ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

آمبولانس خصوصی

آمبولانس خصوصیآمبولانس خصوصی
   مشاهده شده: 89   |     |     |  

مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تندیس آنلاین
اعزام آمبولانس خصوصی
شرایط اعزام آمبولانس خصوصی در محل چگونه است؟
در صورت نیاز به انتقال پزشکی بیمار از منزل به بیمارستان و بالعکس، مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین این انتقال را با استفاده از شبکه آمبولانس خصوصی سازماندهی می نماید. این مرکز به منظور رفاه حال بیماران خود و اعزام هر چه سریعتر بیماران خود به بیمارستان از آمبولانس های مجهز و افراد با تجربه و آموزش دیده استفاده می نماید. مراحل اعزام آمبولانس خصوصی شامل مراحل پذیرش و ارسال آمبولانس به شرح زیر می باشد:

درخواست پذیرش می تواند به صورت زیر صورت گیرد:

الف) تماس تلفنی
برای این کار نیاز است با شماره تلفن های *********** و *********** تماس برقرار کنید. در این روش لازم است اطلاعات کامل از بیمار شامل سن، جنس و نوع بیماری داده شود تا پذیرش صورت گیرد و توضیحات لازم در ارتباط با میران توانایی حرکتی بیمار و شرایط تنفسی وی به مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین داده شود تا بر اساس این توضیحات نوع آمبولانس مناسب شخص،( آمبولانس معمولی یا آمبولانس VIP ) مشخص گردد . سپس آدرس بیمار ثبت می گردد و بلافاصله به منظور تائید با شماره اعلام شده تماس گرفته می شود و شرایط ارسال آمبولانس توضیح داده شده، ساعت ارسال آمبولانس به محل هماهنگ می شود. هزینه آمبولانس هنگام رسیدن آمبولانس به محل توسط مسئول آمبولانس خصوصی اخذ می گردد.در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی و دستگاه اکسیژن ساز تندیس آنلاین در خدمت عزیزان می باشد.

ب) از طریق پیامک
برای این کار نیاز است بیمار یا همراه بیمار به شماره *********** پیامک داده شود. مسئول دریافت پیامک ها پس از دریافت درخواست بیمار٬ موضوع را به بخش پذیرش اطلاع داده و پرسنل پذیرش طی تماس تلفنی با بیمار و یا همراه بیمار مطابق بند الف کار را انجام خواهد داد.
پرسنل پذیرش موظف می باشند با تلفن ثابت بیمار تماس گرفته و نام و مشخصات پرستار و زمان تقریبی رسیدن ایشان به محل را به بیمار و یا همراه بیمار اطلاع دهند.
پرستار همراه آمبولانس در هنگام رسیدن به منزل بیمار خود را معرفی کرده بیماره را در اسرع وقت و مطابق شرایط استاندارد به محل مورد درخواست بیمار یا همراهانش منتقل می نماید. هزینه ارسال آمبولانس مطابق مبلغ مندرج در قبض پذیرش توسط مسئول دریافت می گردد و قبض پذیرش تحویل بیمار و یا همراه بیمار می گردد.

هزینه:
هزینه آمبولانس خصوصی مطابق با آخرین تعرفه خدمات پزشکی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با توجه به محدوده آدرس ثبت شده در فرم درخواست ارسال آمبولانس می باشد.

تندیس :

خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی تندیس آنلاین با کادری مجرب آماده خدمت رسانی ** ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

جهت هماهنگی در زمینه تجهیزات پزشکی مانند اکسیژن ساز و… یا خدمات پزشکی و درمانی با ما تماس حاصل نمایید .

تندیس آنلاین با معرفی متخصصین مجرب مانند متخصص عمل دیسک کمر و ارتوپد و متخصص زیبایی و … به شما در تصمیم گیری جهت انتخاب پزشک یا جراح مناسب مشاوره خواهد داد.

برای اعزام آمبولانس خصوصی با ما تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.



کاردرمانی و گفتاردرمانی*شفامهر*

کاردرمانی و گفتاردرمانی*شفامهر*

   تهران اسلام‌شهر
  شماره تماس
۱۶ دی ۱۴۰۲   ( 111 روز پیش )
شکسته بندی درشهرری

شکسته بندی درشهرری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ آبان ۱۴۰۲   ( 174 روز پیش )
شکسته بند محلی

شکسته بند محلی

   البرز فردیس
  شماره تماس
۰۸ مهر ۱۴۰۲   ( 210 روز پیش )
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی توانبخشان در مشهد

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی توانبخشان در مشهد

   خراسان رضوی مشهد
  شماره تماس
۲۴ مرداد ۱۴۰۲   ( 256 روز پیش )