ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سه نوع سئوی منفی

سه نوع سئوی منفیسه نوع سئوی منفی
   مشاهده شده: 128   |     |     |  
سه نوع سئوی منفی

سئوی منفی چیه؟
سئوی منفی یه سری فعالیتهاست که هدفش پایین کشیدن رتبه سایتهای رقیبه و این کارو از طریق کارهایی انجام میده که از نظر گوگل غیرقانونیه و مجاز نیست. عموما این فعالیتها به صورت برون-صفحه انجام میشن (مثل ساختن لینکهای غیرطبیعی برای سایت رقیب و ارسال دوباره محتوای سایتشون – طوری که از نظر گوگل اسپم به حساب بیاد). اما در بعضی موارد هم سایت رو هک میکنند و محتواشو تغییر میدن.
اگه متوجه یه سقوط ناگهانی در رتبه سایتتون شدید، فورا به سئوی منفی شک نکنید. چون تغییر رتبه ناشی از سئوی منفی در طی مدت زمان و به کندی صورت میگیره و کم کم اعتبارتونو خدشه دار میکنه.
یه رقیب از روشهای مختلفی میتونه اقدام به سئوی منفی علیه سایت شما بکنه، اما رایجترین این روشها در سال **** این سه روشی هستند که اینجا براتون شرح میدیم:

مزرعه های لینک
چند تا لینک اسپم اینور و اونور نمیتونه زیاد به سئوی سایتی لطمه بزنه اما یه مزرعه لینک! لینکهای منفی معمولا روی سایتهایی ساخته میشن که بطور درونی باهم ارتباط دارند و برای لینکدهی به وبسایت شما از انکورتکستی دقیقا مشابه (وغیرمرتبط) با وب سایت شما استفاده میکنند. مدیر یکی از سایتهای پادکست وردپرس که براش این مسئله اتفاق افتاده بود میگفت، در طی مدت زمان کوتاهی، ظرف ده روز، سایت هزاران لینک با انکورتکست &#****;فیلم پورن&#****; گرفته بود و نتیجه این شد که سایتشون برای اکثر کلیدواژه ها تا ** جایگاه روی صفحه نتایج گوگل پایین کشیده شد. البته خوشبختانه این داستان پایان خوشی داشت و وبمستر لینکهای اسپم رو حذف کرد و تونست تا حد زیادی رتبه‌شو برگردونه.

کپی محتوا
این روش یکی از رایج ترین روشهای سئوی منفیه. وقتی بخشی از محتوای وبسایت (یا همه محتواش) روی یه سایت اسپم بی‌کیفیت کپی پیست میشه این اتفاق میفته. البته معمولا موتورهای جستجو اونقدر باهوش هستند که بتونن منبع اصلی محتوا رو تشخیص بدن – مگر اینکه محتوای اسپم به طریقی، زودتر خزیده بشه. بخاطر همین، اسپمرها (که به احتمال زیاد رقیبها هستند) محتوای سایت رو کپی و پیست میکنند و بعد هم فورا به گوگل درخواست خزیدن سایت میدن، به این امید که بتونن هوش مصنوعی گول رو دور بزنند.

اطلاعات محلی نادرست
هر کس با دایرکتوری ها و فهرستهای محلی کار کرده باشه میدونه فرایند کار به چه نحوه. باید به صورت دستی کارو انجام بدید و اطلاعات کسب و کارتونو در سراسر وب بگردید و تغییر بدید تا مطمئن بشید در همه جا اطلاعات ثابت و موثقی وارد شده باشه. حالا اگه یه رقیب بخواد براتون سئوی منفی انجام بده، میره و اون اطلاعات رو به اطلاعات غلط تغییر میده و در واقع درباره شما به مخاطبتون و به موتورهای جستجو اطلاعات غلطی ارائه میده. اگه اطلاعات هر گوشه وب متفاوت باشه، هم گوگل جریمه‌تون میکنه و هم به مشتریهای احتمالی‌تون اطلاعات غلطی میده.
متاسفانه نمیشه از سئو منفی در امان بود، هیچ راهی نیست. تنها کاری که میتونید انجام بدید اینه که رتبه سایتتونو مرتب بررسی کنید و نسبت به علت افت‌هاش حساس باشید و علتشو پیدا کنید. روشهایی که تو این پست ارائه شدند، فقط چند تا از روشهای سئوی منفی بودند. اگه میخواهید با روشهای بیشتری آشنا بشید، پیشنهاد میکنم به مقاله نفرین یک سئوی منفی مراجعه کنید.
&#****;اگر سایتتون دچار یه افت بزرگ در رتبه سئو شد، با متخصصان سئوی دارکوب تماس بگیرید تا براتون علتیابی و رفع مشکل صورت بگیره&#****;

 

تماس با ما:

تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک *، واحد *
******** &#****; ******** &#****; ********
sitedar.com


فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
نمایندگی اپسون

نمایندگی اپسون

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 91 روز پیش )
مرکز طراحی آرت لند

مرکز طراحی آرت لند

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 236 روز پیش )