ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

آموزش و خدمات اکستنشن و کاشت و لیفتولمینت

  •    نام آگهی دهنده: آذین
  •    شرکت: بهترین خدمات اکستنشن کاشت و لیفت و لمینت
  •     اینستگرام:  extention_azin?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
  •    استان: لرستان
  •    شهر: خرم اباد
  •    محله: مطهری
   مشاهده شده: 175   |     |     |  

آموزش صفر تا صد اکستنشن و کاشت. لیفت و لمینت مژه و ابرو با دو روش با چسب و بدون چسب با بهترین مواد تقویتی ایتالیای
ارائه مدرک معتبر همراه ریجستر و بیشترین هنرجو در استان
خدمات اکستنشن وکاشت مژه ابریشمی تار به تار با بهترین متریال


مطالب مفید از پارس تبلیغ


اکستنشن مو، کاشت مو و لیفتولمینت مژه، فرایندهایی هستند که در حوزه زیبایی و آرایش از آن‌ها استفاده می‌شود. در زیر به طور کلی به توضیح این فرایندها می‌پردازیم:

1. اکستنشن مو:

اکستنشن مو یک روش زیبایی است که در آن، با استفاده از موهای مصنوعی یا موهای طبیعی دیگر، موهای اصلی شما را تمدید می‌کنند. برای انجام این کار، ابتدا باید یک قسمت از موهای شما را جدا کرده و به داخل یک حلقه اختصاصی پیچید. سپس موهای مصنوعی را با استفاده از یک ابزار خاص، به داخل حلقه وارد کرده و پرچمدارهای آن را با یک ابزار خاص فشار می‌دهند تا همه موهای جدید با موهای طبیعی شما به خوبی متصل شوند.

2. کاشت مو:

کاشت مو یک فرایند جراحی است که در آن، موهای مصنوعی یا موهای طبیعی دیگر را به پوست سر شما پیوند می‌دهند. در این روش، ابتدا یک نوار پوستی از پشت سر شما برداشته می‌شود، سپس موهای مصنوعی یا موهای طبیعی دیگر را به داخل نوار پوستی وارد می‌کنند. سپس نوار پوستی با موهای جدید، به محل کاشت انتخابی به داخل پوست سر شما پیوند می‌دهند.

3. لیفتولمینت مژه:

لیفتولمینت مژه یک فرایند زیبایی است که در آن، با استفاده از مواد شیمیایی، مژه‌های شما را به بالا می‌برند تا نگاه شما جذاب‌تر شود. در این روش، ابتدا مژه‌های شما را پاک می‌کنند و سپس مواد شیمیایی را به داخل مژه‌های شما وارد می‌کنند. سپس با استفاده از یک برس چرخشی، مژه‌های شما را به بالا می‌برند تا نگاه شما جذاب‌تر شود.

در هر صورت، برای انجام هرکدام از این فرایندها بهتر است به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا برای شما بهترین روش را انتخاب کند و با رعایت اصول بهداشتی، این فرایندها را انجام دهد.  

آیا این فرایندها برای موهای رنگ شده هم مناسب هستند؟

بله، اکستنشن مو، کاشت مو و لیفتولمینت مژه برای موهای رنگ شده نیز مناسب هستند. در واقع، بسیاری از افرادی که موهای رنگ شده دارند، از این فرایندها به عنوان روش‌هایی برای افزایش حجم و طول موهای خود استفاده می‌کنند.

به هر حال، برای انجام این فرایندها بر روی موهای رنگ شده، مهم است که به این نکته توجه کنید که باید از محصولات مناسب استفاده شود تا رنگ موهای شما به هنگام انجام این فرایندها تغییر نکند یا آسیب نبیند. بهترین راه برای اطمینان از این که فرایندهای زیبایی روی موهای رنگ شده شما به درستی انجام شود، این است که با یک آرایشگر حرفه‌ای و با تجربه مشورت کنید. همچنین، باید در نظر داشت که مراقبت از موهایی که اکستنشن شده یا کاشته شده‌اند، بسیار مهم است و باید از محصولات مناسب برای شستشو و مراقبت از موهای خود استفاده کنید.

   

مدل ترمیم ناخن

مدل ترمیم ناخن

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ بهمن ۱۴۰۲   ( 92 روز پیش )
فشیال و کراتین

فشیال و کراتین

   البرز کرج
  شماره تماس
۱۱ آذر ۱۴۰۲   ( 148 روز پیش )