ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • مشخصات ،قیمت وخرید دما سنج لیزری غیر تماسی تستو TESTO 835-T1

  • اطلاعات آگهی دهنده   آریان تجهیز
  • مشخصات ،قیمت وخرید دما سنج لیزری غیر تماسی تستو TESTO 835-T1
  • ترمومتر اینفرارد غیرتماسی حافظه دار ۶۰۰ درجه تستو TESTO 835-T1

    ترمومتر لیزری تستو آلمان مدل ۸۳۵T1 دستگاهی برای اندازه گیری درجه حرارت به صورت لیزری و غیرتماسی با جسم می باشد. محدوده اندازه گیری به صورت لیزری طیف گسترده ای از محدوده درجه حرارت را پوشش می دهد و سبب کاربرد های فراوان دماسنج تفنگی دو لیزری TESTO 835-T1 شده است، به طوری که رنج اندازه گیری در محدوده -۳۰ درجه تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد با دقت اندازه گیری ۲.۰ درجه سانتی گراد و از فاصله دور از جسم می باشد.
    در دماسنج تفنگی دو لیزری TESTO 835-T1 علاوه بر اندازه گیری به صورت غیرتماسی، امکان استفاده از پراب دمای تماسی نوع K نیز فراهم آمده است تا در صورت نیاز کاربر بتواند اندازه گیری را به صورت تماسی نیز انجام دهد. محدوده اندازه گیری این دستگاه به صورت تماسی در رنج -۵۰ درجه تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. می توان از این ترمومتر لیزری در تمام بخش های تجاری و صنعتی مانند نظارت و بازرسی سیستم تهویه، نگهداری سیستم های صنعتی یا کنترل کیفیت محصولات استفاده کرد.
    مشخصات فنی :

    – اندازه گیری دما به صورت تماسی از -۵۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد

    – دقت اندازه گیری ۰.۵ درجه سانتی گراد

    – اندازه گیری دما به صورت غیر تماسی از -۳۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد

    – دقت اندازه گیری تا ۱ درجه سانتی گراد

    – هشدار دهی به صورت صوتی و بر روی نمایشگر

    – خاموشی خودکار بعد از ۱۲۰ ثانیه

    – عمر باتری تا ۲۵ ساعت

    – وزن ۵۱۴ گرم
    شما میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده در ذیل با شرکت آریان تجهیز تنها نماینده انحصاری کمپانی TESTOدر ایران تماس گرفته و محصول خود را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت به همراه کارت گارانتی شرکت در سرتاسر ایران دریافت نمایید. شماره های تماس:۰۲۱۳۳۰۲۰۴۸۹ www.ariantajhiz.com