ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

استندینگ سیم (standing seam)

  •    نام آگهی دهنده: suloki
  •     اینستگرام:  parstabligh_org
  •    استان: تهران
  •    شهر: دماوند
استندینگ سیم (standing seam)استندینگ سیم (standing seam)
   مشاهده شده: 439   |     |     |  

استندینک سیم (standing seam)چیست؟

استندینگ سیم یکی از مقاوم ترین مصالح نوین ساختمانی در هر شرایط آب و هوایی و با دوام ترین و زیبا ترین گزینه برای پوشش سقف است. این نوع پانل سقفی از گالوانیزه و یا آلومینیوم ساخته شده است و برای جلوه ای زیبا رنگ آمیزی شده است. به نظر می رسد بسیار شبیه به ساندویچ پانل است، اما اتصال دهنده های مخفی آن ظاهر بسیار تمیزتری به آن می بخشد.

چه چیزی سقف استندینگ سیم را منحصر به فرد می کند؟

با توجه به پیشرفت سیستم های پوشش سقف، پوشش استندینگ سیم یکی از با دوام ترین و زیباترین پوشش سقف و نما میباشد. اما مزایای سقف استندینگ سیم چیست و چرا باید برای نصب یک سقف در خانه یا محل کار خود بیشتر سرمایه گذاری کنید؟

در اینجا پنج دلیل اصلی مطرح شده که نشان میدهد پوشش سقف استندینگ سیم ارزش سرمایه گذاری در ساختمان های شما را دارد

۱. ظاهر بدون پیچ و پرچ
سقف استندینگ سیم یک سقف فلزی دوختی متکی بر پیچ یا میخ های آشکار متصل به خانه یا ساختمان نیست. بلکه از کلیپس هااستفاده می کند که در بالای پای نر فلز استندینگ سیم قرار می گیرد. کلیپس به سقف متصل شده و پنل سقفی فلزی را در جای خود نگه می دارد.

آیا می دانید که در سقف های فلزی معمولی برای اتصال فلز به سازه به تعداد زیادی پیچ نیاز است؟ به طور متوسط ​​در اجرای سقف ساختمان ها تعداد زیادی پیچ یا سوراخ در سقف فلزی جدید شما ایجاد می شود.

۲. کاربرد سقف استندینگ سیم طراحی شده برای انبساط – انقباض
سقف فلزی هر روز با تغییرات دما منبسط و منقبض می شود. استفاده از کلیپس ها هنگام اتصال سقف فلزی این حرکت را امکان پذیر می کند. کلیپس ها باعث می شوند فلز بدون پاره شدن یا کج شدن، حرکت کند. از آنجا که حرکت سقف فلزی استندینگ سیم با طراحی آن جبران می شود، این حرکات موجب شکستن و نشت نمی شود.

آیا می دانید سقف فلزی انبساط می یابد؟

۳. نحوه به هم پیوستن قطعات و معماری
احتمالاً یکی از چیزهای جالب در مورد سیستم استندینگ سیم نحوه به هم پیوستگی صفحات و قطعات فلزی و یکپارچه سازی درزهای متقابل است که در نهایت یک پوشش یکپارچه ارائه میدهد. یک تاشو روی فلز قرار میگیرد و به قطعه دیگری از سیستم سقف فلزی متصل می شود.

آیا می دانید برای نصب جزئیات معماری کامل به انواع ابزارهای تخصصی نیاز است؟ ترکیبی از ترمزهای فلزی ، ترمزهای دستی ، منگنه های دستی و انبردست های فلزی مخصوص استفاده می شود.

۴. عدم نفوذ آب به دلیل گام های بالاتر
استندینگ سیم نام خود را از این واقعیت گرفته است که درز بین قطعات سقف فلزی از سطح سقف بالاتر ایستاده است. این امر احتمال ورود آب، برف یا یخ به محل اتصال بین صفحات فلزی را غیرممکن می سازد. ارتفاع گام بسته به کاربرد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال سقف های فلزی با شیب کمتر می توانند به یک گام بلندتر نیاز داشته باشند. درحالیکه که سقف های فلزی شیب دار با گام های کوتاه تر به خوبی شکل می گیرند.

علاوه بر ارتفاع استندینگ سیم ، انواع مختلفی از اتصالات بین قطعات فلزی نیز وجود دارد. دو نوع استاندارد به صورت دوخت مکانیکی و قفل کلیپس هستند. پانل های فلزی با دوخت مکانیکی را می توان در هر شیب استفاده کرد اما معمولاً برای سقف های فلزی با شیب کم مورد استفاده قرار میگیرند. نصب پوشش سقف شیب دار به صورت قفل کلیپس سریعتر است،
۵. ضخامت فلز و رنگ استندینگ سیم
نکته آخر ضخامت یا اندازه ورق فلزی مورد استفاده در استندینگ سیم و همچنین نوع رنگ است. لایه زیرین این پوشش سقف از تخته روسی میباشد. لایه میانی جهت ایجاد عایق حرارتی و برودتی میباشد و از جنس پشم سنگ تشکیل میشود. در اجرای این نوع سقف ها، لایه نهایی معمولا از جنس گالوانیزه یا آلومینیوم است که در ضخامت ها و رنگهای متنوع برای پوشش سقف سوله ها، سازه های فضایی، سقف شیبدار ویلاها، سقف پارکینگ، سقف ایستگاه مترو و… تولید میشود.

برای مشاوره و ساخت پروژه خود با ما در تماس باشید ۰۹۰۳۸۵۱۳۷۲۴



ابندی استخر وجکوزی.

ابندی استخر وجکوزی.

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

   آذربایجان شرقی ملکان
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
رنگ ضد آب آداکو

رنگ ضد آب آداکو

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
نما رولسر بافت دار

نما رولسر بافت دار

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
نمای مینرال

نمای مینرال

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

   مرکزی خمینی شهر
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )