ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کارواش سه کاره ۱۴۰۰ وات رونیکس مدل RP-2100

   مشاهده شده: 220   |     |     |  

کارواش چند کاره رونیکس،دستگاهی است با قابلیت انجام سه کار در یک دستگاه،که با توجه به کیفیت قطعات و ساخت دستگاه،سه عملکرد جاروبرقی خشک و تر،کارواش و دمنده هوا،کارآیی مناسب و کافی دارند.
این کارواش سه کاره مجهز به سیستم اتو استاپ می باشد که در صورت گرم شدن بیش از حد موتور،برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن،دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.از این کارواش سه کاره می توان برای شستشوی اتومبیل و سطوح،جارو زدن و تمیز کردن سطوح خشک و تر و برای دمیدن هوا به سطوح و قسمت هایی که نمی توان با جاروبرقی تمیز کرد،استفاده نمود. . از قابلیت های این دستگاه چندکاره می‌توان به سیستم شستشو آن اشاره کرد. درون این دستگاه یک کارواش ذغالی **** واتی با فشار *** بار قرار گرفته است که برای نظافت و شستشوی خودرو و محوطه های کوچک مناسب به نظر می‌رسد. از مزایای این کارواش می‌توان به مصرف کم آب آن، اشاره کرد.
حداکثر جریان آب این دستگاه *.* لیتر در دقیقه می‌باشد. در قسمت پشتی کارواش چند کاره **** وات رونیکس مدل RP-**** یک مخزن مایع شوینده قرار گرفته است. کارواش چند کاره رونیکس توانایی مکش گرد و غبار خشک و تر را دارد. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوان از این دستگاه انتظار داشت تا بتواند مقدار کمی آب را در داخل مخزن خود مکش کند. موتور قرار گرفته به عنوان جارو برقی بر روی این دستگاه **** وات قدرت دارد و حداکثر فشار مکش آن به ** کیلو پاسکال می‌رسد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای مخزن کارواش چند کاره رونیکس * لیتر است. این دستگاه به همراه شلنگ فشار قوی،کوپلینگ،فیلتر،لانس،تفنگ،سری پارویی، سری پهن، سری گرد، سری دو تکه ی گوشه گیر و زانویی عرضه می‌شود. شرکت رونیکس در طراحی این محصول جهت بالابردن طول عمر و حفاظت از دستگاه ،از یک سیستم داخلی هوشمند استفاده نموده است که وظیفه‌ی آن غیرفعال کردن دستگاه در فشار کاری زیاد است. محصول فوق دارای گارانتی شرکت رونیکس می باش مجهز به سیستم اتو استاپ جهت استهلاک کمتر دستگاه و جلوگیری از آسیب به موتور مجهز به سیستم حفاظت گرمایی موتور جهت کنترل دمای موتور حین کار با قابلیت صرفه جویی در مصرف آب و ایجاد فشار یکنواخت مجهز به تفنگ آب پاش با طراحی جدید و کاربردی مناسب جهت کلیه مصارف خانگی و عمومی دارای کوپلینگ اتصال و فیلتر ورودی طراحی منحصر به فرد ارگونومیک مجهز به * متر شلنگ فشار قوی دارای مخزن مواد شوینده


سیاه چاله (آگهی های حذف شده)

آگهی های  سیاه چاله (آگهی های حذف شده)


شیشه اتومبیل صادقی

شیشه اتومبیل صادقی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
سرامیک خودرو تهران

سرامیک خودرو تهران

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۲ فروردین ۱۴۰۳   ( 24 روز پیش )