ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
   مشاهده شده: 188   |     |     |  
تلویزیون شهری

*- تبلیغات محیطی : از آنجا که ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم تبلیغات نیز باید دیجیتالی باشد . طبق آمار **% صاحبان تلفن های هوشمند بعد از دیدن تبلیغات ویدئویی شهری جالب ، به صورت آنلاین شروع به جستجوی محصول مورد تبلیغ می کنند .

نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری در بزرگراه ها و معابر ، شیوه تبلیغاتی رایج در بیشتر شهرهای بزرگ دنیاست . تبلیغات محیطی روی ساختمان ها ، انواع نورپردازی ها ، آگهی های تصویری و نوشتاری در بزرگراه ها و معابر بخشی از زیبایی های شهری محسوب می شود .

آنچه که سبب شده تلویزیون های غول پیکر شهری امروزه به سرعت در تبلیغات شهری در جهان پذیرفته شوند ، تاثیر گذاری سریع بر مخاطبان است .

تجارب کشورهای دیگر : این روزها کمتر کسی می تواند تاثیر مستقیم تابلوهای روان یا تلویزیون غول پیکر شهری را در فروش محصولات خود انکار نماید.

در اروپا چندین تحقیق برای ارزیابی تأثیر تابلوهای روان انجام شده است. این پژوهش‌ها بر اساس این بوده است که چه میزان از افزایش فروش‌ها در نتیجه استفاده از تبلیغات برای محصولات و خدمات بر روی چنین تابلوهایی بوده است.
نتیجه یک تحقیق که بر روی یک شبکه تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه ASDA صورت گرفت (شعبه سوپرمارکت وال مارت انگلیس) حاکی از این بود که دو فروشگاه که از این شبکه تبلیغی استفاده می‌‌کردند، یازده درصد افزایش فروش داشتند.
آزمون‌های دیگری هم در این باره به عمل آمده است. در سال **** نتیجه یک تحقیق در یک فروشگاه انگلیس نشان داد که محصولات خاصی حتی تا ** درصد افزایش فروش داشته‌اند.
تحقیق دیگری هم که در سال ****-**** در *** فروشگاه COMPUSA به عمل آمد، نشان داد میانگین فروش کالاهای مورد تبلیغ ** درصد افزایش داشته است.
کارشناسان این صنعت معتقدند افزایش فروش‌ها در موقعیت‌های مختلف با هم فرق دارند ، اما حداقل میانگین بین ** تا ** درصد می باشد.

*- اطلاع رسانی پیام های اضطراری : در مواقع اضطراری تلویزیون های شهری نقش مهمی در اطلاع رسانی عمومی در مورد رویدادهای جاری یا اضطراری به صورت فوری ایفا می کنند . به طور مثال در حادثه برج های دوقلوی نیویورک ، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در سراسر کشور به تلویزیون های بزرگ خیابانی برای پخش زنده تبدیل شدند . نمایشگرهای دیجیتال شهری ، باعث خلق رسانه اطلاعاتی مدرن و جدید در خیابان ها و میادین شهرها شده اند .

*- استفاده در برنامه های امنیت عمومی : به طور مثال در جولای **** اطلاعات موفقیت آمیزی در مورد جستجو برای یک نوجوان گم شده در انگلستان پس از فقط یک روز عملیات با استفاده از تلویزیون های شهری بدست آمد .

*- سایر کارکردها : پخش اخبار و رویدادهای روز ، برنامه های تلویزیونی ، کنسرت ها ،همایش ها ، سمینارها ، پیام های مناسبتی ، پیام های آموزشی و فرهنگی