ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سرویس جواهر Clio سوارسکی

سرویس جواهر Clio سوارسکیسرویس جواهر Clio سوارسکی
   مشاهده شده: 302   |     |     |  
سرویس جواهر Clio سوارسکی

 

نیم ست گوشواره و گردنبند جواهری کلیو با المان های سواروسکی اصل ns-n*** از سری زیورآلات زنانه و دخترانه است که از آلیاژ پالادیوم تقویت شده ساخته شده است و بدون تغییر رنگ می باشد. این نیم ست متشکل از گوشواره و گردنبند است و طول گوشواره * سانتی متر است و از نوع آویزی با گوشواره های میخی می باشد. دو رنگ نگین بر روی این نیم ست به کار رفته اند که نگین های ریز آن به رنگ کریستالی سفید و نگین های دیگر به رنگ عنابی هستند که همگی از نوع سواروسکی می باشند که درخشش و زیبایی فوق العاده بالایی را دارند و به شکل سه بعدی و به عنوان بهترین کریستال های دنیا شناخته می شوند.

نیم ست گوشواره و گردنبند جواهری کلیو با المان های سواروسکی اصل ns-n***  دارای پلاکی به طول * سانتی متر است که زنجیر آن ** سانتی متر و در انتهای آن نام برند کلیو حک شده است. نیم ست گوشواره و گردنبند جواهری کلیو با المان های سواروسکی اصل از نوع جواهرات و زیورآلات خاص می باشد و می تواند هدیه ای مناسب برای مادر، همسر و… در مناسبت های مختلف باشد و همواره یکی از گزینه های خرید نیم ست خاص است.

نیم ست گوشواره و گردنبند جواهری کلیو با المان های سواروسکی اصل  ns-n***دارای کارت گارانتی سه ماهه لوکس گلامور است و از لحاظ ثبات رنگ تضمین می گردد

 

مناسب برای خانم ها
جنس پالادیوم بدون نیکل با کیفیت بسیار بالا
رنگ فلز نقره ای
رنگ کریستال  کریستال بزرگ قرمز و کریستال های ریز شیشه ای و بی رنگ
جنس کریستال
سوارسکی اصل
توضیحات  ساخت کشور فرانسه و  طراحی آن توسط شرکت کلیو انجام شده است .ریزه کاری های بسیاری در در این نیم ست صورت گرفته است  که باعث تمایز محسوس با دیگر نیم ست های موجود در بازار شده است.

 



فروش لوازم خانگی و طلای اقساطی قرعه ای

فروش لوازم خانگی و طلای اقساطی قرعه...

   کردستان قروه سریش آباد
  شماره تماس
۰۶ دی ۱۴۰۲   ( 120 روز پیش )