ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

جرثقیل سقفی فراز صنعت

جرثقیل سقفی فراز صنعتجرثقیل سقفی فراز صنعت
   مشاهده شده: 237   |     |     |  

شرکت فراز صنعت با ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ، ساخت ، نصب و راه اندازی و فروش انواع تجهیزات جهت جابجایی اجسام ( جرثقیل سقفی ، جرثقیل بازویی ، جرثقیل دروازه ای ، جرثقیل مونوریل ، وینچ ، بالابر ) فعالیت دارد .

همواره تلاش ما در ارائه بهترین خدمات و مشتری مداری و تکیه بر تجربه است و رضایت شما افتخار ماست .

با آگاهی از تحولات سریع فناوری در عرصه تجهیزات ، بلند کردن و جابجایی اجسام ، فشردگی رقابت و تداوم کسب و کار تلاش می نماییم .

ما با تکیه بر راهبردی مشخص و معتبر سعی بر رضایت سازمان های دولتی و خصوصی و سایر صنایع دیگر را فراهم می سازیم و ضمن توجه به تعهدات خود نسبت به مشتریان ، با استفاده از فناوری های روز و نوآوری خدمات خود را در بالاترین سطح ممکن ارائه خواهیم داد .

موضوع فعالیت شرکت :

طراحی و ساخت و نصب انواع جرثقیل های سقفی ، دروازه ای ، بازویی ، نیم دروازه ای ، مونوریل ، وینچ ، بالابر .

تعمیرات اساسی انواع بالابر های جرثقیل سقفی و تعمیر انواع درایو اینوتر ، تعمیر و نصب ریموت کنترل و هر آنچه که به جرثقیل سقفی و آسانسور کارگاهی می باشد .

خرید و فروش سیم بکسل و کابل برق و خط برق و وینچها و بالابر های جرثقیل .

تهیه و توزیع و تامین قطعات و لوازم مکانیکی و برقی و سازه ای جرثقیل سقفی و خرید و فروش انواع گیربکسهای صنعتی و صادرات و واردات کلیه اقلام مجاز بازرگانی و شرکت در مناقصات و مزایدات و سمینارها و همایشها و نمایشگاههای خصوصی و دولتی و ترخیص کالا از گمرکات داخلی کشور .

➖➖➖
🌀پیج اینستاگرام فراز صنعت
@Frazsanat**

🌀کانال تلگرام فراز صنعت
@Frazsanat


جرثقیل سقفی فراز صنعت جرثقیل سقفی فراز صنعت تعمیر و نگهداری انواع جرثقیل های سقفی و بازویی و دروازه ای و ... ارایه گواهی سلامت جرثقیل ساخت انواع سازه های فلزی و صنعتی ساخت و نصب انواع آ... جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی چیست انواع جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی ایرانی جرثقیل سقفی برقی قیمت جرثقیل سقفی سوله مشخصات جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی کوچک ساخت جرثقیل سقفی شرکت فیروزا سازنده و طراح انواع جرثقیل های سقفی ( تک پل و دو پل )، دروازه ای، نیم دروازه ای، بندری، انباری، تلسکوپی، ستونی، بازویی و ... می باشد. جرثقیل‌های سقفی سازه ای است که به مرور زمان توسعه یافته و امروزه در انواع مختلفی عرضه و استفاده می شود. این وسیله برای جابجایی و حمل اجسام سنگین در صنعت ... جرثقیل سقفی. جرثقیلی است که با پل متحرک حامل بالابر ثابت یا متحرک که با مکانیزم های خاص بالابری کار کرده و بار را جا به جا می کند. این جرثقیل ها معمولا در ... Oct 24, 2017 — جرثقیل های سقفی چیست؟ بازرسی جرثقیل دوپل، جرثقیل سقفی تک پل، بازرسی جرثقیل مونوریل، بازرسی جرثقیل دروازه ای و تست جرثقیل ... فروش انواع جرثقیل سقفی با مناسب ترین قیمت در شرکت صنعت ماشین برای آشنایی بیشترو خرید انواع جرثقیل سقفی با کارشناسان صنعت ماشین تماس بگیرید ... جرثقیلهای صنعتی و كارگاهی( سقفی ،دروازه ای ، بازویی، ستونی ، جرثقیل های خاص و...) ساخت جرثقیل در صنایع، یکی از مهمترین موضوعات برای افزایش محصول، کاهش ... جرثقیل کارین ساخت انواع جرثقیل های بازویی و جرثقیل سقفی با بهترین برندهای معتبر جرثقیل Podem | Kito | Demag طراحی جرثقیل دروازه ای بزرگ، جرثقیل ... انتقال مواد در خط تولید و سیستم های انبار و تجهیزات لنگرگاهی و جابجایی در بنادر از جمله وظایف جرثقیل سقفی و دروازه ای است. جرثقيل‌ سقفي كه به طور دستي هدايت ... جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی. انتخاب جرثقیل سقفی مناسب، برای اکثر استفاده کنندگان، کاری سخت و گیج کننده است. قطعا شما هم با جداول پر از اعداد در ... ساخت و فروش جرثقیل سقفی - خدمات پشتیبانی، نگهداری و تعمیر جرثقیل سقفی. تامین قطعات و تجهیزات جانبی انواع جرثقیل. شرکت سپانو کران تدبیر ...

ته لنجی بدون گمرکی از دبی

ته لنجی بدون گمرکی از دبی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 3 روز پیش )