ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • فروش کربوکسی متیل سلولز خوراکی و صنعتی (سی ام سی)

  • آگهی ویژه
  • اطلاعات آگهی دهنده   پاک آزما
  • فروش کربوکسی متیل سلولز خوراکی و صنعتی (سی ام سی)
  • خرید کربوکسی متیل سلولز خوراکی و صنعتی (cmc) و قیمت فروش اینترنتی سی ام سی (کربوکسی متیل سلولز) خوراکی و صنعتی و قیمت فروش پودر سی ام سی
    ۰۲۱۵۵۴۳۶۰۸۵
    ۰۹۱۹۱۲۰۵۳۳۶
    ۰۹۱۰۷۶۳۲۰۶۰
    ۱)کربوکسی متیل سلولز برای چه مواردی استفاده می شود؟

    CMC به طور گسترده ای در محصولات غذایی برای جذب و نگهداری آب ، کنترل رشد کریستال، ضخیم شدن، به عنوان چسب، افزایش عمر مفید و ایجاد بافت یا بدن مورد نظر استفاده می شود. بیشترین کاربرد حجمی آن در تهیه غذاهای خشک حیوانات خانگی است که با اضافه کردن آب گرم، سس مخصوص خود را تشکیل می دهند.

    ۲)چه غذاهایی حاوی کربوکسی متیل سلولز هستند؟

    کربوکسی متیل سلولز، یک پلیمر محلول در آب آنیونی مشتق شده از سلولز بومی، به طور گسترده و به طور فزاینده ای در آماده سازی های دارویی، پانسمان زخم، لوازم آرایشی و مواد غذایی مانند محصولات شکلاتی ، بستنی ها، کیک های منجمد، ماکارونی فوری، استفاده می شود.

    ۳)کربوکسی متیل سلولز کجا یافت می شود؟

    کربوکسی متیل سلولز سدیم کجا یافت می شود؟ کربوکسی متیل سلولز سدیم را می توان در مواد غذایی و لوازم آرایشی به عنوان یک اصلاح کننده ویسکوزیته یا غلیظ کننده و به عنوان تثبیت کننده امولسیون یافت. همچنین می توان از آن در تولید رنگ های آب پایه و کاغذ استفاده کرد.

    ۴)چگونه اتانول، CMC را حل می کند؟

    CMC یک پلیمر محلول در آب است که در آب سرد یا گرم قابل حل است. در حلال های آلی نامحلول است، اما در حلال های قابل امتزاج به صورت اتانول یا استون حل می شود .