ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم

اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قماولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم
   مشاهده شده: 180   |     |     |  

اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم

اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم شرکت زرین کیسه نام آور اولین واحد تولید کامپوزیت در صنایع بسته بندی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه با متراژ حدودا **** متر با سالن های مجزا و امکانات منحصر به فرد راه اندازی شده است و اولین شرکتی است که توانسته صنعت بسته بندی و لفاف بندی محصولات صنعتی و غذایی را از انحصار چند شرکت خارج از استان خارج نموده و امکانات مناسب و به روزی را جهت ارائه به صنعت کشور و بخصوص استان را عرضه نماید. توانمندیهای شرکت *-دستگاه لمینت تا عرض *** سانتی متر *-قابلیت لمینیشن انواع کاغذ،پارچه،نانوون،متالایز و ….. *-قابلیت ریزش یکسان و دقیق مواد از ** تا ** میکرون *-قابلیت چاپ بر روی انواع لفاف تا * رنگ و *** سانتی متر عرض *-قابلیت رول به رول از * سانتی متر تا *** سانتی متر *-قطر جمع کن از ** تا *** سانتی متر تولیدات انواع کیسه های PP و Pe و چند لایه کامپوزیت (pe-paper-pp)توام با قابلیت چاپ * رنگ و تولید با کیفیت اتریش بافت در اندازه های نرمال و صادراتی در * نوع دوخت ساده و نواردار با لمینت به عرض *** سانتی متر،همچنین توانائی تولید کیسه های کامپوزیت از عرض ** تا ** سانتی متر با دو نوع دوخت درزدار و گردبافت،پا به عرصه تولید این محصولات گذاشته است. اهداف شرکت زرین کیسه نام آور در نظر دارد به یاری خدا و همت کارکنان متخصص خود با ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی انواع بسته بندی های صنعتی،فانتزی و فروشگاهی، نیاز صنایع و بنگاههای اقتصادی و خدماتی را به نحو احسن پوشش داده و همچون نگینی در صنعت بسته بندی بدرخشد.

اولین تولید کننده کیسه های کامپوزیت و چند لایه در استان قم
شرکت زرین کیسه نام آور اولین واحد تولید کامپوزیت در صنایع بسته بندی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه با متراژ حدودا **** متر با سالن های مجزا و امکانات منحصر به فرد راه اندازی شده است و اولین شرکتی است که توانسته صنعت بسته بندی و لفاف بندی محصولات صنعتی و غذایی را از انحصار چند شرکت خارج از استان خارج نموده و امکانات مناسب و به روزی را جهت ارائه به صنعت کشور و بخصوص استان را عرضه نماید.
توانمندیهای شرکت
*-دستگاه لمینت تا عرض *** سانتی متر
*-قابلیت لمینیشن انواع کاغذ،پارچه،نانوون،متالایز و …..
*-قابلیت ریزش یکسان و دقیق مواد از ** تا ** میکرون
*-قابلیت چاپ بر روی انواع لفاف تا * رنگ و *** سانتی متر عرض
*-قابلیت رول به رول از * سانتی متر تا *** سانتی متر
*-قطر جمع کن از ** تا *** سانتی متر
تولیدات
انواع کیسه های PP و Pe و چند لایه کامپوزیت (pe-paper-pp)توام با قابلیت چاپ * رنگ و تولید با کیفیت اتریش بافت در اندازه های نرمال و صادراتی در * نوع دوخت ساده و نواردار با لمینت به عرض *** سانتی متر،همچنین توانائی تولید کیسه های کامپوزیت از عرض ** تا ** سانتی متر با دو نوع دوخت درزدار و گردبافت،پا به عرصه تولید این محصولات گذاشته است.
اهداف
شرکت زرین کیسه نام آور در نظر دارد به یاری خدا و همت کارکنان متخصص خود با ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی انواع بسته بندی های صنعتی،فانتزی و فروشگاهی، نیاز صنایع و بنگاههای اقتصادی و خدماتی را به نحو احسن پوشش داده و همچون نگینی در صنعت بسته بندی بدرخشد.



قطعات چکش هیدرولیکی

قطعات چکش هیدرولیکی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی klk مالزی

قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
کارتن سازی و تولید کارتن

کارتن سازی و تولید کارتن

   البرز نظرآباد
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قطعات سرامیکی نسوز

قطعات سرامیکی نسوز

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )