ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید تاپینگ استیل صنعتی

خرید تاپینگ استیل صنعتیخرید تاپینگ استیل صنعتی
   مشاهده شده: 143   |     |     |  

طراحی قسمت زیرین تاپینگ
قسمت زیرین تاپینگ به صورت صندوق بوده و در دو نوع فریزی و یخچالی طراحی می شود که بسته به نیاز خود می توانید سفارش دهید.
ابعاد
اندازه استاندارد که برای تاپینگ پیتزا وجود دارد اندازه های *** ، *** ، *** سانتی متری برای طول هستند. نیز عرض استاندارد این محصول ** سانتی متر و ارتفاع ان ** سانتی متر هستند. به ترتیب طول ظرفیت بن ماری ** برای که قابل قرارگیری در تاپینگ باشد به ترتیب * ، * ، ** لگن بن ماری می باشد. اندازه های بن ماری می تواند بسته به نیاز شما متغیر باشد و از بن ماری با ظرفیت بالا استفاده کرد. اندازه در واقع می توان گفت که به جای بن مای های ** می توان به جای * بن ماری از * بن ماری ** استفاه کرد. اما استفاده از بن ماری های ** به جای بن ماری های بزرگ تر این است که در صورتی که شما تعدادی زیادی تنوع در سالاد و ترشی و سایر مواد غذایی داشته باشید می توان تمام این موارد را می توانید در یک دستگاه تاپینگ قرار دهید.
قسمت فوقانی تاپینگ پیتزا استیل
در قسمت بالایی تاپینگ شیشه نصب می شود که به آن پیشخوان نیز گفته می شود. تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من آماده طراحی دستگاه های تاپینگ با تغییرات دلخواه شماست. برای مثال به جای شیشه شما می توانید قفسه های طبقاتی سفارش دهید. در جلوی تاپینگ پیتزا و ساندویچ ریل نصب می شود و به راحتی می توان آن را در خط سلف سرویس قرارداد. این ریل مخصوص قرار دادن سینی بود و می توان به نیاز مشتری آن را اضافه نمود
کاربرد تاپینگ پیتزا و ساندویچ برای سرد نگاه داشتن مواد غذایی و مایعات در رستوران ها و فست فود و کیترینگ است. این محصول جزو تجهیزات آشپزخانه صنعتی و دسته تجهیزات بردوتی بوده و سالاد بار نیز گاها نامیده می شود .
تاپینگ ها عمدتا به دو صورت هستند تاپینگی که قسمت پائینی آن یخچالی یا فریزی است که بسته به نیاز خود می توانید سفارش دهید تا طراحی و تولید شود.
تاپینگ ** لگن موتور دانفوس,تاپینگ سرد زیریخچالی,خرید تاپینگ استیل من,خرید تاپینگ سرد * لگن,خرید تاپینگ ده لگن زیر فریزری,فروش تاپینگ ترشی,فروش نمایندگی تاپینگ * لگن,فروش تاپینگ گرم,تولید تاپینگ سرد سلف سرویس,تولید نمایندگی تاپینگ ساندویچ,قیمت تاپینگ ده لگن ترشیجات,قیمت تاپینگ ** لگن,قیمت تاپینگ پیتزا هشت لگن,