ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اینورترجفران ایتالیا ADV200

اینورترجفران ایتالیا ADV200اینورترجفران ایتالیا ADV200
   مشاهده شده: 147   |     |     |  

قیمت و اطلاعات فنی جفران ایتالیا را از شرکت سپهرصنعت درخواست نمایید:
اطلاعات تماس:*********** – *********** &#****; ***********
در این بخش به معرفی اینورترهای با کیفیت و پرقدرت ADV*** جفران ایتالیا می پردازیم.ADV*** جفران از سالها پیش در صنایع مختلف استفاده گردیده و از رزومه بسیار پرقدرتی بهره مند است. ADV*** جفران نتیجه تحقیقات و تجربه کارکنان متخصص گروه جفران ایتالیا می باشد. (گردآوری مقاله:)
ADV*** جفران ایتالیا یک دستگاه توسعه یافته و کاملا حرفه ای می باشد که از جدیدترین تکنولوژی های روز جهانی برخوردار است و در رده اینورترهای پرقدرت جهان قرارد دارد.اینورتر جفران مدل ADV*** از مکانیک پرقدرت و نرم افزارهای پیشرفته برخوردار است که این امر باعث شده در سخت ترین پروژه های صنعتی بسیار پرقدرت عرض اندام نماید.(گردآوری مقاله:)
ADV*** جفران ایتالیا یک اینورتر کاملا مدولار و پرقدرت است که با طراحی سایزِ بسیار بهینه شده میتوان آن را در فضاهای با حجم پایین تر نصب کرد. پیکربندی این اینورتر در * سایز مختلف طراحی شده است که *.**kW تا ***Kw به صورت یک دستگاه مستقل می باشد و از توان ***kW تا *.*MW باید به صورت parallel بسته شود.
ADV*** جفران ایتالیا با پوشش مُدهای کنترلی مختلف همچون : FOC with Speed feedback, FOC open loop, V/F که همه به صورت واقعی قابل تنظیم می باشد توانسته است بخشهای مختلف صنعت را تحت کنترل خود قرار دهد. (گردآوری مقاله:)
• Open-loop vector control (Asynchronous and Synchronous)
• Vector control with feedback (Asynchronous and Synchronous)
• Open loop V/f and V/f with feedback (Asynchronous)
محدوده قدرت ADV*** جفران ایتالیا در ولتاژ ***V تا ***V بسیار گسترده و از *.**KW تا *.*MW می باشد,همچنین در محدوده فرکانس **/**Hz ±*% قابل تنظیم می باشد.
دارا بودن فیلتر EMC داخلی در تمام توان ها برای سرکوب نویزهای شبکه و همچنین چوک DC داخلی تا توان ***KW برای حفاظت از اینورتر یکی دیگر از مزیتهای ADV*** جفران ایتالیا می باشد.علاوه بر این موارد منبع تغذیه داخلی **VDC تعبیه شده برای این اینورتر این امکان را به کاربر میدهد که در صورت قطع ناگهانی برق تمام اطلاعات تا لحظه آخر را ذخیره نماید و خطاهای و معایب وارد شده به دستگاه را نشان دهد.شایان ذکر است این اینورتر تا توان **kw دارای چاپر داخلی می باشد. (گردآوری مقاله:)
پروتکل ارتباطی RS*** Modbus)) به صورت پیش فرض در ADV*** فعال می باشد و البته استفاده از شبکه های ارتباطی دیگر مانند: CANopen,PROFIBUS,PROFINET,GDNET,Devicenet نیز در نرم افزار پیشرفته آن برنامه ریزی شده است.
ADV*** جفران ایتالیا با قدرت برنامه ریزی بالا و دقیق دارای کیپد منحصر به فردی می باشد که پارامترهای تنظیم را در * خط به نمایش می گذارد (البته قابل ذکر است درنمونه چینی با برند SSInverter این امکان ارائه گردیده است ) و همچنین با * زبان مختلف قابل برنامه ریزی می باشد.یکی دیگر از مزیتهای این اینورتر دارا بودن PLC داخلی با محیط برنامه ریزی پیشرفته می باشد. (گردآوری مقاله:)



لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )