ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارس تبلیغ ، سایت تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در اینترنت



  • دسته موتور،اورینگ،پکینگ،کیمیا صنعت

  • اطلاعات آگهی دهنده  
  • دسته موتور،اورینگ،پکینگ،کیمیا صنعت
  • صنایع لاستیک سازی کیمیا  صنعت تولید و تامین کننده بهترین اورینگ های لاستیکی در متریالهای VITON,SILICON,NBR و EPDM وارداتی از کشورهای آلمان و آمریکا در دو شکل حلقه ای و متری می باشد.این واحد قادر به تولید انواع اورینگ با ضخامت های ۱.۵mm,2mm,2.5mm,3mm,…۲۰mm,….۳۰mm و…مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی،نفت،گاز،هوافضا،نیروگاه ها ،آب و فاضلاب،کارخانجات سیمان،صنایع دریایی،صنایع دفاع و … می باشد.

    صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت  با در اختیار داشتن انواع قالب پکینگ در سایزهای متنوع،تولیدات خود را در قالب و متریالهای زیر ارائه می نماید:

    – پکینگ های پیستونی از جنس NBR (ضد روغن و مقاوم در برابر حرارت) جهت استفاده در جک های پنوماتیک بادی و روغنی.

    – پکینگ های سیلیکونی که در جک های صنایع غذایی،شیر و لبنیات استفاده می شود که در برخورد با مواد غذایی به هیچ عنوان حل نمی شوند و تحمل دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد را دارند.

    – پکینگ های دوطرفه که در جک های رفت و برگشتی یا دو طرفه هیدرولیک به کار می روند،این پکینگ ها فشاری معادل با ۴۰۰ بار را تحمل می کنند

    – پکینگهای VPACK که در تیپ ۵ لایه تولید می شوند که در این نوع قطعه از لاستیک NBR منجید دار استفاده می شود.

    – پکینگ های پلی یورتان که ضد روغن و ضد سایش می باشند و نسبت به پکینگ های NBR مقاومت بالاتری دارند و تحمل حرارت تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد را دارند و به ۲ شکل پیستونی و گلویی به کار می روند.

     پکینگ VITON (مقاوم در برابر نفت،بنزین،اسیدها و حرارت بسیار بالا) که بیشتر در صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

    – پکینگ از جنس تفلون PTFE مقاوم در برابر اسید و ضد سایش

    پکینگ پلی یورتان