ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

برج نوری و دکل روشنایی

برج نوری و دکل روشناییبرج نوری و دکل روشنایی
   مشاهده شده: 265   |     |     |  
برج نوری و دکل روشنایی

مشخصات فنی و توضیحات تکمیلی برجهای روشنایی با هد متحرک:

برجهای روشنایی بر اساس سرعت باد و نیروهای فشاری باد آورده (با فرض عدم وجود موانع بادگیر) با سطح بادخور بالا (بر اساس نوع هد و چراغ ها و نحوه چیدمان آنها) و با توجه به وزن برج، سازه هد و پروژکتورها، بر طبق استانداردها و آئین نامه های بین المللی و معتبر ENV ****-*-*,AISC, ASTM, AASHTO, ANISI, BS ****, EN  ، *-*-** و توسط نرم افزارهای محاسباتی، SAP ****, E-TABS, MATH CATH, MASTER, TOWER, D-POLE جهت:

–         نیروها و تنشهای خمشی مجاز 

–         نیرو ها و تنشهای برشی مجاز 

–         نیروها و تنش های پیچشی مجاز 

–         لهیدگی و خستگی مجاز فولاد 

–         کمانش برج 

–         تغییر مکان های جانبی هر مقطع و همچنین بالاترین نقطه برج 

–         فرکانس و زمان تناوب اصلی نوسان برج 

–         پریود نوسانات سازه برج 

–         مقاومت در برابر زلزله 

طراحی ، محاسبه و تحلیل (استاتیکی و دینامیکی) و کنترل شده و کلیه مقادیر مجاز و استاندارد رعایت می گردند.

مقطع بدنه برجهای روشنایی بصورت چند وجهی و قطعات آنها هرم ناقص می باشند.

  • بدنه و کلیه قطعات فلزی برج روشنایی از جنس آهن ST** درجه یک، مطابق استاندارد UNI EN ***** S***JR و تولید کارخانجات فولاد مبارکه اصفهان می باشند.
  • بدنه برجهی روشنایی به صورت COLD FORMING برشکاری و خمکاری شده و کلیه قطعات فلزی برج ها به روش جوشکاری MAG C (CO*)و با سیستم جوشکاری (MIG)  METAL INERT GAS تولید میشوند.
  • قطعات بدنه برجهای روشنایی بصورت مجزا (SEPARATE PARTS) و تلسکوپی بوده، دارای همپوشانی و اور لپ (SLIP JOINT OVERLAP) مناسب می باشند و در محل نصب بر روی یکدیگر مونتاژ و نصب می شوند.

توجه: ارتفاع نامی و مورد نظر برج، بعد از همپوشانی و اورلپ قطعات برج ( از بیس پلیت تا بالا و نوک برج) بدست می آید.

با توجه به اینکه دریچه برج در برابر نیروهای وارده مقطع بحرانی می باشد، سراسر محیط دریچه از داخل و توسط ورق و تسمه های آهنی (STIFFENER) تقویت می شود.

گیربکس و سیستم متحرک نصب شده در داخل برج روشنایی بر اساس وزن و نوع هد متحرک و تعداد، نحوه چیدمان و وزن پروژکتورها طراحی گردیده است. گیربکس دارای شفت (محور) ابزار کاری شده از جنس فولاد سخت و توپر، مقاوم در برابر پیچش و برش، همچنین قرقره فولادی تراشکاری شده بوده و برای مقاومت بیشتر و جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی گالوانیزه می باشند. بمنظور دوران بهتر قرقره و کاهش اصطکاک شفت، از یاتاقان مناسب و مقاوم تولید اروپا استفاده می گردد.

پکیج هد متحرک برج روشنایی (MOBIE CROWN PACKAGE) توسط قطعه فلزی اتصال هد به برج روشنایی

–         (CONNECTION PART) که از جنس فولاد (ST**) و متناسب با مقطع برج می باشد، در بالا و بر روی برج اورلپ (OVER LAP) شده، بر روی قرقره های ثابت جهت حرکت هد متحرک، بازوهای کنترل تراز، قفل ها و راهنماهای هدایت و ثابت کننده، به منظور هدایت، تثبیت، تراز نگه داشتن و جلوگیری از دوران، چرخش و حرکت هد متحرک در بالای برج روشنایی تعبیه می گردد. 

قرقره ها و چرخ های نصب شده بر روی پکیج، از جنس آلومینیوم (جهت سیم های بکسل) و پلیمر ( جهت کابل بوده ) و عملیات تراشکاری، فرزکاری و سختکاری بر روی آنها انجام گرفته و دارای شیار های متناسب به منظور جلوگیری از جابجایی و سهولت در حرکت سیم های بکسل و کابل می باشند. محور قرقره ها از جنس فولاد سخت توپر، مقاوم در برابر نیروها و وتنشهای برشی و پیچشی بوده و برای جلوگیری از خوردگی و تک زدگی گالوانیزه می باشند.  

برای هر سیستم هد متحرک (بر اساس وزن و چیدمان پروژکتورها) تعداد * الی * سری بازوی متعادل و کنترل کننده حرکت جهت : تعادل هد، کنترل حرکت هد متحرک و تجهیزان نصب شده بر روی آن در امتداد ارتفاع برج و جلوگیری از چرخش و دوران هد متحرک حول محور و در امتداد برج تعبیه شده است. هر بازو دارای جک ها و فنرها فولادی گالوانیزه و همچنین غلطک از جنس پلیمر (تفلون) جهت جلوگیری از برخورد بازوها و هد متحرک به بدنه برج و ایجاد خراش بر روی بدنه می باشد.

سازه هد متحرک طوری طراحی شده با قابلیت دوران و چرخش های پروژکتورها حول محور C** و Z جهت تنظیم زوایای دلخواه را دارا باشد.

کلیه پیچ و مهره های مورد استفاده در تجهیزات مکانیکال، هد متحرک و پروژکتورها از نوع مرغوب، با گرید بالا (حداقل */*) و گالوانیزه بوده و برای هر پیچ و مهره واشر تخت و فنری مناسب در نظر گرفته می شود.

در بالاترین نقطه برج روشنایی، کلاهک کروی شکل از جنس آلومینیوم (Aluminium Cap)، جهت حفاظت از قرقره ها، سیم های بکسل و تجهیزات فوقانی و همچنین جلوگیری از ورود آب باران، خاک، گرد و غبار و غیره پیش بینی شده است.



لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )