ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • کنار سالنی

  • اطلاعات آگهی دهنده   آقای عسگری
    • شماره تماس :   09129353520
    • شرکت :   دودو مارکت
    • وبسایت :   dodomarket.netproduct-category%da%a9%d9%
    • اینستگرام :   parstabligh_org
    • استان:   تهران
    • شهر :   لاله زار
    • محل:   تهران-لاله زار شمالی-روبروی پارکینگ کریستال-بازار لوستر تهران-پلاک 25
    • جزئیات بیشتر ...
  • کنار سالنی
  • آباژورها بخصوص آباژور ایستاده به عنوان یکی از المان‌های اصلی در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند. این آباژورهای کنار سالنی غیر از اینکه روشنایی محیط را تأمین می‌نمایند، به عنوان یکی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی پذیرایی یا نشیمن و یا فضاهای دیگر محیط کاری استفاده می‌شوند. امروزه روشنایی منازل تنها از طریق لوسترها و یا چراغ‌های سقفی یا دیواری تأمین نمی‌شوند، بلکه آباژورها نیز در این مورد نقش مؤثری دارند؛ بنابراین بهتر است به فکر خرید کنار سالنی مناسب باشید و جاهای مختلف منزل را زیبا و جذاب کنید. آباژورهای کنار سالنی نیز از قسمت‌های متفاوتی از جمله شید یا کلاهک، پایه، سرپیچ و لامپ تشکیل شده‌اند.
    جنس کلاهک ممکن است از جنس‌های مختلف مانند پارچه‌ای یا کاغذی باشد و پایه آن نیز متریال مختلفی از جمله چوب یا استیل دارند. رنگ و جنس کلاهک و نیز پایه را سعی می‌کنند با سایر لوازم از جمله مبل‌ها یا پرده‌هاست کنند. پایه‌های چوبی احتمال شکستگی و آسیب دیدن دارند و پایه‌های فلزی نیز ممکن است دچار زنگ‌زدگی و یا خوردگی در محیط مرطوب شوند؛ بنابراین بهتر است در زمان انتخاب آباژور به این نکات توجه نمایید. رنگ لامپ کنار سالنی را می‌توانید متناسب با سلیقه و هارمونی با سایر لوازم، از بین رنگ‌های سفید، زرد، قرمز، آبی و … انتخاب کنید.

    آباژور ایستاده
    آباژورهای ایستاده تفاوت زیادی با سایر آباژورها ندارند، به‌جز اینکه این محصولات دارای پایه بلندتری هستند. آباژور کنار سالنی یا همان نوع ایستاده برای همه قسمت‌های منزل یا محیط کار کاربرد دارد. این نوع آباژورها در بیشتر مدل‌ها دارای کلاهک یا شید نبوده و نور آن‌ها به وسیله چراغ‌هایی که در داخل آن‌ها کار گذاشته شده‌اند، در فضا پخش می‌شود. نور تولید شده بسیار آرامش‌بخش و متفاوت است و فضای زیبا و جذابی را در قسمت‌های مختلف سالن ایجاد می‌کند. انواع دیگر آباژور ایستاده کنار سالنی دارای کلاهک بوده و نور پخش شده توسط این محصولات بیشتر و شدیدتر است؛ بنابراین در زمان انتخاب این نوع آباژورها به مقدار نوری که تمایل دارید به منزل یا محیط کار روشنایی ببخشد، توجه نمایید. اگر فضای پرنورتری می‌خواهید، انواع کلاهک دار را انتخاب نمایید و در غیر این صورت می‌توانید مدل‌های بدون کلاهک و شیک را بنا به سلیقه خود در نظر بگیرید.

    خرید کنار سالنی شیک
    یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعاتی که در زمان خرید انواع آباژورها مطرح می‌شود، انتخاب و خرید آن‌ها بر اساس طرح، رنگ و شکل است. تنوع زیادی که در مدل‌ها و طرح‌های این محصولات وجود دارد، انتخاب را کمی سخت‌تر کرده است. رعایت نکات زیر در زمان خرید، کار را راحت‌تر می‌کند

    سبک آباژور
    کنار سالنی‌ها نیز مانند سایر لوازم روشنایی در دو سبک مدرن و کلاسیک تولید و عرضه می‌شوند. مدل‌های کلاسیک بسیار پرکار بوده و از تزئینات زیادی در طراحی آن‌ها استفاده می‌شود. طراحی شلوغ پایه آن‌ها که معمولاً منبت‌کاری روی چوب است، باعث شده تا برای همه فضاها مناسب نباشند. برای استفاده از این نوع آباژورها نیاز به فضای بزرگ دارید و همخوانی آن‌ها با سایر لوازم باید رعایت شود. ولی نوع کنار سالنی مدرن کمتر با این مشکل روبرو است. طراحی آن‌ها بسیار ساده و در عین حال شیک و به روز است. تنوع زیادی در این محصولات دیده می‌شود. پایه این آباژورها می‌تواند چوبی و یا فلزی باشد که طراحی‌های ساده و در عین حال مدرنی روی آن‌ها پیاده شده است. کاربرد زیاد این مدل‌ها برای فضاهای کوچک و آپارتمان‌های امروزی به دلیل این ویژگی‌ها است.

    رنگ آباژور
    یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید کنار سالنی باید در نظر بگیرید، رنگ پایه و کلاهک این لوازم روشنایی است. بهتر است رنگ کلاهک با سایر لوازم مانند پرده یا مبلمان ست شده و همخوانی داشته باشد. در مورد پایه نیز بهتر است رنگی را انتخاب کنید که هماهنگی لازم با کلاهک یا لوازم دیگر حفظ شود. برخی افراد تمایل زیادی به رنگ‌های خنثی یا بسیار کم دارند که در صورت تمایل و بنا به سلیقه می‌توانید از این نوع آباژورهای ایستاده کنار سالنی نیز سفارش دهید.

    جنس آباژور
    یکی دیگر از موارد مهمی که در زمان خرید آباژور کنار سالنی باید در نظر گرفت، جنس پایه و کلاهک آن است. جنس کلاهک باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند نور کافی را از خود عبور دهد و روشنایی لازم را ایجاد نماید. برخی جنس پارچه یا کاغذ به گونه‌ای است که ضخامت آن‌ها مانع از عبور نور می‌شود؛ بنابراین نازکی جنس کلاهک را در نظر بگیرید. برخی از انواع متریال نیز ممکن است در اثر حرارت ایجاد شده توسط لامپ، دچار سوختگی و یا تغییر رنگ شوند. در این صورت ایمنی و استاندارد لازم را ندارند و نباید انتخاب شوند. جنس لنین، کاغذ، پنبه، الیاف طبیعی، ابریشم و یا ترکیب این‌ها برای انتخاب متری