ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • شرکت حمل و نقل کالای تهران پیک بادپا

  • اطلاعات آگهی دهنده   شرکت حمل و نقل کالای تهران پیک بادپا
  • شرکت حمل و نقل کالای تهران پیک بادپا
  • درباره پیک بادپا
    شرکت حمل و نقل کالای تهران با نام تجاری پیک بادپا بر حسب ضرورت اجتماعی و نیاز جامعه به خدمات حمل ونقل خرده بار شهری ، توسط شهرداری تهران در سال ۱۳۷۴ تاسیس گردید،اپراتورهای آموزش دیده و مجرب پاسخگوی شرکت در مرکز خدمات تلفنی (call center ) با شماره تماس ویژه ۸۲۸۲ مخاطب رابه نزدیکترین دفتر نمایندگی بادپا منتقل و عوامل شعبه به آدرس اعزام میشوند.تعداد ۳۰۰۰ نفرراکبین موتورسیکلت بادپا و ۵۰۰ دستگاه وانت بار در۲۳۰ نمایندگی در سطح شهر تهران وبیش از ۳۵نمایندگی در سراسر ایران با جلوگیری از ترددهای بی مورد مردم و وسائط نقلیه شخصی موجبات کاهش ترافیک شهری و کاهش هزینه های حمل و نقل حداکثر بهره‌وری را به ارمغان آورده اند.

    خدمات پیک بادپا
    انواع خدماتی که پیک بادپا با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز میتواند ارائه نماید به شرح ذیل دسته بندی و اعلام می گردد.
    ۱. تحویل فوری اسناد و کالا(Courier Service) پیک بادپا با بیش از ۲۳۰ شعبه و نمایندگی از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب آماده اراده خدمات خود است کافی است تا مشتریان بادپا با سامانه ۸۲۸۲ و یا یکی از این شعب و نمایندگی ها تماس گرفته تا حداکثر ظرف مدت ۲۰ دقیقه خدمت مورد نیاز خود را دریافت نماید.
    ۲. سامانه تلفن ۸۲۸۲ سامانه تلفن ۸۲۸۲بادپا( call center )شبانه روزی آماده ارائه خدمت میباشد.
    ۳. خدمات اقتصادی پیک بادپا روزانه یک یا چند بار در روز مراجعه و کلیه بسته ها و پاکات حاوی اسناد و مدارک را دریافت ودر بازه زمانی مورد توافق تحویل گیرندگان داده و در صورت نیاز رسید و یا وجه آن را دریافت و عودت می نماید.
    ۴. سرویس VIM (نامه های خیلی مهم) این سرویس در مواردی که به لحاظ ارزش مادی یا معنوی محموله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و حمل و نقل آن مستلزم تمهیدات ویژه است نظیر جابجایی پول، اسناد ویژه، و یا گل و هدیه و سوغات.
    ۵. مراسلات انبوه –توزیع ویژه مجموعه مرسولاتی که در تیراژ های چند هزارتایی با آدرس و یا بدون آدرس باید به جامعه هدف تسلیم شود. این روش عمدتا برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.
    ۶. سرویس COD ( تحویل در مقابل دریافت بها ) به کمک این شیوه تحویل کالا در مقابل دریافت وجه آن بوده و کمک فوق‌العاده‌ای به موسساتی است که در فضاهای مجازی ثبت سفارش کالا انجام میدهند و امکان دریافت وجه آن را به صورت آنلاین ندارند. عمده خرید اینترنتی با این روش صورت میگیرد.
    ۷. پیک مقیم در سازمانهایی که مجموعه خدمات مورد نیاز زیاد ولی قابل زمانبندی نیست یک یا چند نفر پیک موتور سوار رزیدنت در محل حاضر و انجام وظیفه می کنند.
    ۸. ارسال بار بین شهری(Door 2 Door) پیک بادپا دارای بیش از ۵۵ نمایندگی در کلیه مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور است که میتواند کلیه محمولات شهروندان را بصورت تحویل دست به دست(Hand 2 Hand)به آدرس گیرنده تحویل ذینفع نماید
    ۹. خدمات پس از فروش کلیه مرسولات تحت پوشش بیمه میباشد. سیستم پایش مشتریان (CRM) پرسنل پیک بادپا آموزش دیده ، مجرب و دارای لباس متحد الشکل دارای آرم ونشان ویژه میباشند.
    ۱۰. خدمات لجستیک ارائه خدمات پست لجستیک با دایر کردن انبار موقت ومدیریت موجودی برای تامین زنجیره کالا وتوزیع سریع.
    ۱۱. اعطای نمایندگی تهران وشهرستانها
    ۱۲. سرویس بین المللی مراجعه فوری به آدرس فرستنده ودریافت مرسوله (اسنادومدارک )وارسال وتحویل سریع ومطمئن به مقصد.
    Https://peikebadpa.ir