ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ویژه مونو پروپیلن گلایکول (MPG)

   مشاهده شده: 103   |     |     |  

مونو پروپیلن گلایکول (MPG) چیست؟ و این ماده شیمیایی چه کاربرد هایی دارد؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت که مایعی بی رنگ، بی بو، با طعمی شیرین و حالتی چسبناک است. بهتر است بدانید که این ماده ی شیمیایی می تواند با آب، استون، الکل، آمین ها و کتون ها حل شود و دارای سمیت بسیار پایینی است. ناگفته نماند که یک مایع مصنوعی است که آب را جذب می کند. این ویژگی خاص، محصولات تولیدی با این ماده مصنوعی را هیدراته نگه می دارد یا در غیر این صورت می تواند آنها را دوباره آب رسانی کند. این ماده کاربردی برای مرطوب نگه داشتن در برخی داروها، مواد آرایشی و یا محصولات غذایی و &#****; به کار برده می شود. حلالی برای رنگ و طعم مواد غذایی است. همچنین در تولید ترکیبات پلی استر و همچون پایه برای برخی محلول ها استفاده می شود. نقطه جوش بالا و فشار بخار پایینی دارد
مونوپروپیلن گلایکول با فرمول شیمیاییC*H*O* حلال بی رنگ، شفاف ، جذب کننده رطوبت و بی بو است ،که در دو گرید صنعتی و خوراکی موجود میباشد گرید صنعتی مونو پروپیلن گلیکول در تولید رنگ، رزین غیر اشباع، لاک ها و جلا دهنده ها به عنوان حلال کاربرد دارد. این ماده شیمیایی در صنایع کاغذ سازی، ساخت لاستیک، چسب ها، جوهرها، نفت، در ساخت لمینت، در صنعت الکترونیک نیز کاربرد زیادی دارد مونو پروپیلن گلیکول خوراکی در فرایند تولید محصولات غذایی به منظور بهبود بافت ،طعم، ظاهر و ماندگاری محصولات مورد استفاده قرار میگیرد.
بازرگانی مواد شیمیایی الساپا با فروش مونو پروپیلن گلایکول صنعتی و بهداشتی با معتبرترین برندها و بهترین کیفیت و قیمت در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد.
جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
☎️*********** ☎***********
☎***********☎***********
داخلی (***) و (***)
📲شماره همراه *********** و ***********
وب سایت
کانال تلگرام telegram.meelsapachem
صفحه اینستاگرام


سیاه چاله (آگهی های حذف شده)

آگهی های  سیاه چاله (آگهی های حذف شده)


batatafruit.com

batatafruit.com

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ آذر ۱۴۰۲   ( 136 روز پیش )
فروش آب ژاول

فروش آب ژاول

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ آذر ۱۴۰۲   ( 137 روز پیش )
کفی سه محور

کفی سه محور

   البرز هشتگرد
  شماره تماس
۳۱ شهریور ۱۴۰۲   ( 211 روز پیش )