ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • کرکره برقی درب اتوماتیک هوشمند اراک رول

  • اطلاعات آگهی دهنده   ادمین
  • کرکره برقی  درب اتوماتیک هوشمند اراک رول
  • تولید صفرتاصد انواع مقاطع آلومینیوم در کارخانه اراکرول واقع در کیلومتر ۶ جاده اراک به سمت تهران.فروش مستقیم و بدون واسطه انواع تیغه کرکره و پنجره دوجداره (همچنین تولید و فروش هرگونه پرفیل اختصاصی مشتری ) با رنگ بندی مظابق با استند رنگ.
    فروش تیغه در قالب تناژ ، متراژی ، دهنه ای و حتی تک دهنه ای.
    تحویل کالا درب کارخانه. ارسال کالا بصورت دربستی و یا جهت صرفه اقتصادی در سفارش های کم حجم بصورت کنار باری با کم ترین هزینه می باشد.
    امکان بازدید از سالن های تولید، رنگ ، مونتاژ این کارخانه برای همکاران و علاقه مندان این صنعت با هماهنگی قبلی مسئول محترم واحد فنی امکان پذیر می باشد.
    قیمت جمعی یک سفارش درب کرکره برقی رابطه مستقیم به ابعاد درب مشتری ( توازن بین متراژ و وزن تیغه در متر مربع که با توجه به نمودار مربوطه توسط واحد فنی به خریدار پیشنهاد داده میشود) و نوع تیغه انتخابی که حدود ۲۱ نوع در وزن های مختلف می باشد و همچنین قیمت روز مواد اولیه دارد.
    لطفا جهت اخذ مشاوره رایگان ( کسب اطلاع از نحوه اندازه گیری دقیق یا هماهنگی جهت ارسال کارشناس نصب ، کسب اطلاع در زمینه تعمیر و نگهداری پس از نصب ، اطلاع از قیمت انواع تیغه و انواع موتور کرکره و…) با یکی از شماره های واحد فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.
    ۰۹۱۸۶۹۱۹۴۵۰ ۰۹۳۵۷۶۱۱۹۳۱ ۰۸۶۵۸۲۷۳۷۵۸
    کرکره برقی
    درب اتوماتیک
    تعمیرات و قیمت هوشمند کرکره
    آلومینیوم آکرول
    موتور توبلار و ساید