ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اکازیون فروش فوری زیر قیمت خانه ویلائی بالاشهر دماوند

اکازیون فروش فوری زیر قیمت خانه ویلائی  بالاشهر دماونداکازیون فروش فوری زیر قیمت خانه ویلائی  بالاشهر دماوند
   مشاهده شده: 152   |     |     |  
اکازیون فروش فوری زیر قیمت خانه ویلائی بالاشهر دماوند ***********

اکازیون فروش فوری زیر قیمت. مستقیم بدون واسطه . چرا آپارتمان میخرید با دهها خانواده مشترک دیگر ! که نه زمین دارید نه بنا ! نه آرامش و آینده. بهترین سرمایه گذاری خرید این ویلاست با پول کمتر از یک آپارتمان: تلفن ***********

 

خانه ویلائی تکواحدی دربست ** متری با ** متر بنا و ساختمان نوساز با *  اطاق خواب + **متر حیاط اختصاصی نوساز تمیز دربست دنج امن شیک سر شیروانی گالوانیزه فقط ** دقیقه مستقیم از چهارراه تهرانپارس منطقه بالاشهر دماوند ** متر بالاتر از میدان **شهریور (بالاترین میدان دماوند). سند ششدانگ با نقشه کامپیوتری ثبت اسناد و جواز ساخت و پایانکار در  محیطی سرسبز و درختکاری شده با درختان پر میوه  و هوای پاک و روحبخش دماوند حتما و قطعا می پسندید. با قابلیت دریافت وام تا صدها میلیون (تاکنون اصلا از وام استفاده نشده) و اگر پول کم دارید میتوانید رهن اجاره اش بدهید حدالقل ** میلیون تومان در تابستان **.باتخفیف ویژه فقط *** میلیون تومان  نقد در تابستان ** نه بعدا.

 

زمینش متری * میلیون+ ساخت  و جواز و پایانکار و انتقال و امکاناتش هم  متری  * میلیون تومان در تابستان **.خواب سرمایه و ضرر و زیان و دوندگی یکساله اش هم بماند. چون پول را در زمین نمیکارند یک شبه ویلا سبز شود از آسمان هم نمی افتد! حدالقل یکسال دوندگی دارد برای ساختش.پس قیمت مفت برای ملک و شخصیت دیگران تعیین نکنید چون بهمان اندازه برای شما ارزش قائل میشوند.

 

البته کل ملک  حدود *** متر است با * سند ششدانگ مجزا با نقشه کامپیوتری ثبتی و کاملا تفکیک شده کل قیمت این حدود *** متر با * سند مجزای ششدانگ  در حدود *** میلیون تومان است فقط ! ؟ در تابستان ** که بسیار خوش قیمت و ایده آل است. و هر * مالک فروشنده اند. لذا یا  فقط  قطعه ** متری با ** متر بنا نوساز * خواب را جداگانه بمیلغ *** میلیون تومان نقد بخرید یا هر * تا قطعه را کلا *** متر بقمیت *** میلیون تومان (یا کمتر) با هم بخرید.

 

اگر زمینش را در کمترین قیمت حدالقل متری * میلیون قیمت گذاری شود فقط *** میلیون پول زمینشه + حدالقل *** میلیون پول ساختمانش جمعا *** میلیون تومان حدالقل ارزش ملک است در حالیکه پرداختی حدود *** میلیون تومان است و *** میلیون تومان بنفع شماست!؟

 

همچنین هم اکنون بصورت اجاره سالیانه( بدون هیچگونه اثاثیه حتی موکت کف و ابگرمکن) : ** میلیون تومان پیش+ ماهیانه */* میلیون تومان اجاره است.

 

یا بصورت اجاره  روزانه نیز با تمام امکانات ( کف تمام موکت صورتی.* تختخواب ابگرمکن گازی شهری بوتان .اجاق گاز * شعله.باربیکیو یخچال فریزر. جاروبرقی ناسیونال ژاپن. بخاری گازی شهری جدید. مبلمان و تلویزیون و….) پذیرای همه عزیزان می باشد. و بعنوان یک منبع درامد بسیار پرسود و مطمئن شناخته میشود. اجاره روزانه * تا * نفر فقط *** هزارتومان بیش از * نفر, نفری ** هزارتومان .

 

تحویل از ساعت ** صبح و تخلیه ** صبح فردا. پذیرش فقط با رزرو و پرداخت بیعانه از قبل امکانپذیر است. حتما و قطعا می پسندید. تلفن هماهنگی و بازدید و رزرو  ***********