ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سیستم کنفرانس

   مشاهده شده: 225   |     |     |  
سیستم کنفرانس

به طور کلی سیستم کنفرانس به دو دسته تقسیم میشود:

  • ساده (انالوگ)
  • اتوتراک (دیجیتال)

 

سیستم کنفرانس ساده

منظور از ساده در این نوع از سیستم کنفرانس این است که میکروفن های رو میزی یا همان کنسول ها به صورت شکیل در سر جای خود قرار می گیرند و علاوه بر صدایی که از کنسول ها می گیریم میتوانیم صدای اتاق جلسه خود را به وسیله امپلی فایر و بلندگوهای جداگانه تقویت کنیم در این سیستم امکان برنامه ریزی وجود ندارد.

 

سیستم کنفرانس دیجیتال یا اتوتراک یا دوربین خور

در این سیستم امکان برنامه ریزی وجود دارد به این صورت که ابتدا کنسول ها سر جای خود قرار می گیرد و بعد از ان با نصب دوربین های سالن جلسه و اتمام کار شروع به برنامه ریزی میکنیم به این تربیت که شرکت کنندگان با زدن دگمه کنسول دوربین نیز به سمت آنها چرخیده و تصویر شرکت کننده را در مانیتور یا مانیتورهایی که کار گذاری شده نشان داده خواهد شد.در این سیستم کنفرانس امکان اتصال منبع تغذیه به کامپیوتر,رای گیری,حضور و غیاب شرکت کندگان نیز امکان پذیر می باشد.همان طور که در تصویر زیر میبینیددر انتهای سالن سمت چپ بالا, بلندگوی جانبی برای پخش واضح صدا و نیز همگونی دیزاین جلسه نصب شده است.

 

 

اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

کنسول (میکروفن کنفرانس)
.منبع تغذیه
دوربین سالن کنفرانس (در صورت استفاده از سیستم اتوتراک)

 

در سیستم کنفرانس تمامی کنسول ها شبیه هم اند تنها یک کنسول یا بقیه فرق می کند که به آن کنسول ریاست گفته می شود .فرق میکروفن ریاست با میکروفن شرکت کننده داشتن یگ دگمه اضافی (قطع کن)است.که رئیس جلسه میتواند صحبت های شرکت کننده مورد نظر را قطع کند. با توجه به اینکه تایم جلسه محدود است و تعداد شرکت کنندگان برای صحبت کردن در ان تایم زیاد می باشد بنابراین به صلاح دید رئیس جلسه صحبت شرکت کننده قطع و ادامه تایم جلسه به شرکت کننده بعدی واگذار میشود.
همچنین برای بهبود صدا از بلندگوهای سقفی یا بلندگوهای دکوراتیو( بستگی به دیزاین سالن کنفرانس )که به یک آمپلی فایر مجزا نصب می شود در نظر می گیریم. که یک صدای رسا و ایده ال خواهیم داشت.

 

امروزه سیستم کنفرانس یکی از اصلی ترین و کار امد ترین ابزار در جهت سهولت برگزاری جلسات مهم در دانشگاه ها ادارات دولتی سازمان های مدیریتی کشور می باشد.
با داشتن سیستم کنفرانس در هر اتاق جلسه ای ضمن برگزاری یک مراسم شکیل و مرتب ویک میهمان نوازی آنتیک در برگزاری جلسه میهمانان و رئیس جلسه به دلیل داشتن امکانات کافی صوتی احساس خستگی نخواهند کرد.
یکی از مهمترین عواملی که میتواند برای تجهیز کردن سالن کنفرانس حائز اهمیت باشد تا مشتری بتواند از این ابزار بسیار هوشمند و قابل برنامه ریزی استفاده کند علاوه بر کیفیت عالی داشتن قیمت بسیار مناسب این سیستم است شرکت افرا با در نظر داشتن این مسئله همواره در راستای رسیدن به هدف خود و مشتریان تلاش می کند.
در سالن های کنفرانس می توانیم رای گیری را هم توسط میکروفن های روی میز انجام دهیم و به صورت فایل در کامپیوتر و لپ تاب ذخیره سازی کنیم و نتیجه ارا را بر روی مانتیورها به حضار نمایش دهیم . رای ارا به چند صورت قابل نمایش است:
*-به صورت نمودار
*-به صورت درصد عددی
*-به صورت تعداد دقیق نفرات
حاضرین می توانند با زدن دگمه های بله- خیر و ممتنع نظرات خود را بیان کنند.

در هر مدل از سیستم کنفرانسی میتوانیم حالت های مکالمه بین حاضرین را تنظیم کنیم به این معنی که فقط یک شرکت کننده اجازه صحبت را داشته باشد (limit * ) یا به دو شرکت کننده و بیشتر از دو شرکت کننده اجازه صحبت بدهیم(limit*) و یا اینکه همه شرکت کنندها بتوانند براحتی صحبت کنند (free).

اگر در سالن کنفرانس از بلندگوهای کمکی همان طور که قبلا توضیح داده شد استفاده میکنید از طریق منبع تغذیه کنفرانسی ولوم میکروفن های کنفرانسی را تا انتها بسته به صفر برسانید و وهمچنین ولوم روی خود میکروفن جلسه را نیز به طور کامل ببنید این امر باعث می شود:
*-از دو صدا شدن سالن جلسه و ادغام صداها جلوگیری شود که ما را به یک صدای ایده ال برساند.
*-از نویزهای خفیف و احتمالی جلسه جلوگیری به عمل می آید.

سیستم کنفرانس

 

چند نکته ای که باید در خرید سیستم کنفرانس در نظر داشته باشند:

*-قبل از خرید و تهیه اجناس سالن کنفرانس حتما پیشنهاد و خواسته خود را با مشاورین ما در میان بگذارید.
*-قبل از خرید تصمیم خود را برای اجرای پروژه بگیرید امکان دارد شما یک سیستم کنفرانس معمولی خریداری کنید و بعد از گذشت چند وقت برای تغییر سیستم کنفرانسی به اتو تراک و سالن کنفرانس هوشمند نظرتان تغییر کند انگاه باید همه تجهیزات قبلی تعویض گردد زیرا منبع تغذیه دوربین خور نمی باشد.
*-تا جایی که ممکن است برای بهم نریختن آکوستیک صدای سالن از سیستم صوت مجزا برای خروجی صدای جلسه استفده کنید با داشتن یک سیستم صوت جداگانه که متشکل از بلندگوهای سقفی یا دکوراتیو و آمپلی فایر و میکروفن بیسیم یا با سیم است,سیستم صوت را تشکیل می دهند.
این امکان وجود دارد که قبل از شروع جلسه با خواندن قران توسط قاری که با داشتن میکروفن بی سیم و پخش از بلندگو های جانبی است,صورت بگیرد ویا بدون استفاده از قاری سوره یا آیه ویا حتی فایل صوتی یا سرود ملی قبل از جلسه نواخته شود که فایل صوتی خود را داخل یک فلش USB ریخته و از طریق سیستم صوت دستگاه آمپلی فایر قابل اجرا می باشد.
با تجهیز سالن کنفرانس در برپایی یک جلسه منظم و استاندارد لذت ببرید.فروش و نصب سیستم کنفرانس,تجهیز سالن کنفرانس,میکروفن ریاست و شرکت کننده,سیستم کنفرانس تحت لیسانس,تایوانی,ایتالیایی,سیستم کنفرانس هوشمند و استفاده از ماژور رو میزی,قرار گرفتن کلیه تجهیزات داخل رک زمینی و یا رک ایستاده,استفاده از منبع تغذیه رک مونت و آمپلی فایر رک مونت,سیستم کنفرانس بوش,سیستم کنفرانس کریتور,سیستم کنفرانس تحت شبکه,سیستم کنفرانس پاناسونیک,سیستم کنفرانس هوراند,سیستم کنفرانس لم,تندبرگ,آکاجی,استفاده از جدیدترین محصولات روز,سیستم کنفرانس دیجیتال,تصویر روی ویدئو پرژکتور و مانیتورها,سیستم کنفرانس دوربین خور از دیگر محصولات افرا می باشد.

  آموزش نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس:

برای راه اندازی یک سیستم هوشمند سالن کنفرانس شامل تجهیزاتی از قبیل دوربین چرخشی کنفرانس (*** درجه)-میکروفن های شرکت کننده-میکروفن ریاست-منبع تغذیه دوربین خور-در صورت نیاز استفاده از صدای جانبی برای ایجاد کیفیت بهتر در پخش صدا(آمپلی فایر-بلندگوهای سقفی یا بلندگوهای دکوراتیو)

ابتدا جای رک و منبع تغذیه را مشخص میکنیم سپس برای جاگذاری میکروفن ها بر روی میز کنفرانس نسبت به تعداد میکروفن ها با یک گرد بر *mm برش ها را برای رد کردن سیم میکروفن ها میزنیم(لازم به ذکر است که برای اندازه برش*mm درپوش موجود می باشد).

در مرحله بعد اقدام به کشیدن سیم های دوربین کنفرانس میکنیم به این ترتیب که برای هر دوربین کنفرانسی یک کابل برق و یک کابل شبکه CAT*یا CAT* تا رک کشیده می شود.کابل برق را از رک تا دوربین کشیده به آدابتور دوربین وصل میکنیم وسپس کابل شبکه را با توجه به دستورالعمل نقشه دوربین به طور مثال *و*و*و* ورودی * GNDو *و*و*و* خروجی دوربین ما می باشد از پشت منبع تغذیه وردی *و* را به دوربین اول و از دوربین اول به دوربین دوم سیم کشی را انجام میدهیم.

در صورت استفاده از بلندگوهای جانبی برای پخش صدا نیز از هر بلندگو با توجه به اهمی یا ولتی بودن اسپیکرها سیم کشی را انجام میدهیم(ولتی:با یک سیم تمامی بلندگو ها را به هم اتصال میدهیم تا رک-اهمی:از هر بلندگو یک سیم و یا هر دو عدد بلندگو یک سیم تا آمپلی فایر که در داخل رک وجود دارد کشیده میشود).

برای نمایش تصویر دوربین یا دوربین های کنفرانسی سالن کنفرانس بر روی تلویزیون های سالن باتوجه به استفاده از کابل VGAیاHDMI به طور مثال *tv و یک لپ تاپ :از هر تلویزیون یک کابل HDMIکشیده و همه انهارا داخل یک تبدیل *به * اچ دی ام ای میکنیم و از سوییچ *به * اچ دی ام ای(*ورودیin یک خروجیout)برای انداختن تصویر لپتاپ و وردی اصلی منبع تغذیه استفاده میکنیم.به ایت ترتیب که با زدن دگمه ورئدی * سوییچ تصویر لپتاپ بر روی تلویزیون ها نمایش داده می شود و با زدن دگمه * سوییچ تصویر منبع تغذیه که همان دوربین سالن کنفرانسی است بر روی تلویزیون ها نمایش داده می شود.

برای اجرای یک فایل صوتی میتوانید یک سیم میکروفن از منبع تغذیه تا جای مورد نظر بکشید ویک سر فیش بنون و سر دیگر سیم فیش استریویی لحیم کنید تا از گوشی یا لپ تاپ بتوانید صدا را به بلندگوهای جانبی انتقال دهید.

همچنین میتوانید با جاگذاری ماژولهای رومیزی برای هر چند نفر شرکت کننده یک ماژول در نظر بگیرید که داخل هر ماژول یک برق-یک ورودی VGA-یک ورودیHDMI و ورودی USB  موجود می باشد البته برای راه اندازی این ورودی ها باید سیم کشی های مورد نظر را تا رک مرکزی انجام دهید.

 

برای دریافت بهترین کیفیت سیستم کنفرانس و مناسب ترین قیمت با ما در تماس باشید afraco.net

تجهیز صوت سالن کنفرانس هوشمند(دیجیتال)

تجهیز سالن کنفرانس (آنالوگ)

امکان اتصال به کامپیوتر

امکان رای گیری

حضور و غیاب

ضبط صدا و تصویر جلسات

برای دریافت بهترین کیفیت اکوهمراه و مناسب ترین قیمت با ما در تماس باشیدafraco.net



تعمیرات سشوار چرخشی بابیلیس و …

تعمیرات سشوار چرخشی بابیلیس و …

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
کاربرد آمپلی فایر تحت شبکه

کاربرد آمپلی فایر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
بلندگو ضد انفجار تحت شبکه

بلندگو ضد انفجار تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
بلندگو ضد انفجار تحت شبکه

بلندگو ضد انفجار تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
پادتهویه

پادتهویه

   تهران قدس
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
سیستم پیجینگ بیمارستان

سیستم پیجینگ بیمارستان

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
لیبل پانتوگراف تابلو برق

لیبل پانتوگراف تابلو برق

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ فروردین ۱۴۰۳   ( 18 روز پیش )
تعمیر لباسشویی ال جی در شهرری

تعمیر لباسشویی ال جی در شهرری

   تهران شهر ری
  شماره تماس
۰۴ فروردین ۱۴۰۳   ( 27 روز پیش )