ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تراکلود – مینی لودر

تراکلود – مینی لودرتراکلود – مینی لودر
   مشاهده شده: 861   |     |     |  
تراکلود &#****; مینی لودر

تراکلود یک اختراع ارزان قیمت برای جایگزین شدن به جای لودر است در این اختراع که نام آن از تراکتور و لودر گرفته شده است از نیروی محرکه تراکتور استفاده می شود و بیل لودری بر روی محور عقب تراکتور نصب شده است که این امر راندمان کاری دستگاه را به صورت قابل ملاحظه ای بیشتر می کند.

در این دستگاه سیستم های کلاچ &#****; ترمز &#****; دنده &#****; فرمان &#****; صندلی و بقیه تجهیزات معکوس شده و راننده به راحتی میتواند به صورت معکوس  کار کند.

این دستگاه در تمام زمینه هایی که یک لودر میتواند کار کند توانایی کار دارد مانند معدن &#****; راه سازی &#****; کشاورزی &#****; دامداری ها &#****; شرکت های عمرانی &#****; ذرت خشک کنی ها &#****; شهر داری ها &#****; خاک برداری &#****; بارگیری و کارهای مربوطه که این دستگاه در تمام زمینه های گفته شده در نقاط مختلف کشور مشغول به کار است.

این دستگاه یک دستگاه کاملا بومی است که هم ساخت تراکتور و هم تغیرات انجام شده توسط شرکت در ایران انجام می شود.

تراکلود در استان فارس و در شرکت تاک زرین دشت در * مدل TZ*** &#****; TZ*** &#****; TZ*** طراحی و تولید می شود، که کاربرد های مشابه و توانایی های متفاوتی دارند.

شرکت تاک زرین دشت یک شرکت دانشبنیان است که محصولاتش اختراع خود شرکت بوده و آنها را به تولید انبوه رسانده است.

از افتخارات این شرکت : مقام اول جشنواره اختراعات خوارزمی &#****; عنوان اختراع برتر در چندین سال متمادی &#****; اخذ چندین مدال طلا در جشنواره های داخلی و خارجی مانند نمایشگاه سال **** در نورنبرگ آلمان &#****; عضویت در بنیاد ملی نخبگان &#****; عضویت در جامعه مخترعین و مبتکرین ایران و عناوینی چون تعاونی برتر در چندین سال مختلف می باشد. هم چنین این شرکت دارای گواهینامه ISO ****-**** از شرکت ICS انگلستان می باشد.

شرکت تاک زرین دشت از سال **** تولید خود را با ساخت تراکلود TZ*** آغاز نمود که تا به حال حدود **** دستگاه از این محصولات را روانه بازار کرده است که در زمینه های مختلف مشغول به کار است.

این شرکت از سال **** با اختراع خط تولید سوله و سازهای فلزی واحد سوله سازی خود را نیز فعال کرده است که تا کنون سازه های زیادی را در ابعاد های گوناگون ساخته است و پذیرای هر گونه پروژه استراکچر در هر ابعادی می باشد.



بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل ارومیه

بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل...

   آذربایجان غربی ارومیه
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه ای

قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه...

   تهران دماوند
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
الماس شیشه   گردبر شیشه

الماس شیشه گردبر شیشه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۱ آذر ۱۴۰۲   ( 138 روز پیش )
قرص و داروی زگیل تناسلی

قرص و داروی زگیل تناسلی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ آذر ۱۴۰۲   ( 139 روز پیش )
اسپیکر تحت شبکه

اسپیکر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ مهر ۱۴۰۲   ( 195 روز پیش )