ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • فروشگاه آنلاین کد فعالسازی رادیوپخش “رنو”

  • آگهی ویژه
  • اطلاعات آگهی دهنده   renault radio code
  • فروشگاه آنلاین کد فعالسازی رادیوپخش “رنو”
  • شما مصرف کننده محترم خودروهای رنو کپچر / داستر / مگان / فلوئنس / سیمبل و … میتوانید مشکلات قفل شدن رادیوپخش و نیاز فوری به کد فعالسازی رادیوپخشتان را از طریق واتساپ بیزنس پشتیبانیِ ما به صورت فایل صوتی یا متنی اعلام بفرمایید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم و سفارشات کد اختصاصی رادیوپخش خودروی شما را انجام و رادیوپخشتان را در هر مکان که هستید مجدداً فعال و استفاده نمایید .
    کات مهم در خصوص آنلاک رادیوپخش انواع رنو
    ۱-کد ارسالی فقط اختصاصی رادیوپخش شماست و بهیچ وجه برای خودروهای مشابه قابل پیشنهاد یا استفاده نمیباشد .
    ۲- کد ارسالی فعالسازی رادیوپخش ، بصورت دائمی (غیر موقت) و همیشگی بوده و برای دفعات قابل استفاده میباشد .
    ۳- در هرصورتی که کد ارسالی ، رادیوپخش شما را فعال نکند ما بصورت آنلاین از طریق واتساپ ۰۹۹۸۱۰۵۳۶۰۰ شما را راهنمایی خواهیم کرد و کد ۱۰۰٪ تضمینی بوده .
    ۴- کارمزد خدمات آنلاک مقطوع میباشد و با کمال احترام به مراجعه کنندگان محترم بهیچ عنوان قابل تغییر یا دارای تخفیف نمیباشد و در صورتی که پرداختی شما کمتر از کارمزد تعیین شده باشد جهت ارسال کد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    ۵- حتما زمان سفارش نوع خودرو و نوع رادیوپخش خود را اعلام فرمایید .
    ۶- کد را یادداشت یا ذخیره بفرمایید ، و در صورتی که کد را در سیستم تغییر دادید ، کد ارسالی ما بصورت یک شاه کلید یا کد مادر خواهد بود .
    ٧- خدمات آنلاک رادیوپخش توسط ما ۷ روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه روز میباشد و هر روز یا هر ساعتی بصورت آنلاین در خدمت مراجعین محترم میباشیم .