ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اجاره سوله، سالن و کارخانه در اصفهان

اجاره سوله، سالن و کارخانه در اصفهاناجاره سوله، سالن و کارخانه در اصفهان
   مشاهده شده: 297   |     |     |  

اجاره سوله، سالن و کارخانه در اصفهان

 

اجاره سوله، سالن و کارخانه در اصفهان، به چه منظوری انجام می شود ؟  

انجام فعالیت های صنعتی، تولیدی و حتی کشاورزی و گاهاً گردشگری در سوله و سالن انجام می شود و معمولاً ساخت سوله و سالن ها مستلزم هزینه می باشد. 

خرید سوله و سالن های صنعتی و یا کارخانه معمولاً مستلزم هزینه می باشد، این هزینه شامل دو بخش خرید زمین صنعتی و کشاورزی و پس از آن ساخت سوله ها و سالن ها و یا کارخانه در آن زمین می باشد که هر دو معمولاً بسیار هزینه بر بوده و معمولا هزینه چند صد میلیونی را در بر می گیرد.

از طرفی بسیاری در شروع کار تولید خود پول زیادی ندارند و یا نقدینگی خود را جهت ذخیره کردن به عنوان سرمایه در گردش تولید نیاز دارند؛ پس چاره چیست ؟

اجاره سوله، سالن و کارخانه

اگر می خواهید تولیدی شروع کنید ولی با توجه به کمبود بودجه خود قادر به خرید و ساخت سوله و یا خرید کل کارخانه در اول کار نیستید باید به فکر اجاره سوله، سالن و کارخانه باشید که این کار علاوه بر هزینه کم دارای مزیت به خواب نرفتن سرمایه می باشد تا اگر خدای ناکرده شغل مورد نظر شما با موفقیت روبرو نشد مبالغ شما قابل بازیافت باشد. چرا که باید بدانید در شرایط امروز فروش سوله و سالن و کارخانه کار ساده ای نیست و معمولاً در صورت ناگزیر شدن به چنین امری ضرر و زیان زیادی به همراه خواهد داشت.

اجاره سوله در شهرک بزرگ اصفهان

شهرک بزرگ اصفهان، منجمله شهرک های اصلی واقع در این شمال استان و در کنار جاده اصفهان-تهران می باشد که دارای امکانات مورد نیاز احداث واحد های صنعتی و تولیدی می باشد. در این شهرک واحدهایی به صورت آماده وجود دارد که قابل اجاره می باشد، جهت اطلاع از موارد اجاره و فروش در شهرک مذکور تماس بگیرید.

 

 

اجاره سوله در شهرک صنعتی رنگسازان یا رازی

 شهرک رنگسازان یا رازی در جنوب اصفهان و در کنار جاده اصفهان -شیراز؛ منجمله شهرک های اصلی واقع در این استان می باشد که دارای امکانات مورد نیاز احداث واحد های صنعتی- تولیدی می باشد و واحدهایی به صورت آماده در آن وجود دارد که قابل اجاره و فروش می باشد جهت اطلاع از موارد مذکور تماس بگیرید.

اجاره سوله در شهرک صنعتی اشترجان

شهرک صنعتی اشترجان ؛ منجمله شهرک های اصلی و با قدمت واقع در این استان می باشد که دارای امکانات مورد نیاز احداث واحد های صنعتی- تولیدی می باشد و در آن واحدهایی به صورت آماده وجود دارد که قابل اجاره می باشد جهت اطلاع از موارد مذکور تماس بگیرید.

اجاره سوله در شهرک صنعتی علویجه و دهق

شهرک صنعتی علویجه و دهق منجمله شهرک های اصلی واقع در این استان می باشد که دارای امکانات مورد نیاز احداث واحد های صنعتی تولیدی می باشد و در آن واحدهایی به صورت آماده وجود دارد که قابل اجاره می باشد جهت اطلاع از موارد مذکور تماس بگیرید.

اجاره سوله در شهرک صنعتی نجف آباد * و *

شهرک صنعتی نجف آباد * و * منجمله شهرک های اصلی واقع در این استان می باشد که دارای امکانات مورد نیاز احداث واحد های صنعتی- تولیدی می باشد و در آن واحدهایی به صورت آماده وجود دارد که قابل اجاره می باشد جهت اطلاع از موارد مذکور تماس بگیرید.

 

 



دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

دستگاه تولید سازه های پنل خورشیدی

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

انواع سنباده فلاپ وسنباده رولی

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

فروش دستگاه کشبافی و نوار بافی

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ فروردین ۱۴۰۳   ( 17 روز پیش )
جعبه بسته بندی لامپ

جعبه بسته بندی لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )