ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

درب ضد سرقت سور ترکیه

درب ضد سرقت سور ترکیهدرب ضد سرقت سور ترکیه
   مشاهده شده: 128   |     |     |  
درب ضد سرقت سور ترکیه

 

لنگه درب ضد سرقت سور ترکیه از * لایه ورق *.* میلی متر تشکیل شده است که ما بین آنها فوم پلی اورتان فشرده تزریق شده است قطر لنگه درب ضد سرقت سور ترکیه * سانتی متر بوده و در مورد امنیت درب های ضد سرقت سور می توان بیان کرد دارای قفل های ** زبانه مولتی لاک می باشد. درب ضد سرقت سور ترکیه دارای * عدد پیم ثابت پشت لولای گاو صندوقی می باشد. روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل را بر روی قفل درب ضد سرقت غیر ممکن کرده است.

رویه درب ضد سرقت سور ترکیه از جنس ام دی اف بوده که روکش ها پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد. ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت سور ترکیه پشت تا پشت چهارچوب ******* می باشد که بعد از نصب کاور درب ضد سرقت پشت تا پشت چهارچوب ******* سانتی متر می شود.

درب های ضد سرقت سور ترکیه دارای سرتیفیکیت ضد دزد از کشور انگلیس می باشد. نصب این دربها بر روی فریم انتظار فلزی انجام می شود. نصب درب های سور ترکیه با جوشکاری انجام می شود و پس از نصب درب ضد سرقت سور ترکیه باید در پشت چهارچوب با سیمان پر شود. درب های ضد سرقت سور ترکیه یکی از محکم ترین درب های ضد سرقت در دنیا بوده و کمپانی سور ترکیه همه ساله هزاران درب را به کشور های مختلف دنیا صادر می کند.

شرکت آرتام ایده سازان پارسیان مفتخر است که واردکننده انحصاری این درب ها در ایران می باشد رضایت مندی مشتری را سر لوحه کار خود قرارداده است.



فروش استون صد در صد خالص | خرید استون آزمایشگاهی مرک ۱۰۰۰۱۴| پاک آزما

فروش استون صد در صد خالص |...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
نهال فروشی آرش محمدپور

نهال فروشی آرش محمدپور

   تهران همه شهرها
  شماره تماس
۰۳ اسفند ۱۴۰۲   ( 62 روز پیش )
مکانیک سیار

مکانیک سیار

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 91 روز پیش )
فروش اسید لاکتیک

فروش اسید لاکتیک

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۳ دی ۱۴۰۲   ( 121 روز پیش )
فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرکره برقی فروش ویژه

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای...

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ آذر ۱۴۰۲   ( 126 روز پیش )