ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

با ساندویچ پانل کیان تجربه‌ای بی نظیر از ساختمانی مدرن و کارآمد خواهید داشت

با ساندویچ پانل کیان تجربه‌ای بی نظیر از ساختمانی مدرن و کارآمد خواهید داشتبا ساندویچ پانل کیان تجربه‌ای بی نظیر از ساختمانی مدرن و کارآمد خواهید داشت
   مشاهده شده: 285   |     |     |  

اگر به دنبال راحتی، زیبایی و کارایی در ساختمان خود هستید و قصد دارید یک سازه اقتصادی و با طول عمر بالا بسازید ما به شما ساندویچ پانل کیان را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت کیان پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و پانل دیواری با استفاده از مدرن ترین خطوط تولید سعی در ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود دارد، انواع محصولات پیش ساخته در مجتمع صنعتی کیان با استفاده از با کیفیت ترین فوم موجود و ورق های تولید شده در کارخانجات معتبر مانند فولاد مبارکه تولید می شوند. محصولات کیان پانل دارای عایق حرارتی بی نظیر، سازگاری بالا و مقاومت در برابر عوامل جوی است.
شرکت کیان پانل جزو لیست تامین کنندگان (Vendor List) شرکت های نفتی و پتروشیمی و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران نیز می باشد که در سال های گذشته بزرگترین تامین کننده انواع ساندویچ پانل به شرکت های سازندگی دولتی و نفتی بوده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت کیان پانل مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۰۲۱-۲۲۲۶۷۰۰۸
۰۲۱-۲۲۲۶۷۰۰۹


با ساندویچ پانل کیان تجربه‌ای بی نظیر از ساختمانی مدرن و کارآمد خواهید داشت با ساندویچ پانل کیان تجربه‌ای بی نظیر از ساختمانی مدرن و کارآمد خواهید داشت ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آن‌ها از فوم‌های پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن یا پشم سنگ پر کرده‌اند و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پانل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. کبیر پانل | تولید واجرای انواع ساندویچ پانل تولید پانل سقفی و پنل دیواری | دیوار پیش ساخته. کبیر پانل | تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری نصب در... Azar 26, 1401 AP — ساندویچ پانل دیواری سازه‌ای است که در پوشش دیوار و سوله‌ استفاده می‌شود؛ و از فوم پلیمری و ورق فولادی تشکیل‌شده است. ساندویچ پانل دیواری به لحاظ ...از ساندویچ پانل سقفی به منظور پوشش سقف ‌های سوله‌های صنعتی، كشاورزی، انبارها،‌ کارخانجات و دیگر سقف‌ها استفاده می‌شود. سردخانه ای ساندویچ پانل سردخانه ای.

شیلنگ تزریق

شیلنگ تزریق

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
توری راشل لفاف نما (توری ایمنی ساختمان)

توری راشل لفاف نما (توری ایمنی ساختمان)

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ فروردین ۱۴۰۳   ( 20 روز پیش )
گچکاری محسن

گچکاری محسن

   تهران خب
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 43 روز پیش )
اجرای خرپا،ساندویچ پانل،الاچیق،پرچین وسقف شیروانی

اجرای خرپا،ساندویچ پانل،الاچیق،پرچین وسقف شیروانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۰ اسفند ۱۴۰۲   ( 48 روز پیش )
بتونیر خلاته میکسر

بتونیر خلاته میکسر

   اصفهان دولت اباد
  شماره تماس
۰۵ آذر ۱۴۰۲   ( 153 روز پیش )