ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
کودکاملکودکامل
   مشاهده شده: 203   |     |     |  

#کود_کامل گرانوله غنی شده با هیومیک و فولویک اسید تولید شده در سبزینه مارال یزد، جایگزین مطمئن کودهای تک عنصری &#****; عناصر ماکرو: شامل ازت ، فسفر، پتاسیم _باتوجه به منبع آلی آن ***% قابل جذب بوده و هیچ یک از مضرات عناصر شیمیایی رایج را بهمراه ندارد.
– ماده آلی (OM) : موجب احیا و بازسازی بافت خاک شده و از فرسایش خاک های مورد استهلاک جلوگیری میکند و عملکرد را در واحد سطح بالا میبرد. ضمن اینکه بخاطر فعال بودن میکرو ارگانیسم های موجود در آن و فعل و انفعالات دایمی موجود آن ، بافت خاک سبک شده و از حالت فشردگی بیش از حد خارج میشود و آب خور خاک افزایش پیدا میکند که ضمن آن، بازده آبیاری خاک کشاورزی بالاتر میرود و باعث میشود تا در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش یافتن نیاز زمین به آبیاری در واحد سطح باشیم که این مسئله در کنار دیگر مزایای افزایش ماده آلی خاک به افزایش راندمان آبیاری می انجامد. – کربن آلی (OC) : ضمن حاصلخیز کردن خاک و بازسازی بافت خاک، باعث افزایش قدرت سوخت و ساز و همگونی و ترکیب عناصر با خاک میشود و باعث میشود عناصر اضافی موجود در زمین کشاورزی نیز بصورت قابل جذب در آمده و بهمراه عناصر موجود در کود کامل میکرو به افزایش بازده محصول کمک کنند.
– اسید هیومیک : ماده ای است آلی و بسیار ارزشمند با کاربرد سرعت بخشیدن به رشد گیاه که از ترکیبات کمیاب آلی بوجود میآید و محرکی قوی و اثر بخش برای رشد کمی و کیفی محصول میباشد. – اسید فولویک : ماده ای است بسیار موثر برای رشد کمی و کیفی محصول که باعث طراوت و شادابی گیاه نیز میشود و افزایش کیفیت خاک کشاورزی را نیز بر عهده دارد.
_ گوگرد : گوگرد بعنوان موثرترین ماده برای کاهش و اصلاح قلیایی بودن خاک و اصلاح بافت خاک هایی است که در اثر رسوبات شیمیایی ناشی از مصرف بی رویه ی کودهای شیمیایی دچار فرسایش شد