ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
  •    واتساپ: 09191205336
  •    نام آگهی دهنده: پاک آزما
  •    شرکت: پاک آزما
  •    وب سایت: b2n.ir/x50676
  •     اینستگرام: www.instagram.com/pakazma.com_/
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: بزرگراه نواب نبش محبوب مجاز غربی ساختمان سرو
فروش آب ژاولفروش آب ژاول
   مشاهده شده: 585   |     |     |  

خرید آب ژاول صنعتی برای استخر و راه های فروش عمده آب ژاول چیست ، همراه با مشاوره کارشناسان پاک آزما.
۰۲۱۵۵۴۳۶۰۸۵
۰۹۱۹۱۲۰۵۳۳۶
۰۹۱۰۷۶۳۲۰۶۰
فروش آب ژاول
۱) آب ژاول چیست ؟
آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم ، که معمولا به عنوان سفید کننده شناخته می شود ، بیشتر به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده استفاده می شود .
این یک ضد عفونی کننده با طیف وسیع است که برای ضد عفونی کردن ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها و مایکوباکتریوم ها موثر است . از آب ژاول برای استخر هم استفاده می شود .
۲)آیا هیپوکلریت سدیم برای پوست مضر است؟
تماس پوستی با سطوح کم این ماده شیمیایی باعث تحریک پوست می شود ، اما محلول های قوی هیپوکلریت سدیم باعث درد سوزش ، قرمزی ، تورم و تاول می شود.
تماس چشمی با محلول های سفید کننده ملایم ممکن است باعث تحریک کوتاه مدت خفیف شود ، اما محلول هایی که قوی تر هستند باعث آسیب های شدید چشم می شوند .
۳)آیا می توانیم از هیپوکلریت سدیم در آب آشامیدنی استفاده کنیم؟
تصفیه با هیپوکلریت سدیم صنعت آب آشامیدنی را متحول کرد و به طور چشمگیری شیوع بیماری های ناشی از آب را کاهش داد . مارک های مختلف محصولات کلر مایع به صورت محلی ، به طور خاص برای تصفیه آب خانگی تولید می شوند . هیپوکلریت سدیم یکی از انواع کلر است که برای ضدعفونی آب استفاده می شود .
۴)چگونه یک محلول هیپوکلریت سدیم ۱ درصد درست می کنید؟
برای تهیه محلول سفید کننده ۱درصد ، یک حجم سفید کننده خانگی (مثلاً ۱ لیتر) را به ۹ حجم آب تمیز (مثلاً ۹ لیتر) اضافه کنید .
۱)جیوه در کجا استفاده می شود؟
جیوه در دماسنج‌ها، فشارسنج‌ها، فشارسنج‌ها، فشارسنج‌ها، دریچه‌های شناور، کلیدهای جیوه‌ای، رله‌های جیوه، لامپ‌های فلورسنت و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود ، اگرچه نگرانی‌ها در مورد سمیت این عنصر باعث شده است که دماسنج‌های جیوه‌ای و فشارسنج‌ها تا حد زیادی از محیط خارج شوند. ..
۲)آیا جیوه قرمز وجود دارد؟
جیوه یک فلز براق و سفید نقره‌ای است که از لحاظ تاریخی به عنوان نقره زنده شناخته می‌شود و در دمای اتاق مایع است. جیوه قرمز هم وجود دارد که بسیار کم یاب است. خرید جیوه قرمز و فروش آن ممنوع است.
۳)جیوه چگونه ساخته شد؟
فرم فلزی از سنگ معدن سولفید جیوه با حرارت دادن سنگ معدن تا دمای بالاتر از ۵۴۰ درجه سانتیگراد تصفیه می شود. این امر جیوه موجود در سنگ معدن را تبخیر می کند و سپس بخارات گرفته شده و سرد می شوند تا جیوه فلز مایع را تشکیل دهند.
۴)آیا جیوه می تواند زنگ بزند؟
جیوه می تواند با اکسیژن واکنش نشان دهد اما بسیار کند است و زمان زیادی طول می کشد تا “زنگ” ایجاد شود . “زنگ” جیوه متفاوت از زنگی است که روی آهن می بینید که قرمز و پوسته پوسته است. “زنگ” جیوه چندان متفاوت از جیوه معمولی به نظر نمی رسد


فروش آب ژاول خرید آب ژاول لیست قیمت آب ژاول خرید عمده آب ژاول فروش ویژه آب ژاول آب ژاول برای استخر آب ژاول خوراکی روش ساخت آب ژاول قیمت آب ژاول مشهد بورس و قیمت قيمت آب ژاول , آب ژاول , خريد آب ژاول , فروش آب ژاول , وايتكس , فروش عمده آب ژاول در گروه‌های: مواد شیمیایی. توسط: شرکت نیکوشیمی , ارج شیمی ... نمایندگی فروش انواع آب ژاول یا وایتکس، غلظت، برای استخر، صنعتی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی، MSDS و دانلود کاتالوگ به این صفحه ... آب ژاول که در فارسی به آن مایع سفید کننده و وایتکس نیز گفته می‌شود، محلولی است که برای گندزدایی و بو زدایی به کار می‌رود. آب ژاول در تولید مایعات سفید کننده و ... کاربرد آب ژاول: ضد میکروب/ ضدعفونی کننده/ بوزدایی در لبنیات ها و مخازن آب/ رنگ‌زدا/ خمیر کاغذ/ سفیدکننده و …. فرمول شیمیایی: NaOCl. نام های دیگر:. آب ژاول ph

batatafruit.com

batatafruit.com

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ آذر ۱۴۰۲   ( 135 روز پیش )
فروش آب ژاول

فروش آب ژاول

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ آذر ۱۴۰۲   ( 135 روز پیش )
کفی سه محور

کفی سه محور

   البرز هشتگرد
  شماره تماس
۳۱ شهریور ۱۴۰۲   ( 209 روز پیش )