ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • فروش انواع دستگاه برش

  • اطلاعات آگهی دهنده   فروشگاه شالچیان
    • شماره تماس :   021-88311628
    • واتساپ :   09393401030
    • شرکت :   فروشگاه شالچیان
    • وبسایت :   shalchianco.com
    • اینستگرام :   parstabligh_org
    • استان:   تهران
    • شهر :   تهران
    • محل:   ایرانشهر جنوبی - بعد از مسجد جلیلی - پلاک ۲۸ - فروشگاه شالچیان
    • جزئیات بیشتر ...
  • فروش انواع دستگاه برش
  • دستگاه برش از انواع ماشین آلات و دستگاه‌های بسیار کاربردی است که برای برش انواع کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها بر اساس کارکرد به مدل‌های ساده دستی تا مدل‌های برقی و تمام اتوماتیک قابل تقسیم هستند. افرادی که قصد خرید دستگاه برش کاتر کاغذ دارند، بر اساس نیاز خود میتوانند دستگاه مناسب را خریداری نمایند.
    دستگاه‌های برش کاغذ برای بریدن کاغذ به صورت کاملا صاف و دقیق کاربرد دارند. با این دستگاه‌ها میتوان حجم زیادی از کاغذ را در یک اندازه مشخص به صورت همزمان برش زد. دستگاه کاتر و برش کاغذ دارای تیغه‌های تیزی است که عمل برش را خیلی سریع و دقیق انجام می‌دهد. برخی از دستگاه‌ها از قابلیت تعویض تیغه برخوردار هستند و در صورت کند شدن تیغه میتوانند مورد تعویض قرار بگیرند.

    فروش انواع دستگاه کاتر و برش کاغذ در شالچیان

    برای خرید انواع دستگاه برش و کاتر کاغذ میتوانید از طریق شرکت شالچیان اقدام نمایید. شالچیان از شرکت‌های وارد کننده ماشین‌های اداری و دستگاه‌های چاپ و پس از چاپ در ایران است و انواع ماشین آلات را از بهترین برندهای بازار عرضه می‌نماید. از دستگاه‌های برش موجود در این شرکت میتوان به دستگاه کاتر دستی، دستگاه برش برقی، دستگاه برش هیدرولیک، دستگاه برش ویزیت، کاتر پلاتر، گیوتین و لب گردکن اشاره کرد.

    – دستگاه کاتر دستی کاترهای دستی از اهرم‌های بلندی برخوردار هستند که عمل برش با پایین کشیدن آنها صورت می‌گیرد. کار با این دستگاه‌ها بسیار راحت است و عمل برش سریع انجام می‌شود. کاتر سایز A3 و A4 و کاتر پرفراژ کاغذ سایز Jielisi A4 از جمله کاترهای دستی موجود در فروشگاه شالچیان است.

    – دستگاه برش برقی این دستگاه‌ها از ماشین آلات برقی مخصوص برش کاغذ هستند و قادر به برش دقیق کاغذها در حجم‌های متفاوت می‌باشند. عملکرد دستگاه برش برقی به صورت الکتریکی و از طریق نیروی برق است و سبب صرفه‌جویی در زمان و افزایش کیفیت برش‌ها می‌گردد. از انواع دستگاه برش برقی موجود در این شرکت میتوان به دستگاه برش برقی فول اتوماتیک Front G450VS اشاره کرد.

    – دستگاه برش هیدرولیک این دستگاه‌ها برای عمل برش از سیستم هیدرولیک استفاده می‌کنند و بیشتر در صنایع تولیدی، فرآوری و کارگاه‌ها کاربرد دارند. دستگاه برش هیدرولیک دارای تیغه برش بوده که به شکل افقی حرکت کرده و سبب برش مواد می‌گردد. دستگاه برش هیدرولیک Boway R5310 از دستگاه‌های برش هیدرولیک موجود در شرکت شالچیان است.

    – دستگاه برش ویزیت برای برش کارت ویزیت در ابعاد استاندارد میتوان از دستگاه‌های برش موجود در بازار استفاده کرد. این دستگاه‌ها بیشتر در چاپخانه و مراکز فنی کاربرد دارند و برش کارت را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
    – دستگاه کاتر پلاتر کاتر پلاترها برای برش انواع کاغذ پشت چسب‌دار، استیکر و شبرنگ کاربرد دارند و با ترسیم خطوط و برش عملیات بریدن مواد را انجام می‌دهند. از انواع دستگاه کاتر پلاتر موجود در این شرکت میتوان به دستگاه کاتر پلاتر QTECH TH-740 و دستگاه کاتر پلاتر Qtech camera CS24T اشاره کرد.
    – دستگاه برش قدرتی یا گیوتین این دستگاه‌ها برای برش کاغذ در اندازه دقیق کاربرد دارند و بیشتر در ادارات، چاپخانه‌ها و دفاتر فنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه برش قدرتی (گیوتین) مدل ۸۶۸ سایز A3 از جمله این دستگاه‌ها است.