ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم

  • اطلاعات آگهی دهنده   zarrinkiseh
    • شماره تماس :   025233343611-09120523503
    • اینستگرام :   parstabligh_org
    • استان:   قم
    • شهر :   قم
    • محل:   قم-شهرک صنعتی شکوهیه -فاز دوم بلوارهمت کوچه 12 پلاک 377
    • جزئیات بیشتر ...
  • اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم
  • اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم

    اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم شرکت زرین کیسه نام آور اولین واحد تولید کامپوزیت در صنایع بسته بندی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه با متراژ حدودا ۸۰۰۰ متر با سالن های مجزا و امکانات منحصر به فرد راه اندازی شده است و اولین شرکتی است که توانسته صنعت بسته بندی و لفاف بندی محصولات صنعتی و غذایی را از انحصار چند شرکت خارج از استان خارج نموده و امکانات مناسب و به روزی را جهت ارائه به صنعت کشور و بخصوص استان را عرضه نماید. توانمندیهای شرکت ۱-دستگاه لمینت تا عرض ۱۶۰ سانتی متر ۲-قابلیت لمینیشن انواع کاغذ،پارچه،نانوون،متالایز و ….. ۳-قابلیت ریزش یکسان و دقیق مواد از ۱۰ تا ۵۰ میکرون ۴-قابلیت چاپ بر روی انواع لفاف تا ۶ رنگ و ۱۲۰ سانتی متر عرض ۵-قابلیت رول به رول از ۵ سانتی متر تا ۱۶۰ سانتی متر ۶-قطر جمع کن از ۱۰ تا ۱۰۰ سانتی متر تولیدات انواع کیسه های PP و Pe و چند لایه کامپوزیت (pe-paper-pp)توام با قابلیت چاپ ۶ رنگ و تولید با کیفیت اتریش بافت در اندازه های نرمال و صادراتی در ۲ نوع دوخت ساده و نواردار با لمینت به عرض ۱۶۰ سانتی متر،همچنین توانائی تولید کیسه های کامپوزیت از عرض ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر با دو نوع دوخت درزدار و گردبافت،پا به عرصه تولید این محصولات گذاشته است. اهداف شرکت زرین کیسه نام آور در نظر دارد به یاری خدا و همت کارکنان متخصص خود با ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی انواع بسته بندی های صنعتی،فانتزی و فروشگاهی، نیاز صنایع و بنگاههای اقتصادی و خدماتی را به نحو احسن پوشش داده و همچون نگینی در صنعت بسته بندی بدرخشد.

    اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم
    شرکت زرین کیسه نام آور اولین واحد تولید کامپوزیت در صنایع بسته بندی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه با متراژ حدودا ۸۰۰۰ متر با سالن های مجزا و امکانات منحصر به فرد راه اندازی شده است و اولین شرکتی است که توانسته صنعت بسته بندی و لفاف بندی محصولات صنعتی و غذایی را از انحصار چند شرکت خارج از استان خارج نموده و امکانات مناسب و به روزی را جهت ارائه به صنعت کشور و بخصوص استان را عرضه نماید.
    توانمندیهای شرکت
    ۱-دستگاه لمینت تا عرض ۱۶۰ سانتی متر
    ۲-قابلیت لمینیشن انواع کاغذ،پارچه،نانوون،متالایز و …..
    ۳-قابلیت ریزش یکسان و دقیق مواد از ۱۰ تا ۵۰ میکرون
    ۴-قابلیت چاپ بر روی انواع لفاف تا ۶ رنگ و ۱۲۰ سانتی متر عرض
    ۵-قابلیت رول به رول از ۵ سانتی متر تا ۱۶۰ سانتی متر
    ۶-قطر جمع کن از ۱۰ تا ۱۰۰ سانتی متر
    تولیدات
    انواع کیسه های PP و Pe و چند لایه کامپوزیت (pe-paper-pp)توام با قابلیت چاپ ۶ رنگ و تولید با کیفیت اتریش بافت در اندازه های نرمال و صادراتی در ۲ نوع دوخت ساده و نواردار با لمینت به عرض ۱۶۰ سانتی متر،همچنین توانائی تولید کیسه های کامپوزیت از عرض ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر با دو نوع دوخت درزدار و گردبافت،پا به عرصه تولید این محصولات گذاشته است.
    اهداف
    شرکت زرین کیسه نام آور در نظر دارد به یاری خدا و همت کارکنان متخصص خود با ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی انواع بسته بندی های صنعتی،فانتزی و فروشگاهی، نیاز صنایع و بنگاههای اقتصادی و خدماتی را به نحو احسن پوشش داده و همچون نگینی در صنعت بسته بندی بدرخشد.