ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

چاپ کاور لباس در اهواز

چاپ کاور لباس در اهوازچاپ کاور لباس در اهواز
   مشاهده شده: 196   |     |     |  

چاپ کاور لباس در اهواز
امروزه محصولی با عنوان کاور لباس که از آن با نام‌های گوناگونی همچون کاور کت شلوار، کاور مانتو، کاور لباس مجلسی، کاور لباس عروس و &#****; یاد می‌شود به طور چشمگیر و فراگیری مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

فرض کنید صاحب یک بیلبورد سیار در سطح شهر هستید، با حرکت بیلبورد شما در شهر عده ی زیادی با برند شما آشنا می شوند. کاور لباس تبلیغاتی این وظیفه را برای شما انجام می دهد.

شما با ارائه ی کاور لباس تبلیغاتی به مشتریان، نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط وی اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در کاور لباس تبلیغاتی نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست. کاور لباس فرم و ظاهر پوشاک خریداری شده توسط مشتری را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند که در صورت عدم استفاده مچاله شده و از شکل می افتد.

کاور لباس در اهواز
مجتمع چاپ و تبلیغات پان به عنوان تولید کننده کاور لباس در اهواز آن را در گرماژ ** گرم تولید و عرضه میکند. کاور لباس علاوه بر تنوع در اندازه و رنگ دارای شکاف بالای کاور برای قرار دادن چوب لباسی درون آن برای حمل و جابه جایی آسانتر می باشد . کاور لباس با زیپ محصولی بسیار شیک و شکیل است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه هم داشته باشند. این محصول مناسب برای تولیدی پوشاک، بوتیک و مغازه های بزرگ کت شلوار، لباس فروشی، مانتو فروشی و &#****; است که برای نگه داری پوشاک در مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه آسیبی به لباس بر روی رگال و چوب لباسی آویزان می گردد .

قیمت کاور لباس
علاوه بر انتخاب گرماژ پارچه متناسب با وزن و اندازه کالای شما، استفاده از زیپ، طلق، رنگ و تعداد ضرب چاپ کاور لباس و &#****; در زیبایی دو چندان و قیمت کاور لباس در اهواز تاثیر گذارند.

قیمت مناسب، سرعت در تحویل و کیفیت بالا از مزیت های کار مجتمع چاپ و تبلیغات پان است. در تمام مراحل کار ، توسط ناظر تولید و چاپ، کیفیت کار شما کنترل میگردد تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود. به شما این اطمینان داده میشود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار، آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن، خسارت آن جبران می شود.

ابعاد کاور لباس
کاور لباس تبلیغاتی ***×**
کاور لباس تبلیغاتی ***×**
کاور لباس تبلیغاتی ***×**

زمان تحویل کاور لباس
اگر سایز و مدل کاور لباس از قبل تولید شده باشد، زمان تحویل آن نسبت به چاپی که قرار است روی آن بخورد بین * الی * روز کاری زمان می برد . اگر کاور لباس مورد نظر شما از قبل تولید نشده باشد، نیاز به * الی ** روز کاری برای تولید آن است.

مجتمع چاپ و تبلیغات پان
مدیر فروش
علی شیرزاد
دفتر مرکزی: خوزستان، اهواز، انتهای خ آزادگان (** متری)، نرسیده به پل سیاه، بین خ نبی ئی و شمخانی، پ ***
کارگاه: خوزستان، اهواز، میدان خلیج فارس (دروازه)، لاین کندرو، نبش خ درویشی *

***********
***********
marketingmanager***@gmail.com
pan***.com/fabric-bag-products.php



بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل ارومیه

بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل...

   آذربایجان غربی ارومیه
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه ای

قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه...

   تهران دماوند
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 7 روز پیش )
الماس شیشه   گردبر شیشه

الماس شیشه گردبر شیشه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۱ آذر ۱۴۰۲   ( 145 روز پیش )
قرص و داروی زگیل تناسلی

قرص و داروی زگیل تناسلی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ آذر ۱۴۰۲   ( 146 روز پیش )
اسپیکر تحت شبکه

اسپیکر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ مهر ۱۴۰۲   ( 202 روز پیش )