ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • اجاره روزانه سوئیت ویلا ارزان اطراف تهران دماوند

  • اطلاعات آگهی دهنده   بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران .امداد املاک ایران
    • شماره تماس :   09197225539
    • وبسایت :   www.EMDADAMLAK.IR
    • اینستگرام :   parstabligh_org
    • استان:   تهران
    • شهر :   دماوند
    • محل:   میدان 17 شهریور
    • جزئیات بیشتر ...
  • اجاره روزانه سوئیت ویلا ارزان اطراف تهران دماوند
  • چرا سوئیت,هتل,میهمانسرا,آپارتمان؟با محطیهای عمومی مثل زندان خشک,بی روح مصنوعی,شرایط خاص و گران دیگران! ویلا آزاد, ارزان!
    دوکلمه در کادر گوگل بنویسید: امداد املاک یا مستقیما www.EMDADAMLAK.IR و وارد سایت بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران بشوید.
    ۰۹۱۹۷۲۲۵۵۳۹ فقط در ساعات ۸ تا ظهر ۱۴ تا ۲۰ نه ظهر و شب و نصف شب مزاحمت.
    خانه ویلائی ۲۳۰ متری,۷۳متر بنا شیک نوساز دربست مجهز تمیز امن با محیط سرسبز و درختکاری شده- ۲ اطاق خواب با تخفیف ویژه و عرضه مستقیم و بدون واسطه در بالاشهر دماوند(۳۵دقیقه مستقیم از چهارراه تهرانپارس) با ۲۵% تخفیف ویژه ۸۰۰ندهید.فقط ۶۰۰هزارتومان(۱تا۴نفر,مازاد نفری۷۵تومان)قبل تعطیل ۷۰۰هزار تومان هم جای بهتر میگیرید هم قیمت کمتر می دهید.ارزانتر از این دیگر مکانی نیست. در کل مناطق دماوند تا ابسرد ویلا اجاره سالیانه نیست چه برسد روزانه !
    بدون بیعانه ۳۰۰هزارتومانی و رزرو قبلی هرگز پذیرش نداریم بیائید یا نیائید.بپسندید یا نپسندید,چه یکدقیقه,چه یکروز,حتی شب نمانید,بنابر قانون هرگز ریالی از بیعانه و اجاره کم نمی شود و برنمیگردد حتی بشکایت.قیمت اجاره در ۶ماه اول سال۹۸ روز عادی ۶۰۰,تعطیلات ۷۰۰هزارتومان است که با۲۰%تخفیف, ۱تا۴نفرروزعادی۶۰۰هزار, تعطیلات۷۰۰هزارتومان بیشتر از ۴نفر, هرنفر ۸۵ هزارتومان بی چانه و تخفیف.
    تحویل:۱۰صبح,تخلیه:۹صبح فردا.بیشتر از ۹صبح یا تعلل در تخلیه نه تنها کل اجاره روز بعد دریافت میشود.پذیرش عصر و شبانه هم هرگز نداریم بخصوص شب قبل از تعطیلات.بلی یا خیر,همین.غیر از این هرگز مزاحم نباشید.
    ۱- امنیت و اطمینان(مهمترین فاکتور): بدون هیچگونه مزاحمت یا دوربین با امنیت تضمین شده.نوساز دربست تمیز امن آزاد راحت دنج.با هوای پاک,مطبوع و دلچسب بالاشهر دماوند در محیطی سرسبز و درختکاری سیب انگور زردآلو .
    ۲- تمیزی و نظافت: عمدا تمام روبالشی,رویه تشکی و ملحفه ها همه سفیدا تا کوچکترین لکی خودش را نشان دهد.ماشین لباسشوئی لعابی تمام موارد تا صبح در وایتکس و مواد شوینده خیس میخورند تا تازه صبح شسته شوند و حساسیت داریم روی تمیزی مکان.سلامتی شما و ما مهمترین اصل هست.
    ۳- تجهیزات و امکانات:درحد هتل تمام امکانات هست از تلویزیون رنگی,ماهواره یخچال فریزر تمیز.۲بخاری گازی شهری نو با سنسور حساس به کمبود اکسیژن, ۲ تختخواب تک نفره و حدود ۳ دست
    چه یک دقیقه چه یک روز کامل,چه۱ نفر,چه ۴نفر.کل اجاره اول تحویل مکان دریافت میشود.
    تحویل فقط از ۱۰صبح یا زودتر و تخلیه حداکثر۱۰صبح فردا است.پذیرش عصر و شبانه آنی و فوری بدون بیعانه هرگزنداریم حتی اگر خالی باشد.همانطور که خودت حقوق و درآمد هر روزت میخوای دیگران هم اجاره هر روزشان را میخواهند هرجا بهتر با قیمت کمتر سراغ داری(که نیست)همان را بگیر,مکان رسمی,ثبت شده,دارای کارتخوان میباشد.
    بالاشهر دماوند,خانه ویلائی ۲۳۰ متری ۷۳ متر بنا ۲ خواب نوساز دربست شیک تمیز امن آزاد مجهز دنج با امکانات فول(آب,برق,گاز شهری)جاده تمام آسفالت بفاصله فقط ۳۵دقیقه مستقیم از چهارراه تهرانپارس تا بالاشهر دماوند, محیطی دنج سرسبز و درختکاری شده که حتما و قطعا می پسندید,مدام می آئید. مکان بسیار معروف و شناخته شده نزد موسسات و آژانسهای تورگردی و افراد حرفه ای بومگردی بخصوص توریست ها با مترجم انگلیسی و تحصیلکرده,سالها اعتبار متعهد به تامین: امنیت,اخلاق خوش میهمان پذیری,تمیزی و کیفیت مکان.
    حتی نمی پرسیم اسم شما چی هست؟ بدون هیچ شرایط !؟ فقط پول! برای ۱ تا هر تعداد که باشید فقط یک کارت ملی معتبر کافیست(نه کارت باشگاه یا پارکینگ و نامعتبر).