ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
  •    واتساپ: 09129157943
  •    نام آگهی دهنده: مهدی بهبودیان
  •    شرکت: جونیور ارمور
  •    وب سایت:  joniurarmada2020@gmail.com
  •     اینستگرام:  joniurarmor
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: جاده خاوران شهرک صنعتی جنت اباد
تولید رنگتولید رنگ
   مشاهده شده: 594   |     |     |  

با سلام شرکت جونیور ارمور تولید کننده رنگ های کشسان برای نما و متریال داخلی ساختمان از دوستانی که در صنعت ساختمان فعالیت دارند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

  •    ۰۹۱۲۴۲۷۸۹۴۳
  •    واتساپ: ۰۹۱۲۹۱۵۷۹۴۳

با تشکر شرکت جونیور ارمور

 


مطالب مفید از پارس تبلیغ


تولید رنگ یک فرآیند پیچیده است که شامل ترکیب مواد شیمیایی مختلف است. برای تولید رنگ، ابتدا باید مواد اولیه مناسب را تهیه کرد. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید رنگ شامل پیگمنت‌ها، مواد حلال و مواد شیمیایی دیگری مانند ترکیبات آلی و معدنی هستند.

پیگمنت‌ها از موادی مانند فلزات، اکسیدهای فلزی و سایر مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند که به صورت پودری هستند و به رنگ‌دهی در رنگ‌ها کمک می‌کنند. همچنین، مواد حلال مانند الکل، استات، آب و غیره برای حل پیگمنت‌ها استفاده می‌شوند. در نهایت، مواد شیمیایی دیگری مانند کاتالیزورها و مواد افزودنی نیز برای بهبود خواص رنگ استفاده می‌شوند.

پس از تهیه مواد اولیه، فرآیند تولید رنگ شامل چندین مرحله است که شامل ترکیب مواد اولیه، تولید پیگمنت، حل پیگمنت، تهیه ماده پایه و ترکیب پیگمنت و ماده پایه می‌شود. در هر مرحله، شرایط متفاوتی مانند دما، فشار، pH و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بهترین خروجی برای رنگ تولید شود.

پس از تولید رنگ، آن را برای استفاده در صنایع مختلف مانند خودروسازی، رنگرزی، نقاشی و غیره بسته‌بندی و عرضه می‌شود. برای بهبود کیفیت و پایداری رنگ در طول زمان، ممکن است از مواد شیمیایی دیگری مانند مواد حفظ کننده و مواد مانع اکسیداسیون استفاده شود

 رنگ‌های مختلف برای مصارف مختلف تولید می‌شوند. هر صنعت و کاربردی نیاز به رنگ‌های خاص دارد که برای تولید آنها از فرمولاسیون‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، رنگ‌هایی که برای خودروها استفاده می‌شود باید دارای خواص مختلفی مانند مقاومت بالا به خوردگی، پوسته‌پوسته شدن و اشعه UV باشد. در مقابل، رنگ‌هایی که برای نقاشی دیوار و سقف منازل استفاده می‌شود باید دارای خواص مختلفی مانند رطوبت پذیری بالا، تحمل بالا در برابر شستشو و مقاومت در برابر خوردگی نباشد.

همچنین، رنگ‌های مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی نیز باید دارای خواص و مشخصات خاصی باشند. برای مثال، رنگ‌های مورد استفاده در صنعت غذایی باید بدون آسیب به سلامتی مصرف کننده باشند و دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه باشند. همچنین، رنگ‌های مورد استفاده در صنعت دارویی باید دارای خواص ضدعفونی کننده و دارویی باشند.

به طور کلی، تولید رنگ‌ها در سطوح مختلف و برای مصارف مختلفی از جمله خودروسازی، رنگرزی، نقاشی، صنایع غذایی و دارویی، صنایع الکترونیکی و غیره انجام می‌شود. برای هر کاربرد خاص، رنگ‌هایی با مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاص تولید می‌شود.

  رنگ های کشسان 

کشسان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین روش‌های رنگ‌بری در ایران است که در آن از رنگ‌های طبیعی و گیاهی برای رنگ‌آمیزی پارچه و پوشاک استفاده می‌شود. رنگ‌های کشسان از مواد طبیعی مانند برگ و ساقه گیاهان، ریشه‌های درختان، پوست میوه‌ها و حیوانات، خاک، سنگ‌های مختلف و ... تهیه می‌شود.

رنگ‌های کشسان به دو دسته رنگ‌های سرخ و رنگ‌های غیر سرخ تقسیم می‌شوند. رنگ‌های سرخ در کشسان به دلیل وجود موادی همچون کرم کرک، پوست پوستیک، پوست سیب و ... به دست می‌آیند. رنگ‌های غیر سرخ نیز اغلب از موادی همچون گل‌ها، برگ‌ها، میوه‌ها، ریشه‌ها و سایر مواد طبیعی به دست می‌آیند.

رنگ‌های کشسان با توجه به نوع مواد مورد استفاده و روش استخراج، دارای گستره وسیعی از رنگ‌ها می‌باشند. به عنوان مثال، از برگ‌های اسپرسو برای تولید رنگ سبز، از پوست پوستیک برای تولید رنگ زرد، از سدر برای تولید رنگ قهوه‌ای و از پوست میوه نارنج برای تولید رنگ نارنجی استفاده می‌شود.

 

چه موادی برای تولید رنگ‌های کشسان در مناطق مختلف ایران استفاده می‌شود؟

 

مواد مورد استفاده برای تولید رنگ‌های کشسان در مناطق مختلف ایران، بسته به شرایط آب و هوایی و محیط زیستی هر منطقه، متفاوت است. در ادامه به برخی از مواد شایع برای تولید رنگ‌های کشسان در مناطق مختلف ایران اشاره می‌کنیم:

- در شمال ایران، برگ و ساقه گیاهانی مانند گون و گل گاوزبان، پوست پیاز، پوست سیب و چغندر، برگ تره و برگ آلو برای تولید رنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند.

- در جنوب ایران، برگ و ساقه گیاهانی مانند حنا، چای ترش، بابونه، مشک‌تیره، سدر و انواع میوه‌ها مانند نارنج، لیمو عمانی و انگور برای تولید رنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند.

- در شرق ایران، برگ و ساقه گیاهانی مانند بابونه، کنگر، پوست پوستیک، پوست گردو و ریشه‌های مختلف برای تولید رنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند.

- در غرب ایران، برگ و ساقه گیاهانی مانند گل گاوزبان، گل گاوطوق، بابونه، زعفران و انواع میوه‌ها مانند سیب، گلابی و انگور برای تولید رنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند.

  به طور کلی، انواع مختلفی از گیاهان، میوه‌ها، پوست‌ها، ریشه‌ها، خاک، سنگ‌ها و حتی حشرات در تولید رنگ‌های کشسان به کار می‌روند.        

جونیور ارمور بهبودیان

آگهی های  جونیور ارمور بهبودیان


ابندی استخر وجکوزی.

ابندی استخر وجکوزی.

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

   آذربایجان شرقی ملکان
  شماره تماس
۲۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
رنگ ضد آب آداکو

رنگ ضد آب آداکو

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
نما رولسر بافت دار

نما رولسر بافت دار

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
نمای مینرال

نمای مینرال

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

   مرکزی خمینی شهر
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )