ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نمایندگی فروش انواع رله‌ و تایمرهای Legrand (لگراند)

  •    واتساپ: 09912503463
  •    نام آگهی دهنده: وارش الکتریک
  •    شرکت: وارش الکتریک
  •    وب سایت: WWW.VARESHELECTRIC.COM
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: تهران خیابان فردوسی بالاتر از خیابان جمهوری کوچه صادق پلاک 15
نمایندگی فروش انواع رله‌ و تایمرهای Legrand (لگراند)نمایندگی فروش انواع رله‌ و تایمرهای Legrand (لگراند)
   مشاهده شده: 21   |     |     |  

نمایندگی فروش انواع رله‌ و تایمرهای Legrand (لگراند)

رله‌های Legrand (لگراند) از جمله بهترین تجهیزات کنترل و حفاظت مدارهای الکتریکی در بازار هستند. این محصولات شامل انواع latching relay، time delay relay و thermal overload relay می‌باشند که در مدل‌های تک پل و دو پل عرضه می‌شوند. با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان، رله‌های Legrand انتخابی مناسب برای کاربردهای صنعتی و خانگی به شمار می‌روند.
برخی از محصولات رله‌های Legrand
-رله‌های قفل‌شونده Legrand برای کنترل مصرف برق بدون نیاز به انرژی مداوم طراحی شده‌اند. این رله‌ها با کدهای REF.199121، REF.BT-FC80RC، REF.412170، REF.002671، REF.412404، REF.412411 و REF.412416 در دسترس هستند و برای کنترل بارهای مختلف به کار می‌روند.
– Time delay relay (رله تاخیر زمانی) رله‌های Legrand با قابلیت تنظیم زمان‌بندی برای قطع یا وصل بارها، در کنترل بهینه مدارهای مختلف کاربرد دارند.

– Thermal overload relay (رله حرارتی اضافه‌بار) این رله‌ها برای حفاظت از موتورها و تجهیزات در برابر اضافه‌بار و دمای بیش از حد به کار می‌روند.

– Power contactor (کنتاکتور قدرت) مناسب برای کنترل بارهای بزرگ و صنعتی، کنتاکتورهای Legrand از مقاومت بالا و طول عمر طولانی برخوردارند.

– LED indicator (نمایشگر LED) نمایشگرهای LED Legrand برای نمایش وضعیت مدارها به کار می‌روند و از وضوح بالایی برخوردارند.

– Changeover switch (کلید تبدیل) این کلیدها برای تغییر بین دو منبع تغذیه مختلف استفاده می‌شوند و در سیستم‌های پشتیبانی برق کاربرد دارند.

– Automatic staircase time lag switch (کلید راه‌پله با تأخیر زمانی) مناسب برای مدارهای روشنایی در راه‌پله‌ها و اماکن عمومی، این کلیدها پس از مدت زمان مشخص به طور خودکار خاموش می‌شوند.

– Programmable time switch (کلید زمانی برنامه‌پذیر) این کلیدها با قابلیت برنامه‌ریزی زمان قطع و وصل بارها، مناسب برای مدارهای پیچیده و هوشمند هستند.

– Digital time switch (کلید زمانی دیجیتال) کلیدهای زمانی دیجیتال Legrand امکان تنظیم دقیق زمان قطع و وصل بارها را فراهم می‌کنند.

دیگر محصولات Legrand (لگراند)

محصولات Legrand شامل انواع تایمرهای لگرند ،کلید مینیاتوری (MCCB) ، منبع تغذیه Stabilised mono switching power supply، کلید اتوماتیک لگراند، مولتی‌مترهای Legrand، پاورآنالایزرهای Legrand، انرژی‌مترهای Legrandو ترانس جریان (CT) لگرند می‌باشند.

نمایندگی فروش رله‌های Legrand (لگراند)

وارش الکتریک به عنوان نماینده فروش رله‌های Legrand (لگراند) آماده ارائه این محصولات با قیمت‌های رقابتی و بهترین کیفیت می‌باشد. برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

وارش الکتریک
تهران خیابان فردوسی بالاتر از خیابان جمهوری کوچه صادق پلاک ۱۵
شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۸۰۳۷۵
شماره همراه ۰۹۹۱۲۵۰۳۴۶۳
واتس آپ ۰۹۹۱۲۵۰۳۴۶۳
VARESHELECTRIC@GMAIL.COM



Visitor Statistics
» 4 Online
» 1023 Today
» 1183 Yesterday
» 9831 Week
» 32882 Month
» 32882 Year
» 32882 Total
Record: 2780 (14.10.2024)