ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خرید گرمخانه استیل صنعتی

خرید گرمخانه استیل صنعتیخرید گرمخانه استیل صنعتی
   مشاهده شده: 193   |     |     |  

سایر ویژگی ها
این محصول دارای چهار چرخ بود و دو چرخ آن مجهز به ترمز و قفل است.
بدنه گرمکن غذا به صورت عایق بندی شده است.
مجهز به ترموکوپل
مجهز به جرقه زن
مجهز به شمعک
ابعاد
گرمخانه های استیل چه در نوع برقی و چه در نوع گازی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. ظرفیت های استانداری که برای این محصول وجود دارد ابعاد *** ، *** ، ** ، ** ، ** و ** نفره است. درصورتی که ابعاد دیگری را برای این محصول مورد نیاز دارید کافی است با ما تماس بگیرید و تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من در اسرع وقت گرمخانه صنعتی سفارش مخصوص شما طراحی خواهد نمود.
گرمخانه صنعتی استیل
گرمخانه صنعتی استیل از دسته بندی تجهیزات نگهداری آشپزخانه های صنعتی است. این محصول که گرمکن غذا نیز نامیده می شود در جهت گرم نگهداشتن و یا حتی پخت غذا استفاده می شود
جنس
گرمکن غذا به دلیل هدفی که برای آن متصور است یعنی گرم نگهداشتن غذا باید عایق خوبی برای گرما باشد لذا دیواره آن به صورت * جداره و * جداره طراحی می شود. بدنه داخلی و خارحی گرمخانه صنعتی از استیل بوده و ضد خش است.
طراحی
گرمخانه های صنعتی به دو صورت برقی و گازی طراحی می شود که بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید سفارش دهید. شایان ذکر است که گرمخانه گازی هم قابل تغذیه با گاز شهری و هم گاز مایع کپسول است.
وارمر صنعتی غذا,گرمخانه غذا *** نفره,خرید گرم نگهدارنده غذا رستورانی,خرید گرمکن غذا رومیزی ارزان,خرید گرمخانه غذا صد نفره تالار,فروش گرمکن غذا برقی صنعتی,فروش گرمخانه غذا متحرک,فروش گرمخانه صنعتی گازی استیل,تولید گرمخانه غذا پنجاه نفره برقی,تولید گرمخانه غذا ** نفره,قیمت گرمخانه غذا رستورانی,قیمت گرمخانه صنعتی ویترینی,قیمت ترولی گرمخانه دار حمل غذا,



فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه خلوص بالا

فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه...

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۱۹ آبان ۱۴۰۲   ( 162 روز پیش )
الکتروموتور

الکتروموتور

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ شهریور ۱۴۰۲   ( 229 روز پیش )