ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • sellfree، سایت چند کاره درج آگهی

  • آگهی ویژه
  • اطلاعات آگهی دهنده   شرکت طراحی سایت دارکوب
  • sellfree، سایت چند کاره درج آگهی
  • سایت رایگان بفروش به آدرس اینترنتی sellfree.ir در سال ۱۳۹۵ توسط تیم برنامه نویسی دارکوب به عنوان استارتآپ این مجموعه به کاربران معرفی شد. هدف از ساخت این سایت ایجاد پایگاهی برای خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات و همچنین درج آگهی مانند سایتهای مشابه شیپور و دیوار می باشد.
    در سایت رایگان بفروش می توان فروشگاه اینترنتی رایگان ایجاد کرد (مانند سایت digikala) و کالا و خدمات را بصورت اینترنتی و رایگان به کاربران و مشتریان سایت عرضه داشت.
    همچنین قابلیت درج پست مهمان با لینک های فالو و قابلیت فروش فایل های دیجیتالی و فیلم های آموزشی در این سایت وجود دارد. بعد از پرداخت وجه خریدار، لینک دانلود فیلم یا فایل دیجیتالی برای خریدار باز می شود تا حقوق فروشنده حفظ شود.
    این وب سایت توسط شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی گردیده که دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و همچنین مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و اسلامی می باشد و کلیه فعالیت های آن تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
    شما می توانید نظرات و دیدگاههای خود را برای تیم برنامه نویسی دارکوب از طریق ایمیل زیر درباره قابلیت های سایت sellfree در میان بگذارید.
    تماس با ما
    info[ at ]sellfree.ir
    (سامانه پشتیبانی ۲۴ ساعته)
    darkoob.co.ir/support
    تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۰۷۱۸۱۰