آبان ۱۴۰۲   ( 157 روز پیش )
zorufflawer

zorufflawer

   خراسان رضوی مشهد
  شماره تماس
۱۸ تیر ۱۴۰۲   ( 264 روز پیش )