ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • محصولات گروه ایوار ( IVAR ) ایتالیا

  • اطلاعات آگهی دهنده   senitt
  • محصولات گروه ایوار ( IVAR ) ایتالیا
  • گروه IVAR گروه مهندسی و بازرگانی در حال رشدی است که در سطح بین المللی فعالیت می کند . این گروه در سال ۱۹۸۵ با هدف تولید شیرآلات در کشور ایتالیا تاسیس شده است و در طول این سالها تمرکز خود را به طور جدی در تحقیق و توسعه محصولات جدید و دستیابی به استانداردهای کیفی بالا انجام داده است و اکنون به یکی از شرکت های پیشرو در بخش تاسیسات و تهویه مطبوع تبدیل شده است..
    شبکه تولید به صورت عمودی در کارخانه های موجود در منطقه برشیا ایتالیا ادغام شده است.کل مساحت سایتهای تولید این شرکت حدود ۵۶۰۰۰ متر مربع است که از این میزان ۳۶۰۰۰ متر مربع فضاهای سرپوشیده است که در آن کلیه مراحل تولید و بهره برداری به صورت یکپارچه انجام می شود.

    گروه IVAR محصولات نوینی را برای سیستم های گرمایشی و آب سردو گرم مصرفی عرضه می کند که به طور کامل در کشور ایتالیا ساخته می‌شوند .این محصولات شامل شیرآلات سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ، سیستمهای اندازه گیری انرژی و آب ، لوله ها و اتصالات ، ایستگاههای مستقل برای سیستم های گرمایشی ، کلکتورهای گرمایش و سرمایش کفی ، کلکتورهای توزیع آب سرد و گرم مصرفی ، تجهیزات و قطعات سیستمهای خورشیدی و زمین گرمایی.

    گروه IVAR گردش مالی بیش از ۱۵۰ میلیون یورو دارد و بیش از ۴۰۰ نفر را در سراسر جهان استخدام می کند.در حال حاضر محصولات این کمپانی در ایران شامل موارد زیر خواهد بود :
    انواع تجهیزات سیستم گرمایش از کف
    انواع تجهیزات تفکیک هزینه های آب و انرژی در ساختمان
    انواع تجهیزات سیستم گرمایش خورشیدی
    لوله و اتصالات پنج لایه
    انواع شیرآلات

    توجه : کلیه محصولات شامل دو سال گارانتی تعویض خواهد بود .
    توجه : خدمات پشتیبانی و مهندسی شامل برآورد ها و طراحی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

    شرکت “نوآوری و فناوری انرژی زیست پایا ” با همکاری گروهی از مهندسین و متخصصین حوزه انرژی و تاسیسات کشور با تجربیات ارزنده در حوزه های طراحی ، تولید ، بازرگانی و بازرسی و تدوین استاندارد تشکیل شده است . هدف اصلی این شرکت ، ارائه محصولات نوین و با کیفیت مبتنی بر رویکردهای بهینه سازی مصرف آب و انرژی در حوزه ایران و کشورهای خاورمیانه می باشد. .در این مسیر ، راهبرد اصلی شرکت ، علاوه بر تمرکز بر حوزه تحقیق و توسعه و تولید محصول در داخل کشور ، مشارکت و همکاری با شرکتهای پیشرو بین المللی برای عرضه محصولاتی است که به دلایل مختلف تولید آنها در ایران در حال حاضر امکان پذیر نیست .

    شرکت ” نوآوری و فناوری انرژی زیست پایا ” در حال حاضر نماینده انحصاری گروه IVAR در منطقه خاورمیانه می باشد . انتخاب این گروه و محصولات آن ، پس از بررسیهای کارشناسی گسترده و شناسایی شرکتهای متعدد فعال در این زمینه بوده است . در انتخاب این گروه مواردی همچون توان تحقیق و توسعه ، بازه محصولات تولیدی ، کیفیت محصولات و اثربخشی آنها در زمینه افزایش کیفیت عملکرد ساختمانها و بهینه سازی مصرف انرژی و آب و همچنین تعهد این گروه برای همکاری و مشارکت بلند مدت در حوزه های تولیدی ، فنی و بازرگانی موثر بوده است .
    این شرکت علاوه بر نمایندگی و فروش محصولات با کیفیت شرکت IVAR ایتالیا ، با تکیه بر تجارب نیروهای متخصص خود آمادگی کامل جهت همکاری در کلیه پروژه های تاسیساتی به شرح ذیل را اعلام می دارد:
    مشاوره، طراحی و اجرای انواع سیستم های خورشیدی
    مشاوره، طراحی و اجرای انواع سیستم های گرمایش از کف و سرمایش ترکیبی )از کف(
    مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تفکیک هزینه های انرژی و آب مصرفی ساختمان
    انجام پروژه های آنالیز و بهینه سازی مصرف انرژی
    مشاوره، طراحی