ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ورق لاستیکی ، ورق سایش منجیددار ، دمپر لاستیکی ، لاستیک ضربه گیر ، ورق کتان ، ورق دو رو صاف ، دمپر

  •    نام آگهی دهنده: لکی زاده
  •    شرکت: لاستیک سازی جم
  •    وب سایت: httpjamrubber.ir
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: اصفهان
  •    شهر: اصفهان
   مشاهده شده: 223   |     |     |  

لاستیک سازی جم انواع ورق های لاستیک نئوپرن CR، لاستیک ضدروغن NBR ، لاستیک SBR ،لاستیک سیلیکون ، لاستیک منجید دار(کتان) ، لاستیک پلی استر ،ورق لاستیک ضد اسید ، لاستیک شیاردار ، لاستیک شیفر ، لاستیک ضد اسید EPDM ، لاستیک ضد سایش PBR ، ، ، لاستیک وایتون VITON
ورق لاستیک CR به دلیل داشتن کلر در ساختار مولکولی تمام خواص آن بر خلاف لاستیک طبیعی می باشد. مقاومت جوی عالی از بارزترین خصوصیت این لاستیک می باشد. در برابر روغن، اسید ها و بازها مقاومت نسبتاً خوبی دارد. مقاومت محیطی و استحکام کششی آن در حد مطلوبی است. چسبندگی به الیاف و فلزات از عمده خصوصیت دیگر این لاستیک می باشد که در ساخت ضربه گیر های پل ها، ضربه گیر بنادر و… مورد استفاده قرار می گیرد. روکش لوله های میعانات نفتی و گازی به دلیل مقاومت در برابر آفتاب و شرایط جوی و اوزون از دیگر کاربرد های این لاستیک می باشد. تنها نقطه ضعف این لاستیک قیمت بالا نسبت به سایر پلیمر های لاستیکی است.
لاستیک ضد روغن NBR
ورق لاستیک ضد روغن این محصول را با نام‌های دیگری همچون ورق لاستیک روغن‌گیر، ورق لاستیک اکریلونیتریل بوتادین، و ورق NBR نیز می‌شناسند
ورق لاستیک ضد روغن را می‌توان یکی از موثرترین راهکارهای عایق بندی قطعاتی به شمار آورد که در معرض فرسایش، درتماس با حلال‌ها و روغن‌های داغ صنعتی قرار دارند.
در مواردی که مقاومت به خوردگی روغن نیاز است ، از لاستیک NBR استفاده می شود . مصارف بسیار مختلفی در صنعت دارد . شکل ظاهری این محصول به صورت سطحی صاف و صیقلی با رنگ مشکی براق می باشد .
از مهمترین ویژگی های لاستیک ضد روغن ان بی آر (NBR) می توان به چند مورد از آن ها اشاره کرد مقاومت در برابر کشش و سایش ، مقاومت در برابر خورندگی انواع روغن های داغ صنعتی ، انعطاف پذیری بسیار مطلوب ، مقاومت دربرابر حلال های صنعتی ، آب ، نمک ها ، مقاومت در برابر نفوذ گاز ها ، عایق جریان الکتریسیته ، مقاومت در برابر ازون و تابش انواع اشعه های خطرناک مثل فرابنفش و ده ها ویژگی دیگر که به شما کمک خواهد کرد که مناسبترین محصول را برای صنعت خود استفاده کنید . از مهمترین موارد کاربرد و استفاده لاستیک ضد روغن ان بی آر (NBR) می توان به موارد زیر اشاره کرد
کاربرد در صنعت هوا فضا ، صنایع مربوط به نیروگاه ها و پتروشیمی ها ؛ به عنوان مثال کاربرد در درزگیر ها و شلنگ های سوخت
خواص
مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر نفوذ گازها، جهندگی خوب، کارایی در دماهای پایین، مقاومت حرارتی و گرمایی خیلی خوب
کاربرد
برای لوله های پلاستیکی گازوئیل، محفظه های روغن، دیافراگم پمپ های سوخت، واشر ها، انواع آب بند ها و درزگیر ها، کاربرد در صنایع خودرو سازی و هوا فضا به عنوان مثال در درزگیر ها و شیلنگ سوخت و حتی لنت ترمز، ظروف ماشین های شیر دوش، دستکش های پزشکی و صنعتی، ادوات چاپ و غلطک و چرخ های متحرک، زیره های مقاوم در برابر روغن برای کفش های کار ایمنی، برای تولید فوم و اسفنج و تشک نیز استفاده می شود.
ورق لاستیکی طبیعی NR
این لاستیک نسبت به سایر لاستیک های مصنوعی دارای خواص بی نظیری است. یکی از این مزایا چسبندگی ساختاری فوق العاده آن نسبت به سایر لاستیک های مصنوعی است. دارای استحکام کششی بالایی است .در حالت پخته شده خاصیت ارتجاعی زیادی دارد. در برابر اسید ها، روغن ها و مواد شیمیایی مقاومت کمی دارد. از این لاستیک در ساخت قطعات ضربه گیر و لرزه گیر، واشر های آب بندی و ورق های لاستیکی استفاده می شود.رشد برشی بالایی دارد و محدوده دمایی کاری آن ۶۰- الی ۸۰+ درجه سانتی گراد میباشد.
لاستیک طبیعی Natural rubber )NR)
مزایا
۱- ارزان بودن
۲- انعطاف پذیری در دمای پایین
۳- مقاومت در برابر آب
۴- قدرت مقاومت پارگی بالا
۵- مقاوم در برابر ضربه
۶- مقاوم در برابر رشد برشی بالا
۷- جهندگی بالا
۸- مقاوم در برابر فشردگی
معایب
۱- ضعیف در برابر روغن و بنزین
۲- ضعیف در برابر حلال های هیدروکربنی
۳- ضعیف در برابر گازها
۴- مقاومت کم در برابر نور خورشید و اوزون
۵- مقاومت کم در برابر شعله و اشتعال
لاستیک SBR این پلیمر به عنوان پر کاربرد ترین لاستیک در دنیا می باشد. به دلیل قیمت مناسب از حجم تولید بالایی نسبت به دیگر لاستیک ها برخوردار است. مقاومت پارگی نسبتاً خوب در کنار قیمت مناسب، آن را جهت تولید انواع واشر، ضربه گیر، لرزه گیر، عایق برق ولتاژ پایین بسیار مناسب کرده است. از آلیاژ NR-SBR در ساخت نوار نقاله و BR-SBR به عنوان لاستیک ضد سایش استفاده می گردد.



دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ فروردین ۱۴۰۳   ( 17 روز پیش )
جعبه بسته بندی لامپ

جعبه بسته بندی لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )