ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فلزات رنگین – واردات و فروش ورق استیل

فلزات رنگین – واردات و فروش ورق استیلفلزات رنگین – واردات و فروش ورق استیل
   مشاهده شده: 599   |     |     |  

شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به * دهه فعالیت می باشد. این شرکت با هدف رونق تولید، حمایت از سازندگان داخلی، توسعه صنایع و ارتقای کیفیت محصولات، سعی در برطرف کردن نیازهای صاحبان صنایع نموده و اقدامات تاثیرگذاری در این خصوص انجام داده است.
اولویت این شرکت ارائه خدمات در زمینه انواع ورق استیل در کلاس بین المللی، با بالاترین میزان کیفیت و از همه مهم تر، مشتری مداری می باشد. ورق های استیل در اشکال مختلف از قبیل کویل، پلیت، شیت فابریک و شیت برشی در سطوح، ضخامتها و ابعاد مختلف، با مناسب ترین قیمت موجود در سطح بازار و در سریع ترین زمان ممکن قابل ارائه می باشند. کافیست تلفن را برداشته، فلزات رنگین را شماره گیری نموده و تفاوت ها را احساس کنید.
از جمله مهم ترین ورق استیل های موجود در انبار شرکت
ورق استیل *** نگیر
ورق استیل *** ضد اسید
ورق استیل *** ضد سایش
ورق استیل *** نسوز تا **** درجه
ورق استیل *** نسوز تا **** درجه
ورق استیل **** نسوز
ورق استیل *** بگیر
شماره تلفن ***********
ایمیل info@FELEZ.co
وبسایت
آدرس خیابان پامنار، پاساژ پیروز، طبقه همکف


فلزات رنگین – واردات و فروش ورق استیل فلزات رنگین – واردات و فروش ورق استیل شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به ۳ دهه فعالیت می باشد. این شرکت با هدف رونق تولید، حمایت از سازندگان داخلی، توسعه صنایع و ارتقای کیفیت محصولات، سعی در برطرف کردن نیازهای صاحبان صنایع نموده و اقدامات تاثیرگذاری در این خصوص انجام داده است. اولویت این شرکت ارائه خدمات در زمینه انواع ورق استیل در کلاس بین المللی، با بالاترین میزان کیفیت و از همه مهم تر، مشتری مداری می باشد. ورق های استیل در اشکال مختلف از قبیل کویل، پلیت، شیت فابریک و شیت برشی در سطوح، ضخامتها و ابعاد مختلف، با مناسب ترین قیمت موجود در سطح بازار و در سریع ترین زمان ممکن قابل ارائه می باشند. کافیست تلفن را برداشته، فلزات رنگین را شماره گیری نموده و تفاوت ها را احساس کنید. Aban 25, 1400 AP — شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به 3 دهه فعالیت می باشد. فلزات رنگین - واردات و فروش ورق استیل-شرکت فلزات رنگین مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به 3 دهه فعالیت می ... شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به 3 دهه فعالیت می باشد. این شرکت با هدف رونق تولید، ... فلزات رنگین - واردات و فروش ورق استیل- شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به 3 دهه... فلزات رنگین. ارائه انواع ورق استنلس استیل در شرکت فلزات رنگین · فلزات رنگین. ۱۴۹ بازدید . ۲ هفته پیش. فلزات رنگین: پیشرو در واردات ورق استیل ۰۰:۵۹. واردات استینلس استیل عرضه ورق استیل در ضخامتها و ابعاد مختلفواردات و پخش ... فلزات رنگین ، عرضه کننده ورق استیلفلزات رنگین عرضه کننده انواع ورق استیل در ... پخش و واردات فلزات رنگی ورق آلومینیوم - مس - برنج و ورق استیل ورق آلومینیوم آلیاژی 6061 - 7075 - 5083 - 1050 - 3105 - 2024 ورق استیل 316 - 304 -... خرید ورق استیل براق انواع ورق استیل 304 سایز ورق استیل انواع ورق استیل نگیر تکه ورق استیل خریدار ورق استیل قیمت ورق استیل نگیر 304 ورق استنلس استیلورق استیل میرور,ورق استیل میرور,تبدیل ورق استیل معمولی به ورق استیل میرور با پولیش و سمباده,ورق استیل میرور,ساخت اکسسوری استیل طلایی میرور,کاربرد استیل ... توسط: حسام گلمحمدی , علیرضا محمدزاده , استیل مال , بازرگانی فولاد برساد , سمنان استیل و سایر عرضه ... فروش ورق استیل/ پانچ/ گالوانیزه / روغن و رنگی و غیره. قیمت ورق استیل فلزات رنگین + ورق استیل 316 فلزات رنگین ... ورقهای استیل، واردات لوله پروفیل، واردات میلگرد، واردات تیرآهن، خرید آهن ‌آلات، و همچنین فروش آهن ... فلزات رنگین - واردات و فروش ورق استیل- شرکت فلزات رنگین، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای نزدیک به 3 دهه... فلزات رنگین عرضه کننده انواع ورق استیل در ضخامت ها و ابعاد و سطوح مختلف ، با قیمت مناسب ... بازرگانی دشتی فروش عمده ورق استیل واردات و توزیع انواع ورق استیل.

کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی از خلوص ۹۹.۵ تا ۹۹.۹

کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی از خلوص...

   قم قم
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی فید گرید خلوص ۹۹.۹

کارخانه تولید کننده نشادر ایرانی فید گرید...

   قم قم
  شماره تماس
۰۶ دی ۱۴۰۲   ( 120 روز پیش )
فروش دست اول گردو

فروش دست اول گردو

   همدان همدان
  شماره تماس
۲۴ آبان ۱۴۰۲   ( 162 روز پیش )
ژنراتور

ژنراتور

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ شهریور ۱۴۰۲   ( 222 روز پیش )