ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
قالیشویی طُرّهقالیشویی طُرّه
   مشاهده شده: 176   |     |     |  

قالیشویی طُرّه
قالیشویی :

استفاده از مواد شوینده درجه یک و دستگاه های شستشوی اتوماتیک و همچنین کادر مجرب و روش های شستشوی اسلامی ، با آب کر ،و شستشوی تخصصی فرش های دستباف بدون استفاده از دستگاه جهت حفظ کیفیت و سلامت فرش .

مرمت فرش قالی

مرمت فرش (رفوگری):

معمولا عملیات تکمیلی و رفو برروی فرشها برای رفع عیوب ناشی از بیدخوردگی، پارگی، پوسیدگی، ساییدگی و سوراخ شدن انجام می پذیرد. این موارد بیشترین آمار را در بین صدمات فرش دستبافت، به خود اختصاص داده اند. به این منظور تا جایی که امکان پذیر است باید فرش را در مقابل این خطرات با رعایت اصولی ایمن نمود.

لکه برداری فرش

لکه برداری

چنانچه فرش دارای آن نوع از خامه های رنگی باشد که به خوبی رنگرزی نشده اند و یا نوع رنگ بکار رفته در رنگ آمیزی خامه ها از ثبات کافی برخوردارنباشد، در هنگام شستشو به روش غیر استاندارد و در منزل، به ویژه زمانی که توسط برس بر روی سطح پرزها کشیده میشود، استفاده از آب گرم ،خیس شدن ناشی از آبگرفتی منزل و یا بالا آمدن آب فاضلاب و ریختن آب بروی فرش و موارد این چنینی ممکن است رنگها در هم ادغام شده و به اصطلاح فرش رنگ دهد.همچنین هر نوع لکه بروی فرش ویا رگه تنها توسط لکه بردار مجرب قابل رفع است .

دارکشی قالیشویی

دارکشی

فرش های دستباف به مرور زمان بر اثر استفاده نادرست ممکن است ناصاف ویا کج شوند خدمات فرش طره با استفاده از استادکاران دارکش معایب ناصافی وکجی فرش را کاملا رفع می نماید.

ریشه کشی قالی

ریشه کشی

ریشه ادامه چله یا تار فرش بوده که به همراه چند ردیف الیاف عرضی از همان جنس که به صورت گلیم(بدون پرز) بافته شده است، نقش بسزایی در تکمیل زیبایی حاشیه های عرضی فرش دارد. جنس ریشه اکثراً از الیاف پنبه رنگ نشده و گاهی از جنس پشم می باشد. رنگ سفید ریشه باعث چرک شدن سریع آن می گردد.حالت فیزیکی ریشه و روشهای غلط شستشو می تواند باعث آسیب دیدگی ریشه بصورت پوسیدگی و پارگی گردد. در این موارد امکان ترمیم ریشه بصورت طبیعی (نه الصاق ریشه مصنوعی به فرش) به روشهای مختلف وجود دارد که متناسب با نیاز فرش شما قابل اجرا می باشد.

خرید و فروش قالی

خرید و فروش

خرید و فروش انواع فرش دستباف با تجربه سه نسل در امر خریدفرش وتضمین کیفیت فروش



لوله باز کنی نوشهر

لوله باز کنی نوشهر

   مازندران نوشهر
  شماره تماس
۲۰ مهر ۱۴۰۲   ( 190 روز پیش )
مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۱ شهریور ۱۴۰۲   ( 220 روز پیش )