ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • بازیافت تتراپک

  • اطلاعات آگهی دهنده   حسین رضانژاد تاجی
    • شماره تماس :   09112111034
    • واتساپ :   09112111034
    • شرکت :   گسترش و نوآوری ارادمان ایرانیان
    • اینستگرام :   parstabligh_org
    • استان:   مازندران
    • شهر :   بابل
    • محل:   بابل
    • جزئیات بیشتر ...
  • مقواهای چند لایه یا اصطلاحا تتراپک از گرانترین و با کیفیت ترین مقواهای دنیاست که کاربردهای فراوان در صنعت بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها و لبنیات دارد و بسته بندی های تتراپک از سالم ترین بسته بندی ها در این صنعت می‌باشد…
    تتراپک از لمینت کردن چند لایه مقوا و نایلون پلی اتیلن و آلومینیوم با ضخامت چند میکرون ساخته میشود….
    در تولید تتراپک از مقواهای بسیار با کیفیت استفاده میگردد که این مقواهای از با کیفیت ترین خمیرها ساخته میشود…
    اولین شرکت تولید کننده مقواهای چند لایه شرکت تتراپک بوده است و به همین خاطر اکثر این مقواها به همین نام در اصطلاح عامیانه شناخته میگردد…
    شرکت تتراپک بزرگترین و قویترین تولید کننده مقواهای چند لایه در دنیاست که سالیانه میلیون ها تن تتراپک را به شرکت های لبنی و نوشیدنی و غذایی دنیا صادر میکند و به علت این که مواد غذایی و لبنی و نوشیدنی ها در این پاکت ها از تاریخ مصرف بالایی برخوردار هستند و ماندگاری بالایی دارند سود بالایی را نیز برای شرکت های مصرف کننده در پی دارند….
    با مصرف این پاکت ها اما ظرفیت عظییمی از مقواهای تتراپک بعد از مصرف به صورت ضایعات هر روزه جمع آوری میگردد که به علت پیچیدگی تولید آن بازیافت این نوع پاکت ها نیاز به دانشی به مراتب سخت تر و پیچیده تر از مقواها و یا کاغذ و کارتن دارد و شرکت های بازیافت کاغذ و کارتن از این پاکت ها استفاده نمی‌کنند و صنعت جداگانه ای از صنعت کاغذ و کارتن می‌باشند….
    در دنیا فقط چند کشور داش و توانایی بازیافت این پاکت ها را دارا می‌باشند و تقریبا در حدود بیست درصد کشورهای دنیا ظرفیت بازیافت کامل پاکت تتراپک را دارا هستند و در بسیاری از کشورها این پاکت ها معدوم میگردند و در بسیاری از کشورها نیز ناقص بازیافت میگردند….
    بازیافت کامل تتراپک یعنی جداسازی مفوای موجود در تتراپک و پلی اتیلن و آلومینیوم به تفکیک از یکدیگر که بسیار سخت و دشوار می‌باشد….
    تقریبا فقط در تعداد کمی از کشورها بازیافت کامل تتراپک در یک مجموعه انجام میگردد چون نیاز به دانش کاغذسازی و مقواسازی و همچنین صنعت پلیمر دارد….
    خوشبختانه ما در ایران توانستیم با استفاده از دانش داخلی و با اتکا به متخصصین و دانشمندان داخلی بازیافت کامل تتراپک را در یک مجموعه به انجام برسانیم که حاصل کار تولید خمیری با کیفیت و مرغوب و همچنین محصولی بنام اکوالن میباشد…
    از خمیر تتراپک که دارای خواصی به مراتب بالاتر از کاغذ و کارتن بازیافتی دارد میتوان هم در صنعت کاغذ و مقوا و هم در صنعت ساخت مقوای کناف که کاملا وارداتی است استفاده نمود….
    اکوالن یک پلیمر ثبت شده است که اولین بار در ایتالیا و توسط شرکت amut که از قویترین شرکت های تولید کننده تجهیزات بازیافت در دنیا می‌باشد ثبت و نامگذاری گردید و در تولید انواع قطعات پلیمری استفاده میگردد و بهترین تولید آن ژئو ممبران است که یک محصول تقریبا گران و البته بسیار کاربردی در صنعت عایق بندی می‌باشد و در صنعت شیلات و استخر داری و همچنین عایق بندی ساختمان از آن استفاده میگردد و ضمانت مصرف آن حدود پنجاه تا هفتاد سال می‌باشد…..
    مقواهای تتراپک به علت نبود دانش فنی در میان شرکت های بازیافت و نبودن شرکت های تخصصی بازیافت آن بسیار ارزان می‌باشند و نسبت به ضایعات دیگر بعد از بازیافت سودآوری بالایی به همراه دارند….به طور مثال کاغذ و کارتن و یا فلزات بعد از تبدیل شدن به ضایعات تقریبا با یک سوم قیمت در بازار ضایعات قابل خریداری هستند و اما پاکت تتراپک را میتوان با یک بیستم قیمت خریداری نمود و از بازیافت آن سودی چند برابری نسبت به سایر صنایع حوزه بازیافت سود کسب نمود….
    طراحی و ساخت تجهیزات و راه اندازی یک کارخانه بازیافت کامل تتراپک شامل تفکیک و جداسازی و شیتشو و جداسازی در دستگاههای مخصوص است که به دو محصول خمیر کاغذ و تفاله تتراپک تبدیل میگردند و در مرحله بعد خمیر تبدیل به کاغذ یا مقوا و تفاله تبدیل به اکوالن میگردد و در مرحله آخر اکوالن تبدیل به محصول پلیمری میگردد که ساده ترین محصول سبد و بهترین محصول ژیوممبران است….
    طراحی و ساخت تجهیزات و راه اندازی یک شرکت بازیافت تتراپک در حدود چهار ماه الی شش ماه بر اساس ظرفیت کارگاهی و سرمایه گذاری زمان میبرد و از زمان شروع به کار این واحد بازگشت سرمایه اولیه در طی چهار الی شش ماه زمان میبرد….
    یک شرکت بازیافت تتراپک با ظرفیت تولید روزانه حدود بیست تن در روز سوداوری روزانه دویست میلیون تومان را به همراه دارد….طراحی و راه اندازی یک واحد کامل بازیافت کامل تتراپک تقریبا سی میلیارد هزینه دارد که البته در ظرفیت های پایینتر نیز قابل اجرا می‌باشد….

    حسین رضانژاد تاجی