ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خط تولید بازیافت پلاستیک به گازوئیل

   مشاهده شده: 355   |     |     |  

همه میدانند که پلاستیک تازه از مواد اولیه نفت ساخته میشود. به عبارت دیگر، ما روغن گازوئیل را از زمین خارج میکنیم، سپس به جای تبدیل آن به بنزین یا هر فرآورده نفتی دیگری، آن را به پلاستیک تبدیل میکنیم. ما همچنین میدانیم که وقتی استفاده از محصولات پلاستیکی خود را به پایان رساندیم، قرار است آنها را بازیافت کنیم. این باعث میشود که آنها از محل‌‌‌‌های دفن زباله دور نشوند، و اگر محصولات ساخته شده از پلاستیک بازیافتی را بخریم، از مزایای بیشتری برخوردار میشویم که مطمئن شویم تا حد امکان از نفت تازه استفاده میکنیم. با این حال، ما بیشتر از آنچه بازیافت میکنیم، پلاستیک بیرون میریزیم و یکی از مشکلسازترین محصولات موجود، کیسه‌‌‌‌های خرید یکبار مصرف است. با وجود اینکه همه ما میدانیم که هنگام خرید باید کیسه‌‌‌‌های قابل استفاده مجدد خودمان را به همراه داشته باشیم، اما این امر تقاضا برای این کیسه‌‌‌‌های یکبار مصرف را کاهش نداده است. بدتر از آن، هر سال تعداد بیشتری از این کیسهها در محل‌‌‌‌های دفن زباله، اقیانوسها و سایر مکانهایی که میتوانند آسیب قابل توجهی به محیط زیست وارد کنند، جمع میشوند. و این تنها یک شکل از محصولات پلاستیکی است که میتوانیم زمانی که به مرحله پایانی عمر خود رسید به کالای مفیدتری تبدیل کنیم. برای بازیافت کیسه‌‌‌‌های خرید، محققان از فرآیندی به نام پیرولیز استفاده کردند که قبلا برای تبدیل کیسه‌‌‌‌های پلاستیکی به فرآورده‌‌‌‌های نفت خام استفاده میشد. این فرآیند با گرم کردن کیسه‌‌‌‌های پلاستیکی در یک محفظه بدون اکسیژن برای به دست آوردن روغن کار میکند. با این حال، مواد ایجاد شده از طریق تجزیه در اثر حرارت را به فرآورده‌‌‌‌های نفتی مختلف پالایش کند و به هدف خود در تولید سوختی دست یافته است که استاندارد‌‌‌‌های سوخت‌‌‌‌های دیزل و بیودیزل با سولفور بسیار پایین را برآورده کند.
پلاستیک نیز به عنوان یک زباله خطرناک در نظر گرفته می شود که در محیط اطراف ما جمع می شود. پلیمرهای پلاستیکی غیرقابل تجزیه زیستی، حامل سم بوده و در صورت مصرف برای حیوانات خطرناک هستند. بر اساس گزارش هیئت مرکزی کنترل آلودگی (CPCB)،کشور هند سالانه *.* میلیون تن زباله پلاستیکی تولید می کند که در حال حاضر تنها ** درصد آن بازیافت می شود. در حالی که جایگزین های سازگار با محیط زیست برای برخی از پلاستیک ها وجود دارد، اما آنها به اندازه پلاستیک ها همه کاره یا بادوام نیستند. بنابراین ما چاره ای جز ادامه استفاده از پلاستیک نداریم، اما استفاده از آن را در زندگی روزمره خود کاهش دهیم. با این حال، ما می توانیم استفاده مجدد و بازیافت زباله های پلاستیکی تولید شده را افزایش دهیم و تبدیل زباله های پلاستیکی به نفت در
فرآیند پیرولیز برای تبدیل انواع زباله های پلاستیکی جمع آوری شده در کشور (مانند پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی پروپیلن و PET) به سوخت دیزل استفاده می کند. این فرآیند پلاستیک را در دمای بالاتر از *** درجه سانتیگراد (*** درجه فارنهایت) تجزیه حرارتی می کند و آن را به روغن مایع متشکل از ترکیبات هیدروکربنی مختلف تبدیل می کند.
ماشین آلات پلاستیک به دیزل در بین سرمایه گذاران بسیار محبوب است. در این سال‌ها، ضایعات پلاستیک به کارخانه دیزل در بسیاری از کشورها مانند کره جنوبی، دومینیکا، ترکیه، رومانی، مجارستان و … نصب شده است. تبدیل زباله های پلاستیکی به گازوئیل ترکیبی از تجزیه در اثر حرارت و تقطیر است. پس از فرآیند پلاستیک به دیزل، در نهایت دیزل واجد شرایط را برای ایجاد سود عالی دریافت خواهید کرد. به خصوص، شما می توانید یک خط تولید پلاستیک با هزینه بسیار مناسب از پلاستیک سوخت دیزل تولید کنید.
***********
***********


سیاه چاله (آگهی های حذف شده)

آگهی های  سیاه چاله (آگهی های حذف شده)


Visitor Statistics
» 15 Online
» 442 Today
» 1107 Yesterday
» 8067 Week
» 31118 Month
» 31118 Year
» 31118 Total
Record: 2780 (14.10.2024)