ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
اسپیکر آرگون AR 899اسپیکر آرگون AR 899
   مشاهده شده: 95   |     |     |  

اسپیکر AR *** یکی از پر قدرت ترین اسپیکرهای موجود در بازار می باشد. امروزه لوازم صوتی زیادی در بازار وجود دارند که نسبت به گذشته بسیار پیشرفته تر هستند. یکی از این لوازم اسپیکر AR *** است. این مدل از اسپیکرهای آرگون با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد، توانسته اند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند. چنین دستگاهی با ویژگی های خاص می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب آید.

هر وسیله ای علاوه بر کیفیت و کارایی که دارد، باید از نظر ظاهری هم مورد پسند خریداران قرار گیرد. این اسپیکرها به گونه ای طراحی شده اند که از زیبایی خاصی برخوردارند. از جمله ویژگی های جذاب این اسپیکرها می توان به ظاهر مدرن آن ها اشاره کرد. وجود چراغ های رنگی در طراحی اسپیکر آرگون مدل AR *** از دیگر ویژگی های ظاهری آن به حساب می آید که برای مشتریان بسیار مجذوب کننده خواهد بود. برای استفاده بهتر و راحت تر از این اسپیکر دکمه های کنترلی آن در قسمت بالایی اسپیکر قرار گرفته اند. ابعاد این مدل اسپیکر بسیار مناسب است و می توان به راحتی آن را جا به جا کرد. علاوه بر این دسته هایی برای جابه جایی آسان تر آن به محل مورد نظر بر روی آن قرار گرفته است؛ از این رو نگرانی بابت جابه جایی آن نخواهید داشت.

دستگاه اسپیکر AR *** از قابلیت هایی برخوردار است که به موجب آن ها اسپیکر کارایی و عملکردی قابل قبول و رضایت بخش خواهد داشت. از جمله قابلیت های این اسپیکر توان صدای خروجی ***** وات آن است که به آن اشاره کردیم. این ویژگی باعث ایجاد صدایی مناسب و با کیفیت عالی خواهد شد. علاوه بر این اسپیکر مدل AR *** دارای مشخصات و قابلیت های دیگری هم هست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

امکان اتصال میکروفون وایرلس به آن وجود دارد.
این اسپیکر داری درگاه های ورودی USB، AUX ، TF و میکروفن است.
گارانتی ** ماه گارانتی آوا آرگون راد و * سال خدمات پس از فروش
این اسپیکر دارای باتری ** ولت و *.* آمپر است که به مدت زیادی می تواند به شما امکان پخش موسیقی دهد.
با تکنولوژی DSP می توانید صداهای اضافی مانند خط و خش را از موسیقی حذف کنید و صدا را با وضوح کیفیت بالایی بشنوید.
قابلیت اتصال به اسپیکر با AR SMART شرایطی را فراهم می کند تا بتوانید از فاصله دور هم تنظیمات این اسپیکر را انجام دهید و موسیقی مورد نظر خود را پخش نمایید. این قابلیت دستگاه باعث می شود برای تنظیم سیستم و پخش آهنگ لازم نباشد که حتما به خود دستگاه نزدیک باشید و تنظیمات را از آن جا انجام دهید.

قیمت **,***,*** ﷼
افر ویژه نادین ارسال رایگان به سراسر ایران
ادرس محصول nadingostar.shopproductspeaker-ar-***



Visitor Statistics
» 6 Online
» 1399 Today
» 1626 Yesterday
» 7758 Week
» 16194 Month
» 16194 Year
» 16194 Total
Record: 2780 (14.10.2024)