ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • سقف کاذب GST – سپری جی اس تی

  • آگهی ویژه
  • اطلاعات آگهی دهنده   سقف کاذب gst -آسمان مجازی gst
  • سقف کاذب GST – سپری جی اس تی
  • انواع سقف کاذب ابرارسازه
    استفاده و کاربرد آسمان مجازی
    آسمان مجازی چیست :نسل جدید سقف های کاذب می باشد که با ترکیب انواع دیگر سقف های کاذب و در کنار آن ها کاربرد دارد. همچنین این سقف شیوه ی جدیدی در نورپردازی محیطی محسوب می شود.با توجه به اینکه زندگی در محیط شلوغ و آلوده شهری تاثیر ناخوداگاه و بسیاری در برهم خوردن آرامش روحی و روانی ساکنان شهرنشین دارد.
    استفاده از عواملی که این تاثیر مخرب را (هرچند کم) کاهش دهد ضروری است.
    یکی از عوامل کاهنده اضطراب و خستگی روحی ناشی از محیط خارج خانه، طراحی هوشمندانه و آرامش بخش محیط داخلی منزل آشپزخانه (یا محیط کار) یا به اصلاح دکور داخلی است و باز از عوامل دستیابی به یک فضا(دکوراسیون) مطلوب، استفاده بهینه از المان هایی است.که با تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم خود بر افراد تا حد امکان آرامش بصری و در نتیجه آرامش روحی (یا کاهش آسیب های روحی روزمره) را به دنبال دارد.
    با توجه با اینکه آسمان مجازی این نوع از سقف کاذب همسو با فطرت طبیعت گرا و آزاد روح انسان هاست و تا حدودی طراحی های خشک و بی روح این صنعت را نرم و باور پذیر کرده است،با اقبال فراوانی در دنیا و همچنین در ایران عزیز روبرو شده است.
    فروش,آسمان مجازی به دلیل گسترش استفاده و محبوبیت آن به طور چشم گیری در حال افزایش است.در این میان نیز تولید کنندگان,و شرکت ها و افراد زیادی شروع به فروش این نوع از سقف کاذب آسمان مجازی کرده اند.
    آسمان مجازی درساختمانهای,اداری,تجاری,مسکونی, آسمان مجازی,آشپزخانه,سرویسهای,حمام,دستشویی,و آسمان مجازی در ستخر,سونا,جکوزی,آمفی تاتر,راهرو,بالکن,تراس,لابی,بیمارستان,مطب,دندانپزشکی و غیره ….کاربرد دارد.